SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 22-08-2012 20:48:00 ]
Prima, als die Duivel er maar niet bij komt.quote:
Huuuuuuuuu.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Prima, als die Duivel er maar niet bij komt.
Een ruimte met allemaal broeierige zweterige, sexy lijven die tegen elkaar aan staan te dansen met schuimrubberen lichtgevende palen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Die warmte in mei.... maar toen hadden jullie ook Joan-stress he... dat maakt ook zweterig
Die Duivel? Wie is er de duivel? Vorige keer was Duvel er wel met XcUz_Me, maar die bedoel je toch niet?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Prima, als die Duivel er maar niet bij komt.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Een ruimte met allemaal broeierige zweterige, sexy lijven die tegen elkaar aan staan te dansen met schuimrubberen lichtgevende palen.
Dat ga je allemaal missen.
Ja, dat allemaal en ik was er ook!quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Een ruimte met allemaal broeierige zweterige, sexy lijven die tegen elkaar aan staan te dansen met schuimrubberen lichtgevende palen.
Dat ga je allemaal missen.
Bokkepruikquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik maak het in mei hopelijk goed.... met Anouk-pruik
Ach, het is maar een tenger oud dametje, denk ik.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Huuuuuuuuu.
Ik vind haar serieus een beetje eng. Puur van de verhalen
Nee Anouk zingt ons in de top 10.... het zal toch goddomme een keer moeten lukkenquote:
Ik ga het niet persoonlijk opvatten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar TV,! Ik vind het een persoonlijke belediging dat je niet komt
.
Als ze ons maar niet Zweden uit attitudeertquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee Anouk zingt ons in de top 10.... het zal toch goddomme een keer moeten lukken
Niks top 10, als zij een vrijkaart krijgt om te gaan moet ze winnen ook.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee Anouk zingt ons in de top 10.... het zal toch goddomme een keer moeten lukken
quote:
Het enige nummer na Yes Sir, I Can Boogie, waarvan ik de steenkolenengelse uitspraak kan vergeven.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben helemaal in Handsome Poets-mode
OS
Niet dol opquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:25 schreef Greys het volgende:
Over Anouk gesproken...
Geheel passend bij dit zweterige weer en mijn hormonenbui...
GOD DAMMIT WAT EEN SEKSEH NUMMER IS DIT TOCH
JA MAAR DIE TEKSTquote:
Mee eens!quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:25 schreef Greys het volgende:
Over Anouk gesproken...
Geheel passend bij dit zweterige weer en mijn hormonenbui...
GOD DAMMIT WAT EEN SEKSEH NUMMER IS DIT TOCH
Dan speciaal voor jouquote:
Ik vind dat zo'n mooi nummer, maar ik krijg er altijd een beetje een "naar" gevoel van.quote:
Ja, dat is idd een betere termquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Een soort melancholisch gemis gevoel? Want dat heb ik vaak bijHerman
.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik ga Herman steeds meer waarderen en mooi vinden
Die is wel groot genoegquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij hebt tenminste nog je wederhelft om je te beschermen.
Zo groot istie toch niet?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die is wel groot genoeg!
(tbh. ... ik denk dat ik straks de grootste bek heb)
Z'n bek of Patrique?quote:
Z'n bek ken ik nog niet.quote:
Volgens mij ben je meer mijn lengte dan. Gelukkig. Eindelijk iemand die ik in de ogen kan kijken zonder een halve hernia te krijgen.quote:
Geloof me, je krijgt geen hernia door naar mensen op te kijken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij ben je meer mijn lengte dan. Gelukkig. Eindelijk iemand die ik in de ogen kan kijken zonder een halve hernia te krijgen.
Je moest eens weten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Alsof jij ooit omhoog hoeft te kijken.
Kleine dikkertjesquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij ben je meer mijn lengte dan. Gelukkig. Eindelijk iemand die ik in de ogen kan kijken zonder een halve hernia te krijgen.
Luister, René, je kan niet zomaar hier mee komen posten en leuk komen doen als je je zo gaat gedragen.quote:
quote:
Eat my shorts!quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Luister, René, je kan niet zomaar hier mee komen posten en leuk komen doen als je je zo gaat gedragen.
Voor jou altijdquote:
Maar ze had twee mensen voor zich die geen fout nootje hadden... ze viel errug uit de toonquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Nu ik het na maanden weer eens terugzie en luister was het echt zo slecht niet als iedereen toen riep.... kutjury's
quote:
Da's waar... en het was echt een lastige halve finalequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ze had twee mensen voor zich die geen fout nootje hadden... ze viel errug uit de toon
Ik had dat pas door toen ik het thuis terug keek.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ze had twee mensen voor zich die geen fout nootje hadden... ze viel errug uit de toon
Oh nee hier niet, ik vind hem nog steeds een superstem hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Jan Dulles staat sinds Dusseldorf 2010 op mijn zwarte lijst
Hysterisch pakketje!quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil een Freek voor onder de kerstboom mensen
Dat iemand toch zo kan zingenquote:
een bochiequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind 'm supergoed maar hij kan soms een beetje uit de bocht vliegen.
Ik ben blij man!quote:
2011 was dat toch? Of ben ik de tel weer kwijtquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Jan Dulles staat sinds Dusseldorf 2010 op mijn zwarte lijst
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
2011 was dat toch? Of ben ik de tel weer kwijt
Ik vind hem nu wat mannelijkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:57 schreef Greys het volgende:
Staat hem wel leuk dat haar
Maar stiekem vond ik hem zo toch leuker geloof ik...
[ afbeelding ]
Ik weet het ook nog niet. Heb wel galajurkjes, maar die zijn echt aan vervanging toe.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:58 schreef Greys het volgende:
En ik weet nog steeds niet wat ik aan doe op de 15e
Ik heb zo'n lange rode galajurk, maar die durf (en wil) ik niet aan.
Moemoe, jij al enig idee?
Dat is wel een mooie jurkquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:58 schreef Greys het volgende:
En ik weet nog steeds niet wat ik aan doe op de 15e
Ik heb zo'n lange rode galajurk, maar die durf (en wil) ik niet aan.
Moemoe, jij al enig idee?
Nice! Wel echt iets voor een balquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's een beetje té, he?![]()
Gelukkig maar voor mij danquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie jurk. Maar spijkerbroekje is ook tof, gaat om de gezelligheid, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, nou, zoiets zag ik dus zaterdag in Berlijn hangen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's een beetje té, he?![]()
Hatsee! En ik krijg de parkeerkaart vanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:54 schreef Renesite het volgende:
Iiiiik heb mijn gastank!!
Dus ik kan lekker goedkoop komen. Ik gok een tank, á 25 euro
Ja ho, als ik met de trein kom! Dat is afwachten!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hatsee! En ik krijg de parkeerkaart vanQwea
dus dan heeft onze kamer gewoon twee autoplekkies voor het hotel.
Toch, grijs?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:37 schreef Qwea het volgende:
Ooh wacht, sowieso. Want ik zet mijn auto bij Grijs neer.
Den jij erover te gaan rijden?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:37 schreef Qwea het volgende:
Ooh wacht, sowieso. Want ik zet mijn auto bij Grijs neer.
Indeed!quote:
Dat ligt eraan wat de fysio, de arts en mijn voet zegt. Maar ik verwacht dat ik dan alweer mag en kan rijdenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Den jij erover te gaan rijden?![]()
Als je je oto alsnog voor de deur wil parkeren, dan laat het me effe weten, dan kijken Takke en ik even naar de vervoersopties. Komt goed!
PANIEKKKKKK!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat de fysio, de arts en mijn voet zegt. Maar ik verwacht dat ik dan alweer mag en kan rijdenMaar relax, want ik geloof dat ik sowieso de auto bij Greys ging neerzetten.
Greys komt zo vast wel even alles duidelijk maken
*ook*quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
*ook*
Ik heb tante Greys al een PM gedaan, nu maar hopen dat ze ons uit deze paniekerige crisis kan trekken (hihi ik zei trekken)
Ja hallo, ik ben een oud wijf he?quote:
Zip it, shorty!quote:
JIJ GING MET MIJ HEEN!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ho, als ik met de trein kom! Dat is afwachten!
Sinds wanneer moeten we zelf bier meenemen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Indeed!![]()
Want als ik niet met de auto ga moet ik met bagaaaage, 3 vlaaien en bier het OV in.
Heb je de memo niet gehad?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sinds wanneer moeten we zelf bier meenemen?
Ooh ja, kakkers, dat vergeet ik steedsquote:
Zo laat als jij moet, ik heb verder niksquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja, kakkers, dat vergeet ik steeds![]()
Trouwens, hoe doen we dat? Want hoelaat ga jij heen dan?
quote:
JEEEEEEEEJquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo laat als jij moet, ik heb verder niks
Ooh ja, tombo, heb je wel goed in je agenda gekeken?quote:
In de lounzj-ah!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh dan kan Tombo gezellig kletsen met die man achter de balie terwijl de rest zich optut.
Ik doe niet aan optutten. Ik ga orgasmes makenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh dan kan Tombo gezellig kletsen met die man achter de balie terwijl de rest zich optut.
Bij jezelf of bij anderenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe niet aan optutten. Ik ga orgasmes maken
Leuk zeg je?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:12 schreef tombolafan het volgende:
Er kunnen dan wat (leuke) mensen met mij en Q mee door naar Henk natuurlijk ipv taxi
Oh ik heb niet lang nodig om op te tutten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:12 schreef tombolafan het volgende:
Er kunnen dan wat (leuke) mensen met mij en Q mee door naar Henk natuurlijk ipv taxi
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel alles netjes recht laten staan anders wordt ie gek.
Ik hou van jouquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:26 schreef Greys het volgende:
Optie a) Q rijdt met Tombo mee - maar hoe komt ze terug dan?
Optie b) Q komt met OV en ik pluk haar van CS
Optie c) Q rijdt zelf en zet de auto bij mij, Roozjee wilde ons wel ophalen (toch?) met de sloep
In alle drie de gevallen --> Q heeft geen parkeerkaart nodig.
Cat, bestelt die vlaaien dus maar vast.
Ophalen geen probleem.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:26 schreef Greys het volgende:
Optie c) Q rijdt zelf en zet de auto bij mij, Roozjee wilde ons wel ophalen (toch?) met de sloep
Als we jou toch niet hadden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:26 schreef Greys het volgende:
Paniek in F&F?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als we jou toch niet hadden.![]()
Ow, en of je effe naar F&F komt want daar is nu de paniekkkk.
Heb je wel een parkeerkaart?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Paniek in F&F?
*Roger haast zich ook naar F&F*
Hoe kom ik daar ook weer?
Oh ja.
Dubbel crisis, paniek en drama!
Ik doe dat weekend aan mod-parking met Greys.quote:
Neej, voor F&F.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik doe dat weekend aan mod-parking met Greys.
Heb je een parkeerkaart nodig voor F&F?quote:
Er komen er nog zat dus vast ook eentje waar jij bij bent.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:54 schreef moemoe het volgende:
Shit, heb ik net de crisis hier gemist.
A, en terug met OV want ze heeft maar 1 dagkaart, dus B kan nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:26 schreef Greys het volgende:
Laat ze zelf lekker opletten dan, ik ben d'r secretaresse nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:27 schreef tombolafan het volgende:
Ze ging EN met mij mee heen omdat ze dan niet ertussenuit kon schijten, EN omdat ze maar 1 dagkaart heeft dus dan alleen terug hoeft
Let nou eens op
Ja, ik voel me wel zwaar verdrietig omdat ze serieus al 2x vergeten is dat ze mee zou rijdenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat ze zelf lekker opletten dan, ik ben d'r secretaresse niet![]()
Ik kwam hier alleen door PANIEK gebrul
Ik lees nooit terug en zelfs ik wist dat ze met je mee zou rijden!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik voel me wel zwaar verdrietig omdat ze serieus al 2x vergeten is dat ze mee zou rijden
Echt vergeten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik voel me wel zwaar verdrietig omdat ze serieus al 2x vergeten is dat ze mee zou rijden
*stil*quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
En nog steeds voel ik geen enkel paniekje. Ik noem dat, persoonlijke groei.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou zeg wat een tijdstip om niet meer te paniekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:34 schreef indaha het volgende:
Ik hou van Chaos en Paniek en dat is er hier altijd![]()
![]()
M'n haar is geheel volgens planning aan het groeien en zit over een paar weken geweldigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:37 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
Nou zeg wat een tijdstip om niet meer te panieken, ik vind dat altijd zo schattig.
Hoe is het met de kapper
Geweldigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
M'n haar is geheel volgens planning aan het groeien en zit over een paar weken geweldig.
Trots op je!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
M'n haar is geheel volgens planning aan het groeien en zit over een paar weken geweldig.
Zelfs ik wist het, maar omdat Q nu weer over auto twijfelde dacht ik dat er van jouw kant uit iets tussengekomen was. En ik wilde geen oude wonden openrijten door ernaar te vragen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:27 schreef tombolafan het volgende:
Ze ging EN met mij mee heen omdat ze dan niet ertussenuit kon schijten, EN omdat ze maar 1 dagkaart heeft dus dan alleen terug hoeft
Let nou eens op
Zeg je tegen iemand die regelmatig in de stress zit omdat ze weer eens 150 heeft gereden waar je 100 of 120 magquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ophalen geen probleem.
Ik zou toch al eerst naar jou komen ivm parkeerkaart en dan hoef ik mezelf ook niet in een smart te proppen.![]()
Qwea, je vind het toch niet erg als ik af en toe een tikje te hard rijd?
Nou ja, ook. Maar ook serieus niet meer aan gedachtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt vergeten?
Oh ik dacht dat ze je misschien niet wilde verplichten om ook al vroeg naar het hotel te gaan
Tuurlijk joh, daar kan je tegenaanslapen in de treinquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:02 schreef Qwea het volgende:
moet ook ff kijken of alles wat ik mee neem terug mee kan in de trein. Want mijnkussen
moet ook mee
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:54 schreef Cat22 het volgende:
En ik wilde geen oude wonden openrijten door ernaar te vragen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, daar kan je tegenaanslapen in de trein
Tuurlijk niet.quote:
Dat is echt wat je er zelf van maakt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Dinnetje doet een beetje lesbisch aan, Cat. Dat je zo van poezen houdt ook.
Just sayin'.
hey, het maakt mij niet uit hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is echt wat je er zelf van maakt.![]()
Volgens mij ben jij gewoon bang dat ik mijn ontluikende liefde voor jou binnenkort ga uitspreken dus praat je me een vrouw aan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
hey, het maakt mij niet uit hoor. Ik ben heel tolerant wat dat betreft.
En je hebt met wel met een vrouw gezien bedoel je?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:34 schreef Qwea het volgende:
Nou ja, erik heeft wel gelijk. Ik heb je ook nog nooit met een gozer gezien. Wil je ons iets vertellen, catje?
Affairequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En je hebt met wel met een vrouw gezien bedoel je?![]()
Eentje die geen relatie heeft dus.
Ik dacht bij dinnetje hetzelfde maar vond het ook zoiets om er naar te vragen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Dinnetje doet een beetje lesbisch aan, Cat. Dat je zo van poezen houdt ook.
Just sayin'.
Awwwww! Weettiktoggggg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben maar een beetje aan het dollen Cat. Weetjetochwelhe.
Dan hebben heel veel mensen hier lebbische invloeden want als ik ook maar één keertje vergeet om 'een vriendin' te schrijven dan zijn de rapen gaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik dacht bij dinnetje hetzelfde maar vond het ook zoiets om er naar te vragen..
Dat komt door de lesbische invloeden in ons leven denk ik..
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik dacht bij dinnetje hetzelfde maar vond het ook zoiets om er naar te vragen..
Dat komt door de lesbische invloeden in ons leven denk ik..
Wie is met?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En je hebt met wel met een vrouw gezien bedoel je?![]()
Eentje die geen relatie heeft dus.
Liever niet zelfsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:04 schreef Qwea het volgende:
Godzijdank hoef ik geen tomtom skillz te doen als ik met tombo meerij
Mijn troetelnaampje. Erik weet dat.quote:
Dat moet je hier even zeggen ja, want jou hebben ze ook nog niet met een vent gezien.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:15 schreef tombolafan het volgende:
Oh ik ben ook geen lesbische vrouw btw
Jij bent gewoon alleen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:15 schreef tombolafan het volgende:
Zo ongeveer jaquote:
Daarom!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat moet je hier even zeggen ja, want jou hebben ze ook nog niet met een vent gezien.
IK OOK NIET!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:15 schreef tombolafan het volgende:
Voor wie?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:57 schreef Greys het volgende:
Niet???
Oh nee wacht. Ik ben ook al niet lebbisch.
Al zou ik voor sommigen een uitzondering maken.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor wie?![]()
Namen en rugnummers willen we!
Gij vuigen lurkert.quote:
Kwam toevallig binnen, zag dat Tombo weer op mijn lijstje kan en dat Greys uitzonderingen maakt... namen en rugnummers leek me de gepaste vraag.quote:
Zo kennen we je weer.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en vreugd! Want ik ben niet al mijn gevoel voor paniek verloren. Het heeft niks met de meet te maken, maar met m'n huis.
Morgen is blijkbaar de hospiteeravond voor een nieuwe huisgenoot. En ik ben de enige die thuis is. Dus ik krijg opeens 15 vreemde mensen over de vloer. Paniek! Mijn huisbaas belde me vanmiddag met dit leuke bericht. "Ja, de andere kunnen niet, maar we doen het toch morgenavond, anders duurt het veel te lang allemaal!"
Eh... ok.... AARGH....
Nou ik moet dus uiteindelijk de nieuwe huisgenoot kiezenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:55 schreef Greys het volgende:
Oh en wat houdt dat in? Moet je ze dan ook nog vragen stellen enzo of bepalen wie de leuksten zijn enzo?Of hoef je er alleen maar te zijn?
Hatsee!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ik moet dus uiteindelijk de nieuwe huisgenoot kiezen. Dus ik moet wel sociaal zijn en ze allemaal een beetje leren kennen enzo. En dan voor mij en mijn huisgenoten bepalen welke in huis komt wonen.
Enige voordeel is dus dat ik degene kan uitkiezen die ik het leukst vindt, en geen rekening met andere meningen hoef te houden.
Oef, George Clooney, Brad Pitt, denk Antonio Banderas ook wel. Nou ja, dat soort types. Al zijn die inmiddels wel wat oud. (ah shut up Greys)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
En Dirk, voor welke mannen maak jij uitzonderingen?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:02 schreef Greys het volgende:
Ik zal je helpen... leg ze deze vragen voor:
- Hoe vaak en waar ga je naar de kapper?
- Johnny Logan, overwinning in welke jaren?
- Kan je zingen?
- Kan je koken?
- Buk eens?
Ga gewoon de komende weken elke week!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:08 schreef Renesite het volgende:
Ik MOET naar de kapper toe, eigenlijk...
Maar kan beter misschien gaan voor de meet...
Of dan weer, is maar een tientje...
Godver.
Ik weet het niet
HELP?
Ik vraag me af of zo'n persoon die vraag naar waarheid gaat beantwoorden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar serieus, is het gek als ik ze wel wil vragen of ze problemen hebben met homoseksualiteit? Ik vind dat altijd een beetje awkward om over te beginnen, maar aan de andere kant wil ik niet samenwonen met iemand bij wie ik me ongemakkelijk ga voelen mocht ik ooit eens iemand meenemen naar huis oid
.
Nee kan je toch 'luchtig' vragen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar serieus, is het gek als ik ze wel wil vragen of ze problemen hebben met homoseksualiteit? Ik vind dat altijd een beetje awkward om over te beginnen, maar aan de andere kant wil ik niet samenwonen met iemand bij wie ik me ongemakkelijk ga voelen mocht ik ooit eens iemand meenemen naar huis oid
.
Ik ben een week of twee terug al gegaan, zodat het perfect de tijd had om tot een handelbaar én leuk kapsel uit te groeien voor 15 septemberquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:08 schreef Renesite het volgende:
Ik MOET naar de kapper toe, eigenlijk...
Maar kan beter misschien gaan voor de meet...
Of dan weer, is maar een tientje...
Godver.
Ik weet het niet
HELP?
Denk je?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zo'n persoon die vraag naar waarheid gaat beantwoorden.![]()
Als iemand echt graag de kamer wil en homo's eigenlijk maar een vies en eigenaardig volkje vindt, dan denk ik dat menigeen toch glashard zegt dat hij ze laft.
Euh... weet je huisbaas het? Je huidige huisgenoten are okay with it... is hij iemand die je basht in de toekomst dan wordt hij toch wel enigszins het huis uitgezet of zo? Je hebt lijkt mij verworven rechten door de jaren heenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Als iemand er echt een hekel aan heeft zal hij/zij de kamer wsch weigeren. En hopelijk de ballen hebben er eerlijk over te zijn. Maar mensen die het een beetje raar en ongemakkelijk vinden, ik denk niet dat die dat zo zullen zeggen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk je?
Oh ik weet het niet eigenlijk. Iemand die er echt een hekel aan heeft die zal er misschien niet eens mee onder 1 dak willen wonen.
- Hoe vaak en waar ga je naar de kapper?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:02 schreef Greys het volgende:
Ik zal je helpen... leg ze deze vragen voor:
- Kan je zingen?
- Kan je koken?
- Buk eens?
Geen idee of mijn huisbaas het weetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh... weet je huisbaas het? Je huidige huisgenoten are okay with it... is hij iemand die je basht in de toekomst dan wordt hij toch wel enigszins het huis uitgezet of zo? Je hebt lijkt mij verworven rechten door de jaren heen
Als ik Erik was kwam je bovenaan de lijstquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
5x
Heel vaak, maar hij heeft een lekker kontje
- Kan je zingen?
Ja, onder de douche, in de auto en soms als ik denk alleen te zijn
- Kan je koken?
Ja
- Buk eens?
Wat? Liet ik een euro vallen?
Haaai zwaait.
Kan ik nu bij Erik in trekken. (in een kamer)
Mijn andere huisgenoten (twee van de overige drie) hebben al aangegeven dat ze liever nog een vrouwelijke huisgenoot erbij willen.quote:
Kies gewoon een blonde barbie. Die zijn ogay with gayquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn andere huisgenoten (twee van de overige drie) hebben al aangegeven dat ze liever nog een vrouwelijke huisgenoot erbij willen.
En ik vind dat ook wel prima. Mijn ervaring is dat je beter met vrouwen kan samenwonen. Mannelijke huisgenoten tot nu toe zijn eigenlijk constant een bron voor overlast geweest.
"Hoi. Ik ben erik. Homo. Weet je dat ook gelijk. En nee, ik zal niet al wild mijn scharrel nakend in de huiskamer gaan nemenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee of mijn huisbaas het weet, ik vermijd zo veel mogelijk contact met die man want het is een rotzak en een geldwolf
. En ja, mijn andere huisgenoten hebben er absoluut geen problemen mee, maar ik wil gewoon ook problemen voor zijn. Ik heb geen zin in issues als iemand er al woont.
Je vergeet dat hetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Hoi. Ik ben erik. Homo. Weet je dat ook gelijk. En nee, ik zal niet al wild mijn scharrel nakend in de huiskamer gaan nemen"
We hebben niet eens een huiskamerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Hoi. Ik ben erik. Homo. Weet je dat ook gelijk. En nee, ik zal niet al wild mijn scharrel nakend in de huiskamer gaan nemen"
Ik wilde ook al voorstellen voor een vrouw te gaan, die zijn daar toch allemaal wat makkelijker in.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn andere huisgenoten (twee van de overige drie) hebben al aangegeven dat ze liever nog een vrouwelijke huisgenoot erbij willen.
En ik vind dat ook wel prima. Mijn ervaring is dat je beter met vrouwen kan samenwonen. Mannelijke huisgenoten tot nu toe zijn eigenlijk constant een bron voor overlast geweest.
Als ik greys moet geloven wel jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Ach, je hoeft het niet te zeggen. Staat toch op je voorhoofd?
Ik moest er net aan denken iddquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik greys moet geloven wel ja. Flaming gay!
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:22 schreef Steve het volgende:
Hang de regenboogvlag even op.
In de hoop dat ze weten waar die vlag voor staat natuurlijk..
Ditquote:
YMCA aan!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OF EEN ZAKDOEK UIT JE RECHTERACHTERZAK!
"Ik vind je heel leuk, je bent perfect, dus helaas, maar hier is een kartonnen doos en de sleutel van m'n kamer, in het portiekje zit je uit de wind en is het aangenaam warm in de winter, ik breng je koffie, iedere dag. Kusje!"quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Gottegot straks komt er een hele leuke jongen die dan de liefde van m'n leven blijkt te zijn. Die krijgt de kamer dan niet hoor, ik wil niet meteen samenwonen.
En vragen of ze van Cher en Bette houdenquote:
ElisaB als huisgenoot, gezellig!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
En vragen of ze van Cher en Bette houden
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
"Ik vind je heel leuk, je bent perfect, dus helaas, maar hier is een kartonnen doos en de sleutel van m'n kamer, in het portiekje zit je uit de wind en is het aangenaam warm in de winter, ik breng je koffie, iedere dag. Kusje!"
Midler bedoelde ikquote:
ElisaB ook.quote:
Vrouw, je praat in raadselsquote:
Echt woar?quote:
Voor mij wel nu jaquote:
Bohhhhhhhh!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:36 schreef Kally het volgende:
Oh en Cat, kijk mijn nieuwe schatteke, nu nog 3 daagjes oud maar over 7 a 8 weken van mij
[ afbeelding ]
Ik ken haar wel maar dat wist ik nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bohhhhhhhh!![]()
![]()
![]()
Lieffff!
Enne..... ElisaB is een user (je kent haar toch wel?) die erg gek is op Bette Midler.
![]()
WILMAAAAAquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ken haar wel maar dat wist ik niet
Ja he![]()
![]()
We hebben nog ruzie over de naam
Pebbles, Sookie, Gucci en Pikapoes kwamen voorbij
Wat is er mis met Dropshot?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ken haar wel maar dat wist ik niet
Ja he![]()
![]()
We hebben nog ruzie over de naam
Pebbles, Sookie, Gucci en Pikapoes kwamen voorbij
quote:
Helemaal niksquote:
Serieus!?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Helemaal niks
Ik ga het zeggen tegen ze morgen
Neequote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Serieus!?![]()
Had je mijn nieuwe minietjes ook al gezien?
Kiek dan!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee
Ach ik heb er 1 die Zorro heet, dan kan dropshot ook wel
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kiek dan!![]()
Gastopvang DOC: Cat's 12+1e nestje #3 - Boeketje van 5
Gezellig!quote:
Niet op Bette Midler volgens mij hoor mutsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bohhhhhhhh!![]()
![]()
![]()
Lieffff!
Enne..... ElisaB is een user (je kent haar toch wel?) die erg gek is op Bette Midler.
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet op Bette Midler volgens mij hoor muts![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
En op Bette uit the L-Word waarschijnlijk, gespeeld door Jennifer Beals.
Niet!? Ooooh!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet op Bette Midler volgens mij hoor muts![]()
Deze opmerking vind ik eigenlijk wel een belediging voor Erik.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:44 schreef tombolafan het volgende:
Erik is een stuk beter op de hoogte Cat, foei!
Dat ga ik nu bedenken zodat de aandacht van mijn faux pas wordt afgeleid.quote:
Er staat niks over normaliterquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:54 schreef Cat22 het volgende:
Uhmmmm... dat Tombo suggereert dat jij normaliter minder goed op de hoogte bent dan ik.
Da's toch een schandalige opmerking!?
Sinds wanneer lees jij niet tussen de regels door?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er staat niks over normaliter.
Goede vraag, want ik kom s middags even.langs voor een colaatje en bitterballen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:43 schreef moemoe het volgende:
Vanaf welk tijdstip is de meet eigenlijk?
Echt nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
die erg gek is op Bette Midler.[/sub]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |