quote:
Op maandag 20 augustus 2012 00:08 schreef klipper het volgende:[..]
Dat is hier niet van toepassing, dat zou alleen gelden voor reparaties die niet onder de standaard garantie van 3 maanden zou vallen.
Deze reparatie valt gewoon onder de aanschaf-garantie van 3 maanden, door de reparatie wordt deze niet verlengd.
Dus als je nog binnen de 3 maanden zit gelijk teruggaan en anders klagen dat ze het niet goed gedaan hebben, maar dan sta je wel wat moeilijker zeker gezien het feit dat je geen bewijs hebt van de reparatie onder garantie, dus ook dan altijd om een specificatie cq rekening vragen.
We hadden geen recht op garantie aangezien het aankoopbedrag.
Maar we kregen 3 maanden algehele garantie, paar dagen voordat deze garantie verliep was het probleem ineens erger en hebben we een afspraak gemaakt.
Daarna zat er nog 3 dagen algehele garantie op. Alles staat bij hun in het systeem, inclusief foutmelding van het systeem van de auto.
Maar nu andere halve week verder, denken wij dat de problemen terug komen. Maar dit kunnen we pas zeker weten als we weer ergens anders geparkeerd hebben, want misschien staat waar we nu staan de stoep een stukje schever, maar we weten dat van de week wat beter(morgen rijden we namelijk geen auto)