FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel heel vroeg, maar kan me hier goed in vinden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:36 schreef Stiggie het volgende:
Sana overtreft tot nu toe mijn stoutste verwachtingen. Ik had een "bruikbare" speler verwacht. Tot nu toe belooft het meer dan dat.
Zeer knap gescout dan ook wel...quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wel heel vroeg, maar kan me hier goed in vinden.
Las in de VI dat hij bij Gotenborg bij balbezit 50 meter voor zich had omdat hij daar als platte buitenste middenvelder speelde. Volgens hemzelf is z'n kracht de tegenstander opzoeken en dan er langs gaan en scoren / de assist geven. Begin z'n statistieken daar nu ook idd beter te begrijpen.
Allemaal houthakkers in dat vorige team van hem. Heb 3 wedstrijden op youtube van hem daar gezien, echt een dramatisch team.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wel heel vroeg, maar kan me hier goed in vinden.
Las in de VI dat hij bij Gotenborg bij balbezit 50 meter voor zich had omdat hij daar als platte buitenste middenvelder speelde. Volgens hemzelf is z'n kracht de tegenstander opzoeken en dan er langs gaan en scoren / de assist geven. Begin z'n statistieken daar nu ook idd beter te begrijpen.
Mee eens, laat Neymar het maar een keer bewijzen in een grote wedstrijd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel een lichtelijk overdreven titel dat filmpje.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens, laat Neymar het maar een keer bewijzen in een grote wedstrijd.
arno zit daar altijd te zeikenquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:02 schreef wolferl het volgende:
Ik dacht, laat ik weer eens kijken naar SV. Want al een paar jaar niet gekeken.
Hebben ze alleen maar kritiek op Ajax goedverdoeme.
Het is natuurlijk nooit echt een wedstrijd geworden, maar zaten wel wat lichtpuntjes bij, Eriksen, Sana en ook Janssen vond ik aardig spelenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:07 schreef Bananenman het volgende:
Sana is qua prijs-kwaliteitverhouding wel een van de beste aankopen van de afgelopen tijd, zoveel kan je wel zeggen na twee wedstrijden denk ik. Erg talentvol ventje en denk dat hij alleen nog maar beter kan worden.
Verder vind ik dat we helemaal niet zo goed speelden vandaag en dat je hier eigenlijk ook niet al te blij mee moet zijn, heb NEC zelden zo slecht zien spelen. Het zag er allemaal echt extreem knullig uit, de gemiddelde hoofdklasser biedt meer tegenstand van NEC vandaag deed. Prima overwinning van Ajax, maar je kunt aan de hand van deze wedstrijd niet echt bepalen waar ons team staat.
Neequote:Op zondag 19 augustus 2012 23:29 schreef Capi het volgende:
Hmm van Rhijn deed t niet zo heel slecht op lcv vind ik, liever hij ipv Blind (ervan uitgaande dat we nog wel een lcv halen). Maar Blind heeft dus in de jeugd op cvm gespeeld? Zou hij dat beter kunnen invullen dan op lcv?
Denk trouwens dat Vertonghen door Boas ook eens op cvm gepositioneerd gaat worden.
Vertonghen > Vermaelenquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee.
Zijn handelingssnelheid is veel te traag voor een middenvelder.
Zelfs als CV komt hij al in de problemen door zijn handelingssnelheid.
Zag je toenstraks ook tegen NEC, kwam hij ook nog in de problemen op een gegeven moment.
Ik denk niet dat hij op ook maar 1 van de 11 posities fatsoenlijk uit de voeten kan.
Zij handelingssnelheid is te laag voor de NL topquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee.
Zijn handelingssnelheid is veel te traag voor een middenvelder.
Zelfs als CV komt hij al in de problemen door zijn handelingssnelheid.
Zag je toenstraks ook tegen NEC, kwam hij ook nog in de problemen op een gegeven moment.
Ik denk niet dat hij op ook maar 1 van de 11 posities fatsoenlijk uit de voeten kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |