Maar je weet dat het gebeurd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:15 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Gewoon nooit je kind uit het oog verliezen
Ik wel!quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:30 schreef vannelle het volgende:
Sorry!! Had niet in de gaten dat ik de laatste post had.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:14 schreef Pulver het volgende:
[..]
Is dit een stille hint naar mijn omvang!![]()
![]()
Hmja, een ongeluk zit ook in een klein hoekje natuurlijk. Maar zodra er water bij komt ben ik toch wel heel voorzichtig hoor. Sowieso wel heel oplettend.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:29 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar je weet dat het gebeurd.
Net als dat kinderen alleen gelaten worden met honden.
Het bekende: "dat doet ie anders nooit!"
Het gaat gewoon 9999 van de 10000 keer goed.
Maar als het dan mis gaat, dan vind iedereen het maar stom van de ouders.
http://www.watbenjedan.nlquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:30 schreef vannelle het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:30 schreef vannelle het volgende:
Lijkt me stug, kan nooit koude tocht zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:35 schreef DJMO het volgende:
(hoewel dat ook kan komen van de tocht doordat alles tegen elkaar open staat)
maar wel koeler dan de luchtquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Lijkt me stug, kan nooit koude tocht zijn.
Hier wel.. heb de boel ook even tegen elkaar open staan, en het is hier buiten iig aardig afgekoeld hoor..quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Lijkt me stug, kan nooit koude tocht zijn.
Hier is het heel plakkerig warmquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hier wel.. heb de boel ook even tegen elkaar open staan, en het is hier buiten iig aardig afgekoeld hoor..
vanmiddag al, ik ging boodschappen doen, en het was buiten beter dan binnen. Tot ik de albert heijn UIT kwam .. toen liep ik ineens weer tegen een muur van hitte opquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hier wel.. heb de boel ook even tegen elkaar open staan, en het is hier buiten iig aardig afgekoeld hoor..
Hier ook. Yuk!quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:44 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Hier is het heel plakkerig warmGeen zuchtje wind ook
* JK1982 straks sowieso nog wel even lekker douchen gaat..quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:44 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Hier is het heel plakkerig warmGeen zuchtje wind ook
Douchen heeft hier geen zin meerquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 straks sowieso nog wel even lekker douxhen gaat..
Maar ik zet eerst nog even een film op: 'Shuttle' in dit geval..
Ik ben al een half uurtje onder de douce uit en het gaat prima zonder plakken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:46 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Douchen heeft hier geen zin meer. Ben alweer vies en zweterig tegen de tijd dat ik mij afgedroogd heb
raar advies, maar neem een hete douche. lauw beginnen en warm eindigen. Als je uit de douche komt heb je 't koudquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:46 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Douchen heeft hier geen zin meer. Ben alweer vies en zweterig tegen de tijd dat ik mij afgedroogd heb
Hen je je onderbroek met "maandag" erop dan al terug gevonden?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben al een half uurtje onder de douce uit en het gaat prima zonder plakken.
Jah ik douche ook best warm deze dagen. Heerlijk fris er onder vandaan komenquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
raar advies, maar neem een hete douche. lauw beginnen en warm eindigen. Als je uit de douche komt heb je 't koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |