abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116071631
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:47 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Eerst zei je nog van niet.
Waar zei ik dat en als reactie op wat dan?
  maandag 27 augustus 2012 @ 16:55:01 #52
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_116071799
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:50 schreef DeParo het volgende:

[..]

Waar zei ik dat en als reactie op wat dan?
Revolutie in Egypte #193: Presidentsverkiezingen 23 & 24 mei
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:45 schreef DeParo het volgende:

[..]

Onzin, komt door Islamisering en het Arabische nationalisme, er is geen Palestijnse onderdrukking behalve dan van hun eigen leiding maar daar hoor je ze in Egypte inderdaad vrij weinig over bazelen. Vrees dat Iran het voorbeeld voor Egypte zal worden.

[..]

Ik denk dat je de Egyptische bevolking inderdaad binnen dat fundamentalistische karakter van de Islamisering, mits sociaal-economische zaken geregeld zijn, inderdaad goed wijs kan maken dat geweld nodig is. Dat zie je ook wel in de gewelddadige erupties af en toe aldaar, het is vrij naïef om te veronderstellen dat de rationeel en Engels sprekende Egyptenaar de gedachte van de revolutie aldaar vertegenwoordigd.
Je beweert hier dat geen enkele Palestijn door zionisten wordt onderdrukt.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_116071882
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:55 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Revolutie in Egypte #193: Presidentsverkiezingen 23 & 24 mei

[..]

Je beweert hier dat geen enkele Palestijn door zionisten wordt onderdrukt.
Dat is volgens mij niet anders dan wat ik hierboven beweer of wel soms?
  maandag 27 augustus 2012 @ 16:59:24 #54
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_116071934
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:57 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat is volgens mij niet anders dan wat ik hierboven beweer of wel soms?
Je zei dat Palestijnen zwaar onderdrukt worden, en dat als dit op video vastgelegd wordt dat dit door zionisten wordt gedaan is het in scene gezet volgens jou. Ik kan ook met allerlei complotten aankomen, dat Joden eigenlijk die propaganda van Jodenhaat verspreiden in het midden-oosten en ik kan ook rondstrooien dat Joden niet echt onderdrukt worden in landen in het midden-oosten, en elk bewijs ervoor daarvan beweer ik dan dat het in scene is gezet. Dan zou ik precies hetzelfde als jou doen, maar dan omgekeerd.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_116072104
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:59 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Je zei dat Palestijnen zwaar onderdrukt worden, en dat als dit op video vastgelegd wordt dat dit door zionisten wordt gedaan is het in scene gezet volgens jou. Ik kan ook met allerlei complotten aankomen, dat Joden eigenlijk die propaganda van Jodenhaat verspreiden in het midden-oosten en ik kan ook rondstrooien dat Joden niet echt onderdrukt worden in landen in het midden-oosten, en elk bewijs ervoor daarvan beweer ik dan dat het in scene is gezet. Dan zou ik precies hetzelfde als jou doen, maar dan omgekeerd.
Ik noem jouw geliefde voorbeeld van de brandbom geen onderdrukking. Ik stel dat Palestijnen onderdrukt worden, keihard zelfs, maar dan wel door hun eigen leiding. Ook in omringende landen, niet Israel, worden ze keihard aangepakt zo ook door Assad nu lijkt het.

Verder kan je denken wat je wilt maar er leven nog maar relatief weinig Joden in andere landen in het M-O dus dat zou een rare opmerking zijn.
pi_116072163
Palestijnen worden niet onderdrukt door de Joodse Zionisten uit Israël. Dat hun huizen worden gesloopt, dat hun gronden tegen vastgestelde afspraken in worden geannexeerd, dat hun kinderen worden vertrapt, dat ze keihard worden gediscrimineerd, dat hen vrije toegang tot hun banen wordt afgenomen, dat hen eerste levensbehoeften worden geweigerd, dat onschuldigen worden gestraft voor de daden van anderen, dat er disproportioneel geweld wordt gebruikt, dat er duizenden Palestijnen zonder enige vorm van proces onbeperkt worden opgesloten, dat kinderen geweren op zich gericht krijgen en dat er bloedbaden worden aangericht onder de burgerbevolking zijn slechts verzinsels. En als het wel zo is, dan is het terecht want Beloofde Land, Uitverkoren Volk en blablabla...

Zuid Afrika heeft trouwens ook nooit apartheid gekend trouwens, allemaal fabeltjes bedacht door de zielige zwarte bevolking en de Westerse wereld trapte erin. Dat de Boeren van tijd tot tijd eens een slum binnenvielen om er lekker huis te houden (kinderen omver trappen, huizen slopen, vrouwen doodschieten) doet er niet toe. Allemaal leugens. De katholieken in Ierland zijn ook nooit onderdrukt door de Protestanten en Anglicanen uit het Verenigd Koninkrijk. Die discriminerende wetten die ervoor zorgden dat katholieke kinderen niet meer naar school mochten en dergelijke zijn enkel Paapse roddels.

Het enige onrecht dat ooit is geweest op deze wereld is de Holocaust. Over iets anders zouden we het eigenlijk niet moeten hebben.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2012 17:08:08 ]
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:06:23 #57
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_116072206
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:03 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik noem jouw geliefde voorbeeld van de brandbom geen onderdrukking. Ik stel dat Palestijnen onderdrukt worden, keihard zelfs, maar dan wel door hun eigen leiding. Ook in omringende landen, niet Israel, worden ze keihard aangepakt zo ook door Assad nu lijkt het.

Verder kan je denken wat je wilt maar er leven nog maar relatief weinig Joden in andere landen in het M-O dus dat zou een rare opmerking zijn.
Snap jij wat een vergelijking is? Ik probeer jou alleen aan te tonen wat er gebeurt als je jouw manier van denken op anderen toepast dan het Joodse volk of Israël, maar dan begin je altijd te roepen dat daar geen sprake van is, ja, natuurlijk is er geen sprake van dat die precies hetzelfde zijn als het Joodse volk of Israël, zo ben je ook snel uitgepraat als je het nergens mee mag vergelijken, terwijl er wel degelijk bepaalde parallellen bestaan met de stichting van de Verenigde Staten en de kolonisten daar en Aboriginals die ook heilige grond hebben. Alleen hebben die Aboriginals nooit land van Australiërs ingenomen daarvoor, de Joden deden dat wel bij de Palestijnen.
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:08:17 #58
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_116072281
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:05 schreef Nielsch het volgende:
Palestijnen worden niet onderdrukt door de Joodse Zionisten uit Israël. Dat hun huizen worden gesloopt, dat hun gronden tegen vastgestelde afspraken in worden geannexeerd, dat hun kinderen worden vertrapt, dat ze keihard worden gediscrimineerd, dat hen vrije toegang tot hun banen wordt afgenomen, dat hen eerste levensbehoeften worden geweigerd, dat onschuldigen worden gestraft voor de daden van anderen, dat er disproportioneel geweld wordt gebruikt, dat er duizenden Palestijnen zonder enige vorm van proces onbeperkt worden opgesloten, dat kinderen geweren op zich gericht krijgen en dat er bloedbaden worden aangericht onder de burgerbevolking zijn slechts verzinsels. En als het wel zo is, dan is het terecht want Beloofde Land, Uitverkoren Volk en blablabla...

Zuid Afrika heeft trouwens ook nooit apartheid gekend trouwens, allemaal fabeltjes bedacht door de zielige zwarte bevolking en de Westerse wereld trapte erin. Dat de Boeren van tijd tot tijd eens een slum binnenvielen om er lekker huis te houden (kinderen omver trappen, huizen slopen, vrouwen doodschieten) doet er niet toe. Allemaal leugens. De katholieken in Ierland zijn ook nooit onderdrukt door de Protestanten en Anglicanen uit het Verenigd Koninkrijk. Die discriminerende wetten die ervoor zorgden dat katholieke kinderen niet meer naar school mochten en dergelijke zijn enkel Paapse roddels.
Goeie post. Het zijn inderdaad allemaal complotten, net als al het anti-zionisme, één groot complot!
pi_116072325
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:06 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Snap jij wat een vergelijking is? Ik probeer jou alleen aan te tonen wat er gebeurt als je jouw manier van denken op anderen toepast dan het Joodse volk of Israël, maar dan begin je altijd te roepen dat daar geen sprake van is, ja, natuurlijk is er geen sprake van dat die precies hetzelfde zijn als het Joodse volk of Israël, zo ben je ook snel uitgepraat als je het nergens mee mag vergelijken, terwijl er wel degelijk bepaalde parallellen bestaan met de stichting van de Verenigde Staten en de kolonisten daar en Aboriginals die ook heilige grond hebben. Alleen hebben die Aboriginals nooit land van Australiërs ingenomen daarvoor, de Joden deden dat wel bij de Palestijnen.
Ik denk dat jij een vergelijking niet zo goed snap en ik wel! Wat betreft jouw absurde voorbeeld van Aboriginals vraag ik me af wat dat te maken heeft met de tekst van mij waar je nu op reageert?
pi_116072358
quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:08 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Goeie post. Het zijn inderdaad allemaal complotten, net als al het anti-zionisme, één groot complot!
Nou inderdaad. Het enige onrecht dat ooit is geweest op deze wereld is de Holocaust. Over iets anders zouden we het eigenlijk niet moeten hebben.
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:14:06 #61
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_116072492
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:09 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik denk dat jij een vergelijking niet zo goed snap en ik wel! Wat betreft jouw absurde voorbeeld van Aboriginals vraag ik me af wat dat te maken heeft met de tekst van mij waar je nu op reageert?
Wat is daar absurd aan? Lees maar: http://nl.wikipedia.org/w(...)ls_in_Australi.C3.AB Aboriginals hebben heilig land en dat probeerden ze via een speciale status te verkrijgen, in Palestina komen gewoon een paar joodse kolonisten aan die mensen uit hun huis verjagen en dan hun huisje inpakken, omdat het heilige grond is. :') Je hebt helemaal gelijk trouwens, dit is geen goede vergelijking, de aboriginals zijn namelijk veel beschaafder dan Joodse kolonisten.
pi_116072504
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:10 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nou inderdaad. Het enige onrecht dat ooit is geweest op deze wereld is de Holocaust. Over iets anders zouden we het eigenlijk niet moeten hebben.
Gezien jouw postgeschiedenis heb je het daar ook bijna alleen over op dit forum!
pi_116072523
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:14 schreef DeParo het volgende:

[..]

Gezien jouw postgeschiedenis heb je het daar ook bijna alleen over op dit forum!
Dan moet jij misschien nog eens in mijn postgeschiedenis kijken :D :D
pi_116072547
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:10 schreef Nielsch het volgende:
Inderdaad. Laten we dit topic maar snel dichtdoen want dit is overduidelijk een groot complot.
pi_116072663
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:14 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Wat is daar absurd aan? Lees maar: http://nl.wikipedia.org/w(...)ls_in_Australi.C3.AB Aboriginals hebben heilig land en dat probeerden ze via een speciale status te verkrijgen, in Palestina komen gewoon een paar joodse kolonisten aan die mensen uit hun huis verjagen en dan hun huisje inpakken, omdat het heilige grond is. :') Je hebt helemaal gelijk trouwens, dit is geen goede vergelijking, de aboriginals zijn namelijk veel beschaafder dan Joodse kolonisten.
Met deze absurde incorrecte post die niet getuigt van kennis toon je opnieuw mijn gelijk! Desalniettemin is het opnieuw geen reactie op wat ik eerder heb gesteld op dit forum dus zo zo!
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:20:31 #66
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_116072712
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:19 schreef DeParo het volgende:

[..]

Met deze absurde incorrecte post die niet getuigt van kennis toon je opnieuw mijn gelijk! Desalniettemin is het opnieuw geen reactie op wat ik eerder stelde!
Ja tuurlijk, het bloedbad in Dar Yassein is een leugen door Arabieren. :') Lees daar maar over, daar hebben trouwens ook joodse historici over geschreven, maar dat zijn vast zelfhatende joden, want dat is wel heel absurd om zoiets te schrijven als Joodse kolonisten nog nooit een vlieg kwaad hebben gedaan.
pi_116073132
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:20 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, het bloedbad in Dar Yassein is een leugen door Arabieren. :') Lees daar maar over, daar hebben trouwens ook joodse historici over geschreven, maar dat zijn vast zelfhatende joden, want dat is wel heel absurd om zoiets te schrijven als Joodse kolonisten nog nooit een vlieg kwaad hebben gedaan.
En de Palestijnen in Hebron dan en dan hebben we het over de jaren 20? Waarom negeer je dat?
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:34:16 #68
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_116073186
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:32 schreef DeParo het volgende:

[..]

En de Palestijnen in Hebron dan en dan hebben we het over de jaren 20? Waarom negeer je dat?
Ja, Palestijnen hebben ook bloedbaden gepleegd, alleen ontken jij dat zionisten bloedbaden op Palestijnen hebben gepleegd, dan ga ik daar dus op in, en niet op de bloedbaden van Palestijnen, want als ik jou wil aantonen dat het tegendeel waar is van jouw bewering dat zionisten nooit bloedbaden hebben gepleegd heeft het niet veel zin als ik aankom met bloedbaden van Palestijnen op joodse gemeenschappen.
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:35:29 #69
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_116073228
dus we zijn het erover eens dat beide partijen grove misdaden gepleegd hebben? Of zijn het alleen de Palestijnen die bloedbaden hebben aangericht?
pi_116073394
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:35 schreef MetalIsAwesome het volgende:
dus we zijn het erover eens dat beide partijen grove misdaden gepleegd hebben? Of zijn het alleen de Palestijnen die bloedbaden hebben aangericht?
Ik stel dat beide kanten fouten hebben gemaakt, en soms zelfs misdaden, maar er zijn wel degelijk verschillen op te merken ook wat betreft beleid jegens dit soort dingen bijvoorbeeld.
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:43:31 #71
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_116073435
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:41 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik stel dat beide kanten fouten hebben gemaakt, en soms zelfs misdaden, maar er zijn wel degelijk verschillen op te merken wat betreft beleid jegens dit soort zaken.
Dat klopt, Israël komt namelijk met een hoop weg.
pi_116073499
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:43 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Dat klopt, Israël komt namelijk met een hoop weg.
Zoals?
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:48:01 #73
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_116073584
  maandag 27 augustus 2012 @ 18:11:09 #74
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116074275
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 21:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
bron & bron

[..]

Walgelijk volk die kolonisten.
Wat een bullshit. Als ze het echt veroordelen ondernemen ze stappen. Pure leugens dit.
pi_116074761
quote:
Geef eens antwoord op de vraag in plaats van hier een link te plaatsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')