Federer had het ook al voor de tiebreak moeten afmaken.. Werd wat nonchalant.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:00 schreef Ambrosius het volgende:
Het zat wel heel dichtbij elkaar in die tie-break. Eén sterke return en het is gelijk klaar.
Zou het onchalance zijn of spanning? Ik kan me nonchlance tegen iedereen behalve Djokovic en Nadal voorstellen...quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Federer had het ook al voor de tiebreak moeten afmaken.. Werd wat nonchalant.
Als je de 1e set met 6-0 wint komt er echt wel wat nonchalants in je spel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou het onchalance zijn of spanning? Ik kan me nonchlance tegen iedereen behalve Djokovic en Nadal voorstellen...
Oké, ja, zit wat in. Ik dacht dat je meer het einde van set 2 bedoelde.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als je de 1e set met 6-0 wint komt er echt wel wat nonchalants in je spel.
Ja, zeker. TheGeneral postte een keer een rijtje, waarvan Lendl geloof ik nog enigszins haalbaar was maar Connors niet met zijn 109.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:03 schreef Jellereppe het volgende:
Zijn 76ste toernooiwinst. Hij is dichtbij John Mcenroe die 77 toernooien op zijn naam schreef.
Connors staat eerste met 109 titels, Lendl heeft 94 titels op zijn naam staan, daarna komt McEnroe met 77 titels en Federer staat vierde op de ranglijst met 76 titels.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeker. TheGeneral postte een keer een rijtje, waarvan Lendl geloof ik nog enigszins haalbaar was maar Connors niet met zijn 109.
Dat was het inderdaad.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Connors staat eerste met 109 titels, Lendl heeft 94 titels op zijn naam staan, daarna komt McEnroe met 77 titels en Federer staat vierde op de ranglijst met 76 titels.
D'r staat ook een tabel op wikipedia. Hier het linkje voor de geïnteresseerden.quote:
Stukken beter.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:10 schreef Szura het volgende:
Dit is nog leuker:
http://en.wikipedia.org/wiki/ATP_World_Tour_records
Djokovic verliest niks toch? Verloor hier vorig jaar ook de finale.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:03 schreef Federer-fan het volgende:
Ook goed voor zijn nummer 1-positie. Hij krijgt er punten bij en Djokovic verliest er wat.
Jup. Federer wint wel punten. Daarom loopt hij uit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Djokovic verliest niks toch? Verloor hier vorig jaar ook de finale.
as ook netjes.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:20 schreef TheGeneral het volgende:
Federer deze hele week niet gebroken
Aantal masters titels misschien?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
as ook netjes.
Over wat voor record had Federer het trouwens? Had dat te maken met de bezoekersaantallen?
Dat s nu gelijk met Nadal: beiden hebben er 21. Agassi had er in zijn hele carrière 'maar' 17.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |