Ja. Die zombies ren je er makkelijk uit, bv een huisje binnenlopen en via de achterzijde er weer uit. Over een hekje springen. Zig zag lopen tussen bomen. Wat ook werkt is een smoke grenade gooien kwam ik achterquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar hoe gaan jullie te werk dan? Als een bezetene er heen rennen? WAnt t is onmogelijk om langs die zombies te kruipen
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:50 schreef AQuila360 het volgende:
Als Ricko ook aanwezig is dan moet het wel een vette game zijn!
Wat mijn taktiek is, bij kemenka spawnen, weg naar het noorden volgen, supermarkt looten en door naar het noorden en hier en daar wat deerstands checken. Ben je binnen 1 a 2 u toch wel aardig bepakt met itemsquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Klopt wel ja mattie a broeder
@ de rest: Nu kom ik ineensch geen server binnen: "wait on host" ? Gewoon geduldig zijn
Bij de airstrip zie ik geen enkele loot
Ik neem aan dat die loot in die tenten zou moeten liggen bij die 4 torens dus
Nu ben ik neergeknaldwilde terugschieten maar mijn kogels waren op (had inmiddels eindelijk een AK bemachtigd
)
Ik hoop dat ik nu weer dicht in de buurt van die airstrip spawn.
En wat doen jullie daarna dan? Beetje rondlopen en andere spelers neerknallen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:44 schreef invine het volgende:
[..]
Wat mijn taktiek is, bij kemenka spawnen, weg naar het noorden volgen, supermarkt looten en door naar het noorden en hier en daar wat deerstands checken. Ben je binnen 1 a 2 u toch wel aardig bepakt met items
Ja andere afschieten, op zoek gaan naar helicopters en dan vooral die in open velden liggen. Als je een sniper hebt kan je mensen lekker afschietenquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En wat doen jullie daarna dan? Beetje rondlopen en andere spelers neerknallen?Ik voel mij erg geroepen om dat te gaan doen, daar zij mij constant neerknallen terwijl ik geeneens een wapen heb
Nicequote:Op maandag 20 augustus 2012 12:46 schreef invine het volgende:
[..]
Ja andere afschieten, op zoek gaan naar helicopters en dan vooral die in open velden liggen. Als je een sniper hebt kan je mensen lekker afschieten
Gebruik je Dayz Commander?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:45 schreef RickoKun het volgende:
Die laadtijden zijn wel érg ergelijk vind ik. En ik heb een vrij nieuwe PC.
Waar kan je die vinden?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Gebruik je Dayz Commander?
--
Gisteren aardig wat vehicles opgeknapt voor mijn nieuwe clan buddies die de dag ervoor alles verloren hadden. ff screenshot gemaakt
[ afbeelding ]
Ja man, Rickobozz heet ik, volgens mij. Maar ik zie niemand anders online wezen met dayz commander? Wat is jouw naam? Ik wil een x met iemand samen spelenquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Gebruik je Dayz Commander?
--
Gisteren aardig wat vehicles opgeknapt voor mijn nieuwe clan buddies die de dag ervoor alles verloren hadden. ff screenshot gemaakt
[ afbeelding ]
Over de hele map; als je een keer een chopper hebt kun je de rest vrij rap vinden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waar kan je die vinden?
Iemand in de buurt van elektro die een blood bag op mij wil gebruikeN? Blood bag heb ik.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:04 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik atm. zoom in voor mn skin.
je moet snel ff engine parts gaan zoeken denk ikquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:04 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik atm. zoom in voor mn skin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |