SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom![]()
![]()
Niet zo mooi.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Dat was ook gewoon een penalty
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Dit winnen we welOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
morgen 21:00quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wanneer is United? Morgen dacht ik?![]()
quote:
Weet je wel mag ik hopenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Kan Hazard nog steeds geen engels? (@ interview met lampard)
"Yes, I'm very happy. My first game. A win. Ehmm.. Okay!"
sd![]()
Wtf
Heb je die misser van Balotelli?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand interesse in gifs? Anders stop ik.Feyenoord Rotterdam![]()
Ik kan terug spoelen moment.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Heb je die misser van Balotelli?![]()
Wat een kut club is het ook.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
wat een lelijke tering kraag heeft dat shirt btwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Ik schakel nu over naar de Indiase curry van mijn moederquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
3 min extra, daarna gelijk overschakelen naar Madrid![]()
![]()
Eetsequote:Op zondag 19 augustus 2012 18:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik schakel nu over naar de Indiase curry van mijn moeder![]()
Eerste potje van Southampton was impressive.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.![]()
De Gea
Rafael, Vidic, Ferdinand, Evra
Anderson, Cleverley, Kagawa, Giggs
Rooney, Van Persie
Zoiets?
Er is erg veel keus, Chicharito, Young, Welbeck, Nani, Valencia....![]()
Volgens mij zal van Persie starten op de bank.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:14 schreef Nober het volgende:
De Gea
Rooney, Van Persie
Zoiets?
Maar ik doelde meer op hun selectie, behoorlijk wat spelers die je in de basis zou kunnen zetten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij zal van Persie starten op de bank.![]()
Oh ja Kagawa is ook nog aangetrokken. Toch denk ik wel dat Young ipv Giggs zal beginnen. Nani zat al te hengelen naar een nieuwe club dus wellicht heeft hij iets over zijn toekomst gehoord?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:14 schreef Nober het volgende:
De Gea
Rooney, Van Persie
Zoiets?
Manchester United: Lindegaard (De Gea 46); M Keane, Vidic (Valencia 73), Carrick, Evra; Nani, Cleverley, Kagawa, Young (Giggs 46); Rooney, Hernandez (Anderson 73).quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja Kagawa is ook nog aangetrokken. Toch denk ik wel dat Young ipv Giggs zal beginnen. Nani zat al te hengelen naar een nieuwe club dus wellicht heeft hij iets over zijn toekomst gehoord?
Tegen Hannover 96.![]()
Ferdinand speelt volgens mij nietPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Ki van Celtic is naar Swansea voor ± 7 miljoenOp dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
Goede deal van Swansea, groot talent.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ki van Celtic is naar Swansea voor ± 7 miljoenOp vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.![]()
Ik heb hem nooit zien spelen, maar ik zag dat er nog wat andere clubs achter hem aan zaten waaronder Atletico Madrid, dus hij moet vast wel wat kunnen. Swansea ga ik wel op letten dit seizoenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:05 schreef Maraten het volgende:
[..]
Goede deal van Swansea, groot talent..
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
Ik las het gisteren ook over die Ki. Ben benieuwd.
Wat betreft de wedstrijd straks: Als Van Persie gewoon fit is, waarom zou hij dan op de bank beginnen!? Gewoon neerzetten en kijken hoe hij het doet. Hopelijk speelt Kagawa ook gewoon meteen (en centraal).![]()
RVP heeft heel weinig gespeeld in de voorbereiding bij Arsenal. Volgens mij alleen die 30 minuten tegen FC Köln.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:20 schreef Yi-Long het volgende:
Ik las het gisteren ook over die Ki. Ben benieuwd.
Wat betreft de wedstrijd straks: Als Van Persie gewoon fit is, waarom zou hij dan op de bank beginnen!? Gewoon neerzetten en kijken hoe hij het doet. Hopelijk speelt Kagawa ook gewoon meteen (en centraal).![]()
Vond het wel raar dat hij naar Swansea ging, maar hij wil gewoon een zekere basispkaats, gok ik.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit zien spelen, maar ik zag dat er nog wat andere clubs achter hem aan zaten waaronder Atletico Madrid, dus hij moet vast wel wat kunnen. Swansea ga ik wel op letten dit seizoen.
Celtic heeft wel een mooi team, veel talenten, alleen jammer dat het leegloopt doordat de competitie met 60% in kwaliteit is gedaald. Celtic is op fifa 12 heerlijk na een seizoen of 2.Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Vreemde opstelling Valencia en Carrick achterin en Rooney linksbuiten. Persie op de bankPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
20 minuten maar zelfs.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:24 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
RVP heeft heel weinig gespeeld in de voorbereiding bij Arsenal. Volgens mij alleen die 30 minuten tegen FC Köln.know'm sayin?
word? word.![]()
United: De Gea; Valencia, Carrick, Vidic, Evra, Scholes, Cleverley, Nani; Kagawa; Rooney, Welbeck. Subs TBC include van Persie.![]()
Swansea heeft volgens mij sowieso een leuk team, hebben oa ook De Guzman gehaald, ben ik ook wel benieuwd naar, lang niet zien spelen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit zien spelen, maar ik zag dat er nog wat andere clubs achter hem aan zaten waaronder Atletico Madrid, dus hij moet vast wel wat kunnen. Swansea ga ik wel op letten dit seizoen.
know'm sayin?
word? word.![]()
Swansea gezien tegen QPR, erg leuk team. Hebben toch alle goede spelers verloren. Maar ze hebben 1 speler die is zo snelquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:18 schreef alors het volgende:
[..]
Swansea heeft volgens mij sowieso een leuk team, hebben oa ook De Guzman gehaald, ben ik ook wel benieuwd naar, lang niet zien spelen.. Volgens mij Routledge / nr 15. En natuurlijk eindbaas Michu.
![]()
Michu meteen in mij FL gegooid ipv Ramsey. Zag er prima uit namelijk. Goed voetbal lieten ze zien.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:20 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Swansea gezien tegen QPR, erg leuk team. Hebben toch alle goede spelers verloren. Maar ze hebben 1 speler die is zo snel. Volgens mij Routledge / nr 15. En natuurlijk eindbaas Michu.
![]()
Kagawa is zo verschrikkelijk goed. Vorig jaar bijna alle Dortmunds gezien. Technisch een van de beste. Korte draais en versnellingen. Blijft combineren. Geweldig inzicht. Heb er hoge verwachtingen van. Scoorde ook redelijk vaak. Maar dat kwam omdat Dortmund zo ver naar voren speelde.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ben benieuwd naar Kagawa, nooit zien spelen.![]()
Even volledig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:15 schreef Trystar het volgende:
United: De Gea; Valencia, Carrick, Vidic, Evra, Scholes, Cleverley, Nani; Kagawa; Rooney, Welbeck. Subs TBC include van Persie.
Everton: Howard, Hibbert, Baines, Distin, Jagielka, Neville, Osman, Fellaini, Pienaar, Gibson, Jelavic.
Subs: Mucha, Heitinga, Naismith, Gueye, Barkley, Coleman, Anichebe.
United: De Gea; Valencia, Carrick, Vidic, Evra, Scholes, Cleverley, Nani; Kagawa; Rooney, Welbeck.
Subs: Lindegaard, Rafael, Wootton, Anderson, Berbatov, Young, Van Persie.![]()
Heerlijk spelertje ja, heel wendbaar en goed inzicht, maar de Bundesliga is heel anders dan de PL. In de Bundesliga zijn er meer ruimtes en verdedigers en middenvelders minder fysiek.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:22 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Kagawa is zo verschrikkelijk goed. Vorig jaar bijna alle Dortmunds gezien. Technisch een van de beste. Korte draais en versnellingen. Blijft combineren. Geweldig inzicht. Heb er hoge verwachtingen van. Scoorde ook redelijk vaak. Maar dat kwam omdat Dortmund zo ver naar voren speelde.Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Kans is groot iddquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:48 schreef Ambrosius het volgende:
Toch even kijken zometeen, verwacht wel dat RvP er inkomt.![]()
Goed om Vidic weer terug te hebben
Scholes met zijn 300ste gele kaartPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
not sure if...quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:17 schreef byah het volgende:
V. Persie heeft het einde van z'n carrière ingeleid? 2x in een week niet in de basisknow'm sayin?
word? word.![]()
Ja ze betalen bijna 30 miljoen voor een bankzitter.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:17 schreef byah het volgende:
V. Persie heeft het einde van z'n carrière ingeleid? 2x in een week niet in de basis![]()
In totaal kost hij hen zelfs 70m pondquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja ze betalen bijna 30 miljoen voor een bankzitter.inc salaris en loyalty bonus
know'm sayin?
word? word.![]()
Wat is dat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:20 schreef alors het volgende:
[..]
In totaal kost hij hen zelfs 70m pondinc salarissen en loyalty bonus
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Alle tering wat is het slecht van de kant van UnitedPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Oftewel je telt zijn salaris bij zijn transfersom op?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:20 schreef alors het volgende:
[..]
In totaal kost hij hen zelfs 70m pondinc salaris en loyalty bonus
Hoeveel kost Ronaldo Madrid dan wel niet
![]()
![]()
Ik heb VI opgenomen. Als deze wedstrijd afgelopen is ga ik VI kijken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad, Eerst even VI afkijken![]()
![]()
Persie start tweede helft wel waarschijnlijk.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
loopt ie al warm?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:38 schreef Fok-it het volgende:
Persie start tweede helft wel waarschijnlijk.![]()
Nee alleen Buttner.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ja ook heel erg veel dus, al is Ronaldo nog iets jonger, beter en wereldwijd bekender dus meer shirtverkoop en marketing. En daarbij, wat schuld meer of minder maakt ze in Spanje ook niet zoveel uitquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oftewel je telt zijn salaris bij zijn transfersom op?Hoeveel kost Ronaldo Madrid dan wel niet
know'm sayin?
word? word.![]()
Straks maar even de hairdryer in de kleedkamerPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Pff Baines lekkere trap, zal Fergie al spijt hebben?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Büttner is veel beterquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:45 schreef Fok-it het volgende:
Pff Baines lekkere trap, zal Fergie al spijt hebben?
United heeft (veel) meer schuld dan Real.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ook heel erg veel dus, al is Ronaldo nog iets jonger, beter en wereldwijd bekender dus meer shirtverkoop en marketing. En daarbij, wat schuld meer of minder maakt ze in Spanje ook niet zoveel uit
Overigens zullen er van Van Persie ook best wat shirtjes verkocht worden hoor.![]()
Klopt niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
United heeft (veel) meer schuld dan Real.
Overigens zullen er van Van Persie ook best wat shirtjes verkocht worden hoor.
Real zit tegen 600 miljoen aan, United minimaal 100 miljoen minder.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Real Madrid heeft een schuld van 169,7 en dat was van het boekjaar 2011. In september zal het financieel verslag van 2012 komen en dan zal het ook weer dalen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt niet.
Real zit tegen 600 miljoen aan, United minimaal 100 miljoen minder."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)bben-afbetaald.dhtmlquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Real Madrid heeft een schuld van 169,7 en dat was van het boekjaar 2011. In september zal het financieel verslag van 2012 komen en dan zal het ook weer dalen.
alsjeblieft.
en alsjeblieft
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ot-520-miljoen.dhtml
Die laatste is wel van 2011, maar lijkt me niet dat hun schuld torenhoog is gestegen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Wehehe welke creatieve boekhouder hebben zij aangenomen dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Real Madrid heeft een schuld van 169,7 en dat was van het boekjaar 2011. In september zal het financieel verslag van 2012 komen en dan zal het ook weer dalen.know'm sayin?
word? word.![]()
AD geloven.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)bben-afbetaald.dhtml
alsjeblieft.
en alsjeblieft
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ot-520-miljoen.dhtml
Die laatste is wel van 2011, maar lijkt me niet dat hun schuld torenhoog is gestegen.
http://realmadridcf.nl/ni(...)onder-dan-barcelona/"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
http://realmadridcf.nl/topic/schulden-real-madrid/quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
AD geloven.
http://realmadridcf.nl/ni(...)onder-dan-barcelona/
van dezelfde site. onzin dus“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
http://www.realmadrid.com(...)crease_over_the_.htmquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://realmadridcf.nl/topic/schulden-real-madrid/
van dezelfde site. onzin dus"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Sport1 extra 2 of 3 wordt Sport1 voetbal.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef GGMM het volgende:
'Sport 1 voetbal' ? Heb ik dat ook?
Hopen dat Van Persie invalt ja.
Sport1 live wordt Sport1 select.
http://www.totaaltv.nl/nieuws/9978/Meer_voetbal_bij_Sport1.html"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Gaat deze week in volgens mij, op de plek van Sport 1 Extra 1quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef GGMM het volgende:
'Sport 1 voetbal' ? Heb ik dat ook?
Hopen dat Van Persie invalt ja.![]()
Lul jij nou weer man.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt niet.
Real zit tegen 600 miljoen aan, United minimaal 100 miljoen minder.
Real's schuld zit dik onder de 200M en neemt elk jaar flink af.![]()
Ah thnx.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sport1 extra 2 of 3 wordt Sport1 voetbal.
Sport1 live wordt Sport1 select.
http://www.totaaltv.nl/nieuws/9978/Meer_voetbal_bij_Sport1.html![]()
Liever niet. De onwetenden er even op wijzen dat ze er flink naast zitten lijkt me voldoende. Voor zwaar financieel wanbeleid moet je toch echt bij een club als Barcelona zijn en niet bij Real.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:04 schreef Gramulanion het volgende:
Laten we het hier over de schuld van Real Madrid hebben.
Zo, en dan nu weer over de Premier League.![]()
![]()
Wat een trieste nonsens, geef me 1 objectieve bron want dit is echt bullshit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Liever niet. De onwetenden er even op wijzen dat ze er flink naast zitten lijkt me voldoende. Voor zwaar financieel wanbeleid moet je toch echt bij een club als Barcelona zijn en niet bij Real.
Zo, en dan nu weer over de Premier League.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ze willen hem sowieso met applaus erin brengen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:06 schreef alors het volgende:
Ik denk dat hij max 30 minuten gaat spelen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Die discussie mag Primera División 2012/2013 #2 Voetbalmachine weer op volle toerenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een trieste nonsens, geef me 1 objectieve bron want dit is echt bullshit.
Verder gevoerd worden.![]()
Real's officiële site: http://www.realmadrid.com(...)crease_over_the_.htmquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een trieste nonsens, geef me 1 objectieve bron want dit is echt bullshit."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Zeker, kwestie van tijd voordat hij weggekaapt wordt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:07 schreef Gramulanion het volgende:
Fellaini is een geweldige speler idd.know'm sayin?
word? word.![]()
Jaja en ondertussen leent Barcelona geld voor de salarissen maar verkeerde plek voor deze nondiscussie het zijn beide kutclubs en daarom kijk ik nu ook Engels voetbal.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een trieste nonsens, geef me 1 objectieve bron want dit is echt bullshit.![]()
De officiele jaarcijfers van Real.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een trieste nonsens, geef me 1 objectieve bron want dit is echt bullshit.
En nu genoeg hierover.![]()
Onbegrijpelijk idd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Snap sowieso al niet waarom de Europese top niet achter Fellaini aanzit.![]()
Als Modric verkocht wordt, dan gaat het transfermarkt echt beginnen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Snap sowieso al niet waarom de Europese top niet achter Fellaini aanzit."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Zou een goede versterking voor City zijn, al denk ik dat Everton niet nog een speler wil laten vertrekken daarheen![]()
Rodwell gemist?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou een goede versterking voor City zijn, al denk ik dat Everton niet nog een speler wil laten vertrekken daarheen"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
City heeft toch net De Rossi al gehaald?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou een goede versterking voor City zijn, al denk ik dat Everton niet nog een speler wil laten vertrekken daarheenknow'm sayin?
word? word.![]()
Ojaquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:10 schreef alors het volgende:
[..]
City heeft toch net De Rossi al gehaald?.
![]()
is nog niet zeker.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:10 schreef alors het volgende:
[..]
City heeft toch net De Rossi al gehaald?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
http://www.goal.com/nl/ne(...)rijpt-naast-de-rossiquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal dezerdagen beklonken worden.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.goal.com/nl/ne(...)rijpt-naast-de-rossi. Wat zou plan 2 voor hen zijn?
![]()
Geen duo commentaar buiten het weekend? Ik mis Kieft zijn gehijgIs dat nodig dan? Yaya Tourequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Wat zou plan 2 voor hen zijn?
![]()
![]()
Gewoon met Rodwell en Toure spelen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Yaya Toure wou toch weg?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen duo commentaar buiten het weekend? Ik mis Kieft zijn gehijg
[..]
Is dat nodig dan? Yaya Toure![]()
![]()
Persoonlijk vind ik het meer gesnuif.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen duo commentaar buiten het weekend? Ik mis Kieft zijn gehijg![]()
Ze hebben daar 5 spelers ofzo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Vergeet het gesmak vooral niet, ook een commentator moet eten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het meer gesnuif.![]()
Lol, nou ze krijgen straks vast wel een penal om het weer minimaal gelijk te makenknow'm sayin?
word? word.![]()
Nou CIty, je weet nu wel wie je nu moet halen“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Sport 1 laat gewoon een andere kant zien van commentatoren. Die laten zien dat het hele normale mensen zijn die ook eten en ademen. Dat vind ik heel mooiquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet het gesmak vooral niet, ook een commentator moet eten.![]()
![]()
Baines?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:16 schreef Fok-it het volgende:
Nou CIty, je weet nu wel wie je nu moet halen![]()
Ik schakel net in, hoe kan het dat Manchester United niet met 3-0 voor staat?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Fellainiquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:17 schreef Shreyas het volgende:
Ik schakel net in, hoe kan het dat Manchester United niet met 3-0 voor staat?
Jagielka![]()
![]()
Sana speelt niet..quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:17 schreef Shreyas het volgende:
Ik schakel net in, hoe kan het dat Manchester United niet met 3-0 voor staat?
Nee grapje....![]()
Omdat Everton beter is nu.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:17 schreef Shreyas het volgende:
Ik schakel net in, hoe kan het dat Manchester United niet met 3-0 voor staat?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Webb fluit niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:17 schreef Shreyas het volgende:
Ik schakel net in, hoe kan het dat Manchester United niet met 3-0 voor staat?know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sana speelt niet..
Nee grapje....![]()
![]()
DSC1quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Breng RvP er maar in, die jongen wil nu prijzen pakkenEen pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Omdat het eerder 3-0 voor Everton had kunnen zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:17 schreef Shreyas het volgende:
Ik schakel net in, hoe kan het dat Manchester United niet met 3-0 voor staat?![]()
![]()
Zal Büttner nu al weer weg willen.
Mag dat niet?quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk je een wedstrijd terug van PSV?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:18 schreef Doublepain het volgende:
Nu pas hoor je die fans, de hele tijd stilGroot fan van User Wotte![]()
ohquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
neejoh, is nog niet gepresenteeerd![]()
![]()
Zal Evra nu al bang worden voor concurrentie van Büttner?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ferguson zal dat wel melden na de wedstrijd"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hij speelt nou niet bepaald goed.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zal Evra nu al bang worden voor concurrentie van Büttner?![]()
Ja man, schijt nu 7 kleuren in zn broekquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zal Evra nu al bang worden voor concurrentie van Büttner?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja man, schijt nu 7 kleuren in zn broekGelukkig maar. Als er een huidskleur miste was het racistisch geweest aldus Evra.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja man, schijt nu 7 kleuren in zn broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godverdomme
Santi Cazorla>hun hele middenveld.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ah daar zul je hem hebbenPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Alhoewel van Persie natuurlijk een geweldige aankoop is hadden ze echt in hun middenveld moeten investeren ja.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Staat juist veel beterquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Uit shirt is echt mooi.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:28 schreef GGMM het volgende:
Verder vind ik het wel een mooi shirt trouwens dit jaar wat ManU. heeft.
Ruitjes hadden ze weg moeten laten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:28 schreef GGMM het volgende:
Verder vind ik het wel een mooi shirt trouwens dit jaar wat ManU. heeft.![]()
Blijft inderdaad jammer dat Van Persie naar United is gegaan. Had m liever bij Real of City gezien. Al snap ik vanuit z'n oogpunt deze transfer wel natuurlijk.![]()
Valt er mee inderdaad. Ik had het een stuk erger verwacht.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:28 schreef GGMM het volgende:
Verder vind ik het wel een mooi shirt trouwens dit jaar wat ManU. heeft.![]()
Als tafelkleed kan het er prima mee door iddquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:28 schreef GGMM het volgende:
Verder vind ik het wel een mooi shirt trouwens dit jaar wat ManU. heeft.know'm sayin?
word? word.![]()
Vind dat wel wat hebben eigenlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ruitjes hadden ze weg moeten laten.![]()
Bij City? :S en dan spits nummer 6 worden?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:29 schreef inZanity het volgende:
Blijft inderdaad jammer dat Van Persie naar United is gegaan. Had m liever bij Real of City gezien. Al snap ik vanuit z'n oogpunt deze transfer wel natuurlijk.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Evra pass dan gewoon naar RVP sukkel.
Klasse apart. Als Arsenal fan kun je je beter druk maken om de natuurlijke vijand Tottenham Hotspur om de vierde plek.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:29 schreef alors het volgende:
[..]
Als tafelkleed kan het er prima mee door idd
Sorry ik kon het niet laten, het is zo lief hier.![]()
Lijkt me dat een spits als Van PErsie ook daar gewoon basis speelt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij City? :S en dan spits nummer 6 worden?![]()
Denk dat hij daar zou mislukken tbh.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Lijkt me dat een spits als Van PErsie ook daar gewoon basis speelt.![]()
Dat denk ik niet. Want Mancini zet Aguero, Tevez,Balotelli niet op de bank, dan hebben ze ook nog Dzeko en spelen ze niet vaak met meer dan 2 spitsen volgens mij.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Lijkt me dat een spits als Van PErsie ook daar gewoon basis speelt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Nee joh.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk dat hij daar zou mislukken tbh.![]()
Ik denk dat hij er idd niet bij gebaat is om in zo'n team te spelen met zoveel spitsen en rotatie. Hij moet echt vertrouwen krijgen en dan komt het er wel uit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk dat hij daar zou mislukken tbh.know'm sayin?
word? word.![]()
Jawel, dat denk ik welquote:
Bij Arsenal heeft hij itt tot ManCity geen énkele concurrentie + Het hele elftal is niet op hem aangepast bij Arsenal. Bij City zit hij als hij 2 wedstrijden niet scoort zo op de bank.![]()
Dat dus idd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er idd niet bij gebaat is om in zo'n team te spelen met zoveel spitsen en rotatie. Hij moet echt vertrouwen krijgen en dan komt het er wel uit.![]()
![]()
Aguero misschien niet. Maar Van PErsie zou echt wel boven Tevez en zeker boven Dzeko staan in de pikorde. Balotelli kan je ook nog op andere positie's neerzetten. Voor Van Persie wat gewoon één van de beste, zoniet de beste, spitsen ter wereld is heb je altijd wel een plekje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Want Mancini zet Aguero, Tevez,Balotelli niet op de bank, dan hebben ze ook nog Dzeko en spelen ze niet vaak met met 2 spitsen volgens mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: