Dit.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:13 schreef alors het volgende:
[..]
Nee man, dat wordt Reyes #2 hij heeft al heimwee als hij een uitwedstrijd speelt met Spanje
Zou, als ik objectief ben, voor Liverpool ook een nuttigere speler zijn dan voor Arsenal. Die hebben echt niets creatiefs op dat middenveld. Pure armoede. Arsenal heeft al best wat aardige spelers rondlopen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:16 schreef mrstylo het volgende:
Sahin is niet komen opdagen bij de medische keuring van Arsenal. Hij gaat, zo als het nu uitziet, naar Liverpool.
Ja er gaan meer en meer geruchten dat hij die kant opgaatquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:16 schreef mrstylo het volgende:
Sahin is niet komen opdagen bij de medische keuring van Arsenal. Hij gaat, zo als het nu uitziet, naar Liverpool.
http://www.liverpoolfc.co(...)gers-on-sahin-latestquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja er gaan meer en meer geruchten dat hij die kant opgaat
Alles rond? Gewoon mondeling akkoord denk ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:32 schreef Maraten het volgende:
Wel extreem triest als alles al rond is, en je dan niet komt opdagen op medische keuring.
Toch wel wat meer klasse van Sahin/Real verwacht.
Speler en club rond is iets anders dan club en club rond.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:37 schreef eNGine10 het volgende:
Mondeling akkoord is ook een akkoord.
Dan konden ze beter Douglas halen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:42 schreef Banaanensuiker het volgende:
Liverpool is blijkbaar een hogere fee (~5m pond) en meer salaris van Sahin bereid te betalen voor de duur van het huurcontract.
Dan maar op zoek naar een echte defensive mid.
Er komt vast weer een sponsor die een zak geld neerlegt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:30 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat gaan ze eigenlijk doen met naam van het stadion? Dat contract met Emirates is toch bijna afgelopen? En het gaat niet verlengd worden. Dan gaan ze het toch gewoon een eervolle naam geven? Ik hoop op een Wenger Stadium, Adams stadium, of het nieuwe Highbury.
het contract duurt in totaal 15 jaar en is 2007 afgesloten. We zijn dus pas op 1/3.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:30 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat gaan ze eigenlijk doen met naam van het stadion? Dat contract met Emirates is toch bijna afgelopen? En het gaat niet verlengd worden. Dan gaan ze het toch gewoon een eervolle naam geven? Ik hoop op een Wenger Stadium, Adams stadium, of het nieuwe Highbury.
Mjah, Wenger heeft doorgaans toch een iets andere mening over 'speciale' spelers, dan de rest van ons...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:08 schreef tochweerhenk het volgende:
Er is nog kans dat Wenger ''speciale'' spelers gaat kopen deze week, ik hoop het.
Erger dan Buttner kan het haast niet worden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, Wenger heeft doorgaans toch een iets andere mening over 'speciale' spelers, dan de rest van ons...
Mjah, ik denk dat Arsenal blij had mogen zijn als ze een Buttner hadden binnengehaald....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:51 schreef Blistering het volgende:
[..]
Erger dan Buttner kan het haast niet worden.
Dat zei hij vorig jaar toch ook en toen kwam ie met Park aanzetten?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:08 schreef tochweerhenk het volgende:
Er is nog kans dat Wenger ''speciale'' spelers gaat kopen deze week, ik hoop het.
Geloof daar ook niet meer zo in.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:52 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik hoop dat die M'vila er bijkomt, maar zal wel niet gaan gebeuren.
Zou mij ook niet verbazen neequote:Op zondag 26 augustus 2012 11:34 schreef Maraten het volgende:
Ik denk dat Wenger in Diaby de vervanger van Song ziet.
Okay dat is dan ook weer duidelijk. Weer een epic fail transfer window hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:49 schreef Blistering het volgende:
M'Vila on french tv ; "I think Tottenham is the choice for the future"
Ik doelde nog niet eens op de wedstrijd tegen Koln, daar deed ie het nog wel redelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:39 schreef alors het volgende:
Manonne? Is Szczesney geblesseerd? Ik heb hem weinig zien spelen maar tegen Koln was ik totaal niet onder de indruk, om het maar niet al te negatief uit te drukken.
Terwijl hij bij Hull City juist erg goed was. Een van de uitblinkers van dat team vorig jaar en het jaar daarvoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:39 schreef alors het volgende:
Manonne? Is Szczesney geblesseerd? Ik heb hem weinig zien spelen maar tegen Koln was ik totaal niet onder de indruk, om het maar niet al te negatief uit te drukken.
Gervinho speelde vorige week goed, stuk beter dan Walcott.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:03 schreef tochweerhenk het volgende:
Hij kan toch gewoon spelen i.p.v. Gervinho?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |