Ken het gevoel.... Moest voor een keer weer win opstarten via bootcamp. Wil ik afaluiten,... "Schakel de computer niet uit. Update 1 van 45."quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:50 schreef Pizza_Boom het volgende:
En DA, gefeliciteerd.
Heel praktisch hier, mijn nieuwe laptop blijft updaten. Had de laatste ronde ook weer een update, heb ik inene geen internettoegang meer. Systeemherstel dan maar weer.
Hier ging het misquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:30 schreef Doodkapje het volgende:
Moest voor een keer weer win opstarten via bootcamp
Gekke vraag: waarom doe je dat niet in een virtuele machine?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:30 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ken het gevoel.... Moest voor een keer weer win opstarten via bootcamp. Wil ik afaluiten,... "Schakel de computer niet uit. Update 1 van 45."
Indeed... Heb persoonlijk liever toch veel updates ipv dat ze er niets aan doen of iets niet meer supporten na een paar jaar.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ach, wat doe je er ook eigenlijk aan? Vrij weinig, typisch microsoft.
gaat trager...quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Gekke vraag: waarom doe je dat niet in een virtuele machine?
geen last vanquote:
Virtual Machine draait toch binnen OSX? Dus dan draai je twee os'en tegelijkertijd... met Bootcamp niet... Heb ik me laten vertellen... ach... die paar keer dat ik Win gebruik op mijn MBP...quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
geen last vanZelfs het installeren van Win7 heb ik op 4 minuten gedaan...
OSX is zo ingericht dat Vmware Fusion genoeg resources krijgt toegewezen om snel te kunnen draaien. Het venster wat de focus heeft, krijgt meer prioriteit dan het achterliggende gedeelte [/nerd]quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:33 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Virtual Machine draait toch binnen OSX? Dus dan draai je twee os'en tegelijkertijd... met Bootcamp niet... Heb ik me laten vertellen... ach... die paar keer dat ik Win gebruik op mijn MBP...
Whehe,.. okee. Wsch is die 8 GB ram toch overkill...quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
OSX is zo ingericht dat Vmware Fusion genoeg resources krijgt toegewezen om snel te kunnen draaien. Het venster wat de focus heeft, krijgt meer prioriteit dan het achterliggende gedeelte [/nerd]
Een of ander stom programmaatje om geheugenkaarten te recoveren. Uiteindelijk werkte Photorec toch het beste (ook op OSX), dus al die moeite voor niets...quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:20 schreef Xcalibur het volgende:
Waar heb je Windows zo dringend voor nodig dan?
Toen ik pas echt over was naar MacOS had ik ook VMware Fusion geinstalleerd, maar ik gebruikte het eigenlijk nooit, dus dat heb ik er op een gegeven moment ook maar weer afgegooid
Tsja, is alleen niet de eerste keer dat het fout gaat na een automatische update. En helaas is systeemherstel dan de enige optie. En weet je, het steekt nogal dat je een laptop van heul veul geld die je nog geen week in huis hebt, al met systeemherstel moet behandelen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:23 schreef freud het volgende:
[..]
Indeed... Heb persoonlijk liever toch veel updates ipv dat ze er niets aan doen of iets niet meer supporten na een paar jaar.
^^quote:Op maandag 20 augustus 2012 06:44 schreef Xilantof het volgende:
Mijn lichaam wilde langer slapen dan m'n wekker deze ochtend...
Bummer!quote:Op maandag 20 augustus 2012 06:44 schreef Xilantof het volgende:
Mijn lichaam wilde langer slapen dan m'n wekker deze ochtend...
Uit verveling een beetje gespeeld met deze in Lightroom. Ik heb geprobeerd te croppen volgens de ROT, even wat minder van het 'saaie' water en meer aandacht voor de drukte aan de horizon.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:45 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik heb twee foto's van zaterdag, eerste serieuze tests met de nieuwe lens:
[ link | afbeelding ]
Uitgeestermeer, 18-8 by Sporingerdam, on Flickr
Zit wat bewerking in. Helaas zag ik te laat dat ik nog iets moest draaien om hem recht te krijgen.
Volgens mij zit er dan nog iemand met z'n smiley daaroquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:08 schreef An24 het volgende:
[..]
^^
Met een ventilator is het goed te doen. En met warm weer kan ik veel meer spannende yoga oefeningen
Zonder deken, raam open. En gewoon moe zijn, dat helpt ookquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:12 schreef Puala het volgende:
Wees blij dat je met dit weer hebt kunnen slapen..
Ach, ik was nog niet 'te laat' op m'n werk (dat bestaat ook niet echt bij ons). En was lekker uitgerust, dus dat was best goed!quote:
Zo afgemat in bed liggen is wel erg goed trouwensquote:Ik zit nog lekker een kleine week in de snikhete Provence. Heb vannacht ondanks de hitte heerlijk geslapen wegens compleet uitgeput. Ik ben gisteren namelijk de Mont Ventoux opgefietst. Ik had mijn camera in de 'volgauto' liggen, maar eenmaal boven taalde ik daar niet meer naar. Wát een vermoeiende onderneming!
Hij mag niet meekijkenquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Volgens mij zit er dan nog iemand met z'n smiley daaro![]()
Strakke actie! Ik had daar geen zin in tijdens het bewerken. Was ook min of meer ingegooid als assignment op Dyxum voor Rule of the Thirds (en daar mag je maar 1 richting croppen) en dit was compleet ongecropt.. Én als test van mijn nieuwe glaswerkje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:14 schreef Orbox het volgende:
[..]
Uit verveling een beetje gespeeld met deze in Lightroom. Ik heb geprobeerd te croppen volgens de ROT, even wat minder van het 'saaie' water en meer aandacht voor de drukte aan de horizon.
[ link | afbeelding ]
leuk speelgoed!quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:50 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Snelle crappy iPhone foto
Nu kan ik het excuus dat het ongemakkelijk is en een camera moet meesjouwen ook niet gebruiken aangezien hij gewoon in de tas kan
Oehquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:55 schreef Merlijn het volgende:
Hier staart me al een jaar een cadeaubon van KE aan... Zonde om hem te laten verlopen.
Ik denk dat ik morgen maar eens naar Dordt rij om te kijken of ik wat glas in kan ruilen en dan doorrij naar Capelle voor wat accesoires....
L glas
Zit ik in Hannoverquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:47 schreef Puala het volgende:
psst [Meeting] 22 september - Dierentuin
Ja met de jongens van de middelbare school... 't wordt weer zo'n Hangover-weekendquote:
Crap... komt ze nu mee. Ik schijn dan ergens een jaar ouder te worden...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:47 schreef Puala het volgende:
psst [Meeting] 22 september - Dierentuin
Dat kun je ook vieren in de dierentuin met moiquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:00 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Crap... komt ze nu mee. Ik schijn dan ergens een jaar ouder te worden...
On a side note: Shopping spree!
[ afbeelding ]
Heb de 70-300 en de 18-135 erop ingeruild en dus nu 100% terug op Canon.quote:
Goede keuze volgens mij. Wanneer ga je weer een keer op pad om je lens uit te proberen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb de 70-300 en de 18-135 erop ingeruild en dus nu 100% terug op Canon.
Ik heb nog een babybuikenshoot staan, een normale shoot, de kelby walk in oktober (?) en in november New York. Volgens mij genoeg proefmateriaal voor dezequote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Goede keuze volgens mij. Wanneer ga je weer een keer op pad om je lens uit te proberen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |