quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:31 schreef SP22 het volgende:
Leuk! Hang alleen af van mn financiele situatie..
Emmen is voor de mensen uit de randstad/limbolandia wel een heel eind rijden. Vandaar dat ik hem er niet bij had gezetquote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:51 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik wil me er voor aanmelden
maar ik ga niet naar Amersfoort..de meest bedroevende dierentuin die ik in NL heb gezien!
mijn voorkeur gaat uit naar Arnhem, of nog beter, Emmen.
Was er graag bij komen staan, maar die dag zijn er de Market Garden herdenkingen en luchtlandingen op de Ginkelse Heide.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:46 schreef Puala het volgende:
Ik ben bang dat ik de 22e alleen in de dierentuin kom te staan
Mwah, vond het best meevallen! Klein maar wel leuk. Ouwehands daarentegen is meer speeltuin dan dierentuin tegenwoordig..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:51 schreef Erosjuhhh het volgende:
maar ik ga niet naar Amersfoort..de meest bedroevende dierentuin die ik in NL heb gezien!
Ik hou het in het achterhoofd, maar ik zie dat het wel eens een heel druk weekend voor mij zou kunnen gaan worden..quote:
Wat mij betreft komt er voor elke meet een nieuw topicquote:Op zondag 2 september 2012 00:53 schreef andreas612 het volgende:
misschien beetje verwarrend..? want 'k denk dat veel mensen nog geabonneerd waren op dit topic:
FOT-meet!
ben tevens wel in voor een meet
The Nimmo Brothers toevallig?quote:Op zondag 2 september 2012 09:03 schreef BrandX het volgende:
Helaas pindakaas voor mij, ik ben dan op n concert![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |