Mensen die sowieso gaan hardlopen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:41 schreef trovey het volgende:
Mensen die overdag met dit weer gaan hardlopen.
Kan prima, je moet alleen niet gelijk zo lang/zo snel willen als in lagere temperaturen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:41 schreef trovey het volgende:
Ik wou de hitte trotserenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:41 schreef trovey het volgende:
Je moet gewoon gaan lopen als het afgekoeld is(dus 's avonds laat) als je een beetje verstandig gaat nadenkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan prima, je moet alleen niet gelijk zo lang/zo snel willen als in lagere temperaturen.
Ik weiger nu zelfs te wandelen als ik het kan vermijden, gewoon thuis blijven en pas in beweging komen als het vanavond gaat afkoelen.....als het dan tenminste niet gaat onweren zoals altijd gaat gebeuren met dit soort weer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:43 schreef Knaller het volgende:
[..]
Mensen die sowieso gaan hardlopen.![]()
Geef mij maar mijn stoel vertrouwd op de zolderkamer.
Dom.quote:
's Ochtends vroeg is het meest koelquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Je moet gewoon gaan lopen als het afgekoeld is(dus 's avonds laat) als je een beetje verstandig gaat nadenken
Ja maar die kan je nog verwarmenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:44 schreef DarkAccountant het volgende:
Ik zag ooit tijdens een oudejaarsnacht twee meisjes in een extreem kort rokje over straat lopen. Het was toen -21 graden Celcius.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:44 schreef Lindgren. het volgende:
Maar ja, je bent ook Feyenoorder. Vandaag gaan hardlopen is duidelijk niet de domste beslissing die je genomen hebt in je leven.
Vannochtend lag ik plat.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
's Ochtends vroeg is het meest koelEn verder moet natuurlijk niemand wat
Er wordt morgen pas onweer verwacht dus vanavond zou je je gang kunnen gaan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:45 schreef trovey het volgende:
Ik weiger nu zelfs te wandelen als ik het kan vermijden, gewoon thuis blijven en pas in beweging komen als het vanavond gaat afkoelen.....als het dan tenminste niet gaat onweren zoals altijd gaat gebeuren met dit soort weer.
bij de bossen is het lekker koel, heb zelf net ook uitgewaaid op een snorfiets en zag zeer actieve fietsers. echter hadden we dikwijls koelte door de schaduw van de bomen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:48 schreef StateOfMind het volgende:
Toen ik vanochtend mijn hond uit liet in het bos, barstte het daar van de hardlopers. Maar goed, toen was het nog niet zo heet.
Ik kon godverdomme pas om half 5 slapenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:43 schreef Beach het volgende:
Als je om 5 uur vanochtend was begonnen had je misschien nog succes.
Had je beter gewoon vannacht kunnen gaan hardlopen, je was toch wakker.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik kon godverdomme pas om half 5 slapen
KutDJ in het centrum
quote:sporten als hardlopen moet je sowieso vermijden
Ik heb slaap nodig om in mn ritme te komen, morgen weer zum schoolquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had je beter gewoon vannacht kunnen gaan hardlopen, je was toch wakker.
Goed punt, alleen had TS die tip iets eerder moeten hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had je beter gewoon vannacht kunnen gaan hardlopen, je was toch wakker.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed punt, alleen had TS die tip iets eerder moeten hebben
wat zijn we zieligquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik durf niet naar buiten nu, dan pakt de hitte me
Maar ja, je bent ook Feyenoorder. Vandaag gaan hardlopen is duidelijk niet de domste beslissing die je genomen hebt in je leven.
Ik doe niet aan hardlopen....ik val dood neer na een paar honderd meter....ook als het 15 graden is en nee, dat gaat niet beter worden met veel trainen want andere reden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:48 schreef Knaller het volgende:
[..]
Er wordt morgen pas onweer verwacht dus vanavond zou je je gang kunnen gaan.
Joh, dat doe je maar één keer ...quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik doe niet aan hardlopen....ik val dood neer na een paar honderd meter....
Dat is voldoende.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:17 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Joh, dat doe je maar één keer ...
Je moet dan ook niet hijgen als een hond.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:26 schreef rozecroc het volgende:
Net teug van een uurtje op de racefiets. Dat is dan wel weer goed te doen met die wind. Klacht is wel dat ik halverwege door een bij op mijn tong ben gestoken en deze nu niet meer mooi symmetrisch is.
Ik heeg inderdaad als een hont, dus hij vloog achter in mijn keel en toen ik hem uitgorgelde, wist hij me nog net op mijn tong te prikken, voelt een beetje als dat je aan een batterij likt zeg maar.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet hijgen als een hond.
Volgende keer dan maar gewoon mondje dicht houden dan....of gaan fietsen met temperaturen waarbij de je mond kan dichthouden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:30 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ik heeg inderdaad als een hont, dus hij vloog achter in mijn keel en toen ik hem uitgorgelde, wist hij me nog net op mijn tong te prikken, voelt een beetje als dat je aan een batterij likt zeg maar.
Ik moet toch een beetje fit blijven he, maar ik heb al een oplossing bedacht...quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgende keer dan maar gewoon mondje dicht houden dan....of gaan fietsen met temperaturen waarbij de je mond kan dichthouden.
Even een fijn roostertje voor dat mondgedeelte doen want zo vliegen ze nog naar binnen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:34 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ik moet toch een beetje fit blijven he, maar ik heb al een oplossing bedacht...
[ afbeelding ]
Dramaqueen.quote:Geitje dacht stoer te zijn door de hitte te trotseren als een echte baas, en gewoon lekker te gaan hardlopen
Godskolere, domste beslissing van mijn 15-jarig leventje. Na een paar honderd meter moest ik al naar adem happen, benauwd dat het is en ik zweette harder dan een mijnwerker. Toen besloot ik maar om te keren en rustig terug te wandelen naar huis. Toen kwam er echter een kerel op de fiets langsrijden die riep: ''Jezus gast, wil je dood ofzo?'' En ik gaf hem nog gelijk ook. Godverdomme, dit is echt de grootste hel die je je voor kan stellen, hardlopen met 38 graden. En ik weet het, die Afrikaantjes doen het zo vaak, maar het is ook nog eens zo tyfusbenauwd en ik ben maar een Hollander
Klacht: bijna doodgaan door te gaan hardlopen
Moet er nog wat uitgezogen worden?quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:26 schreef rozecroc het volgende:
Net teug van een uurtje op de racefiets. Dat is dan wel weer goed te doen met die wind. Klacht is wel dat ik halverwege door een bij op mijn tong ben gestoken en deze nu niet meer mooi symmetrisch is.
Ik zal je insmeren met wat honingquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:22 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Als je het zo stelt, ga ik eerst even nog wat meer bijen boos maken ok?
Jaa met 20 25 graden jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe ik wel, al weken in 30-35 graden zonder problemen.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:28 schreef msigamer12 het volgende:
[..]
Jaa met 20 25 graden ja
In deze hitte ga je kapot
Waar ik zat (ben net weer in NL) was het overdag 35-40 graden, 70-90% luchtvochtigheid.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Kwiwi, in welk land woon jij momenteel?
Als je daar al maandenlang met tropisch weer leeft dan gaat het gemakkelijker dan wanneer je plotseling dat tropische weer hebt.
Als ik voor mezelf spreek; ik erger me dood als ik een week niet kan hardlopen, en dat zullen meer mensen hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het beste advies is trouwens om een week niet te lopen. Je moet toch ergens je rust nemen, waarom niet die week rust bewaren voor een dergelijk hete periode?
Ik ook, mijn benen worden dan rusteloos. Kwestie van discpline!quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik voor mezelf spreek; ik erger me dood als ik een week niet kan hardlopen, en dat zullen meer mensen hebben
Het is sowieso minder comfortabel, hoe zeer je je ook aanpast, je kan sowieso minder efficiënt trainen en je loopt een reëel risico op dehydratatie. Je darmen nemen snel veel water op maar er zijn grenzen. Drink maar eens 2 liter water binnen 5 minuten, een groot deel gaat er snel weer uit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:52 schreef kwiwi het volgende:
Zolang je niet verwacht dat je exact hetzelfde kan doen als dat je kunt in het weer waar je aan gewend bent dan gaat het prima. Gewoon even een stapje terug doen en van daaruit weer verder opbouwen.
Feyenoorder zijn is geen keuze. Dat ben je gewoon!quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:44 schreef Lindgren. het volgende:
In hart en nieren!quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:08 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Feyenoorder zijn is geen keuze. Dat ben je gewoon!
Het zweet gutst er bij mij al uit als ik gewoon 30 minuten in de auto zit... gelukkig airco op mijn werk morgen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:26 schreef ufopiloot12 het volgende:
Haha, ik heb dat ooit ook geprobeerd, na 500m ben je wel klaar
Het beste wat je kunt doen met dit weer is lekker binnen blijven en zo weinig mogelijk bewegen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:34 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Het zweet gutst er bij mij al uit als ik gewoon 30 minuten in de auto zit... gelukkig airco op mijn werk morgen.
Of een leeuwquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Afrikaantjes doen het omdat ze achterna worden gezeten door een man met een zweep.
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Leeuw_%28dier%29quote:De leeuw is het grootste deel van de dag inactief. Soms ligt hij tot twintig uur per dag te rusten in de schaduw, en is hij enkel actief om te jagen.
Nee nee, toen ik je post las begon het 5 seconden later te onweren hier!quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:48 schreef Knaller het volgende:
[..]
Er wordt morgen pas onweer verwacht dus vanavond zou je je gang kunnen gaan.
Gisteren 75 km gedaan, ik had een route van 125 km staan met 4 punten waarop ik kon doorsteken om sneller thuis te zijn. Bij het 2e punt twijfelde ik aan mijn lichaam en het gedrag van de wind, dus toen inderdaad niet verder gegaan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:40 schreef mvdejong het volgende:
Dus ik stap zo wel op de fiets, maar dat wordt mijn fatbike, gewoon een paar uurtjes tussen de 20 en 25 km/u toeren.
Wat een levenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:15 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Leeuw_%28dier%29
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |