Dit. Kanker op met je teringgeluid of doe er een normale demper op.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:25 schreef NJ het volgende:
Op zondagochtend om 8 uur lijkt me dat een terechte vraag. Zeker aangezien de gemiddelde motor heel wat meer geluid maakt dan een auto.
Het is wel een belachelijk verzoek, want dan hebben de mensen aan het einde van de straat er weer last van. Die buurman moet gewoon niet zo janken of anders in een bos gaan wonen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:26 schreef Shockweave het volgende:
Niet zo zeiken en volgende keer gewoon rekening houden met je buren, het is geen belachelijk verzoek, je reactie daarentegen wel.
Net genoeg om wakker te worden. Tokkie.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:27 schreef r0binhood het volgende:
die 20 seconden maximaal dat hij last heeft moet hij niet zeuren vind ik.
Met een open uitlaat verdien je een klap op je harses te krijgen. Net als een illegale gp uitlaat.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:27 schreef r0binhood het volgende:
die 20 seconden maximaal dat hij last heeft moet hij niet zeuren vind ik.
of ik nu een open uitlaat heb of niet.
ik hang ook niet aan zijn deurbel als ie weer een tuinfeest heeft inclusief shultenbrau drinkende tokkie vrienden inclusief tokkie muziek tot 2 uur s'nachts.
van de straat hebben minder mensen er last van. dus jouw buurman mag zondagochtend om 6u de klopboormachine aanzetten omdat als je er last van hebt je zelf wel naar een bos verhuist?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het is wel een belachelijk verzoek, want dan hebben de mensen aan het einde van de straat er weer last van. Die buurman moet gewoon niet zo janken of anders in een bos gaan wonen.
Dan had ik hier nog niet eens bij nagedacht.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het is wel een belachelijk verzoek, want dan hebben de mensen aan het einde van de straat er weer last van. Die buurman moet gewoon niet zo janken of anders in een bos gaan wonen.
Nee TS moet gewoon een normale uitlaat erop zetten. Kankermotors die veel te veel lawaai maken, van mij mag je die er allemaal afschoppen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
waarom rij je niet gelijk weg?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:30 schreef r0binhood het volgende:
d'r is nogal een verschil tussen een half uur met je klopboor aan de gang gaan (of een feest tot 2 uur s'nachts met teringmuziek) en even de motor starten en binnen 20 seconden wegrijden.
Je kent de situatie toch niet?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:31 schreef Evertjan het volgende:
buurman denkt alleen aan zijn eigen blijkbaar, want de mensen aan het einde van de straat kunnen van hem de tyfus krijgen
Onzinnige vergelijking. Als hij die klopboormachine eventjes aanzet (20 seconden) zou het me inderdaad behoorlijk weinig boeien. Als hij hem uren aanzet is het een ander verhaal, net zoals het een ander verhaal zou zijn als TS uren door de zelfde straat zou rijden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:29 schreef Shockweave het volgende:
eind
[..]
van de straat hebben minder mensen er last van. dus jouw buurman mag zondagochtend om 6u de klopboormachine aanzetten omdat als je er last van hebt je zelf wel naar een bos verhuist?
Een motor maakt vele malen meer herrie, oorverdovend soms zelfs. Sowieso ga jij blijkbaar lekker 20 seconden herrie lopen maken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:32 schreef r0binhood het volgende:
stel nou dat ik een ouwe diesel van 20 jaar oud heb, maakt ook lawaai en die zou ik ook niet naar't einde van de straat duwen om dan te starten.
voorbijrijdend en wegrijdend verkeer heb je nu eenmaal mee te leven als je in de beschaafde wereld wild wonen en idd, wat sommigen hier al zeiden, als je er niet tegen kan: ga dan wonen in een hutje op de hei.
Aha twee heerlijke redenenquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:32 schreef r0binhood het volgende:
stel nou dat ik een ouwe diesel van 20 jaar oud heb, maakt ook lawaai en die zou ik ook niet naar't einde van de straat duwen om dan te starten.
voorbijrijdend en wegrijdend verkeer heb je nu eenmaal mee te leven als je in de beschaafde wereld wild wonen en idd, wat sommigen hier al zeiden, als je er niet tegen kan: ga dan wonen in een hutje op de hei.
20 seconden gezang van de zeldzame klapekster is ook voldoende om wakker van te worden, afschieten die hap dan maar?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:31 schreef Shockweave het volgende:
20 sec is voldoende om wakker gemaakt te kunnen worden...lijkt me niet zo moeilijk toch..
Ditquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:36 schreef RVP67 het volgende:
Omdat motorrijders altijd zo nodig warm moeten draaien en daarbij spelen met de gashendel.
Kap daar toch eens mee !
serieus?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
20 seconden gezang van de zeldzame klapekster is ook voldoende om wakker van te worden, afschieten die hap dan maar?
Wild?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:32 schreef r0binhood het volgende:
Iemand parkeerde regelmatig zijn motor bij mij onder het raam (woonde paar honderd meter verderop).quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:36 schreef Abed het volgende:
Terechte klacht. Volgende keer voor de deur van Kreator.
Yup.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
20 seconden gezang van de zeldzame klapekster is ook voldoende om wakker van te worden, afschieten die hap dan maar?
Motorrijders zijn over het algemeen beschaafde mensen, je kunt moeilijk met zo'n zware machine de straat uitlopen. Ik word in het weekend standaard gewekt door een draaiorgel met tokkie muziek, dat is pas naar.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Iemand parkeerde regelmatig zijn motor bij mij onder het raam (woonde paar honderd meter verderop).
Dat deed hij het liefst midden in de nacht zodat ik er wakker van werd.
Dit was het gesprek:
"Hallo, kunt u de motor 's nachts gewoon bij uzelf voor de deur parkeren? Dit maakt nogal lawaai zo direct onder mijn slaapkamer en ik word er wakker van."
"IK MAG HIER STAAN HOOR!!!'
"Dat weet ik, maar ik vraag het toch netjes?"
"Ja, maar ik mag hier staan!"
"Ok.... prima. Ik kan niet garanderen dat die standaard stevig genoeg is om uitgaanstuig te weerstaan."
Nooit meer gezien. Dus TS is welkom.
Ja, ik ben zo jaloers dat ik niet beledigd en geërgerd kan raken door een vriendelijk verzoek.quote:
Dan douw je de db killer er weer in en haal je hem er buiten weer uit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:23 schreef DroogDok het volgende:
Bij de komende apk voor motoren kunnen ze gelijk het uitlaatgeluid meenemen in de keuring.
Maar om dan een paar honderd meter van je huis bij iemand anders RECHT onder het raam te parkeren en dan gaan schreeuwen als ik beleefd vraag of het elders kan is niet echt beschaafd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:42 schreef Abed het volgende:
[..]
Motorrijders zijn over het algemeen beschaafde mensen, je kunt moeilijk met zo'n zware machine de straat uitlopen. Ik word in het weekend standaard gewekt door een draaiorgel met tokkie muziek, dat is pas naar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |