Dit. Kanker op met je teringgeluid of doe er een normale demper op.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:25 schreef NJ het volgende:
Op zondagochtend om 8 uur lijkt me dat een terechte vraag. Zeker aangezien de gemiddelde motor heel wat meer geluid maakt dan een auto.
Het is wel een belachelijk verzoek, want dan hebben de mensen aan het einde van de straat er weer last van. Die buurman moet gewoon niet zo janken of anders in een bos gaan wonen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:26 schreef Shockweave het volgende:
Niet zo zeiken en volgende keer gewoon rekening houden met je buren, het is geen belachelijk verzoek, je reactie daarentegen wel.
Net genoeg om wakker te worden. Tokkie.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:27 schreef r0binhood het volgende:
die 20 seconden maximaal dat hij last heeft moet hij niet zeuren vind ik.
Met een open uitlaat verdien je een klap op je harses te krijgen. Net als een illegale gp uitlaat.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:27 schreef r0binhood het volgende:
die 20 seconden maximaal dat hij last heeft moet hij niet zeuren vind ik.
of ik nu een open uitlaat heb of niet.
ik hang ook niet aan zijn deurbel als ie weer een tuinfeest heeft inclusief shultenbrau drinkende tokkie vrienden inclusief tokkie muziek tot 2 uur s'nachts.
van de straat hebben minder mensen er last van. dus jouw buurman mag zondagochtend om 6u de klopboormachine aanzetten omdat als je er last van hebt je zelf wel naar een bos verhuist?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het is wel een belachelijk verzoek, want dan hebben de mensen aan het einde van de straat er weer last van. Die buurman moet gewoon niet zo janken of anders in een bos gaan wonen.
Dan had ik hier nog niet eens bij nagedacht.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het is wel een belachelijk verzoek, want dan hebben de mensen aan het einde van de straat er weer last van. Die buurman moet gewoon niet zo janken of anders in een bos gaan wonen.
Nee TS moet gewoon een normale uitlaat erop zetten. Kankermotors die veel te veel lawaai maken, van mij mag je die er allemaal afschoppen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
waarom rij je niet gelijk weg?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:30 schreef r0binhood het volgende:
d'r is nogal een verschil tussen een half uur met je klopboor aan de gang gaan (of een feest tot 2 uur s'nachts met teringmuziek) en even de motor starten en binnen 20 seconden wegrijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |