Rdam waait het flink. Alleen warme luchtquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:59 schreef junkiexp het volgende:
Wij hebben nog wel aardige wind hier, dat is wel lekker!
Ik woon zo ongeveer op de hoek van de Coolsingel maar hier waait het lekker hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:02 schreef kiwiko het volgende:
Ik heb hier ook wel wat winddat is wel het voordeel als je niet in de stad woont........ Ik kan me voorstellen dat het dan helemaal niet grappig meer is
![]()
Ik heb nog een piepschuimen hoofd in de kelder liggen, zou het daar ook mee gaan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:59 schreef Maver24 het volgende:
Ik zit in me stoel met een emmer water en dan voeten erin
Lauwersoog verneukt het beeld voor de hele provinciequote:Op zondag 19 augustus 2012 14:04 schreef ZaZoe het volgende:
Wat een verschillen in Groningen zeg.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:11 schreef Tauchmeister het volgende:
Denk niet dat we dat record gaan verbreken.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ookquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:09 schreef hans1988 het volgende:
Mn thermometertje buiten staat nu op 36 in de schaduw
Grapjassen die bij een weerstation een kampvuur bouwen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Was toen ook niet de minimumtemperatuur toen -60 ofzoiets?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:15 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Grapjassen die bij een weerstation een kampvuur bouwen.
Honden kun je koelen door hun borst en buik nat te maken....quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:55 schreef hans1988 het volgende:
Arme hond ligt de hele dag voor de ventilator, verroert geen vin tenzij het absoluut nodig is of wanneer er wat te eten valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |