Had je maar nooit moeten beginnenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:54 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Bedankt voor het herinneren he! Heb het tot nu toe zonder sigaret vol gehouden zodat ik niet naar buiten hoefde!
Mijn buren liggen in de zon te bakken. De hele middag.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Instant huidkanker als je langer dan 5 minuten in de zon staat.
M'n katten gaan elke keer in de zon liggen, na een half uur lopen ze hijgend naar de waterbak... Sporen nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:55 schreef hans1988 het volgende:
Arme hond ligt de hele dag voor de ventilator, verroert geen vin tenzij het absoluut nodig is of wanneer er wat te eten valt.
Mijn kat ligt daar al, slim beest.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:01 schreef Adelante het volgende:
Ik ga maar in de kelder zitten straks, daar is het nog enigszins uit te houden...
Onze poes ook, maar het hele huis is onderkelderd dus plek zatquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mijn kat ligt daar al, slim beest.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:05 schreef Stephan1237 het volgende:
Mijn kat ligt als een 2 meter lange kat op de grond .
Adelante....?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Onze poes ook, maar het hele huis is onderkelderd dus plek zat
De meeste honden zijn slimmer dan de gemiddelde mens met dit weer, onze kat daarentegen spoort niet, die ligt op het warmste plekje van het huis...quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:55 schreef hans1988 het volgende:
Arme hond ligt de hele dag voor de ventilator, verroert geen vin tenzij het absoluut nodig is of wanneer er wat te eten valt.
Ja, de hond lekker voor de venilator, mn kat boven in de sauna op mn kamerquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
De meeste honden zijn slimmer dan de gemiddelde mens met dit weer, onze kat daarentegen spoort niet, die ligt op het warmste plekje van het huis...
Longcatquote:
Hmm vreemd, als ik op katten pas zie ik altijd in hun ogen dat ze snode plannen aan het smeden zijn. Van die grote ondeugende ogen die kinderen ook kunnen hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:12 schreef BlackRhino het volgende:
Katten zijn ook echt gewoon domme beesten. Zo'n lege, clueless blik in die ogen ook. Alsof er pure ruis achter zit. *Pieeeeeeeeeeeepppp...*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |