Dan ga je, net als wij, met de fietsquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:33 schreef Greys het volgende:
Oh ja dat was ik nog vergeten, eerst nog heerlijk in de file staan om uberhaupt op dat strand te kómen.
En daar aangekomen kan je dan niet parkeren.
En dan pas begint al die eerder genoemde ellende
Bij onsquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat er nu een strand is waar het niet druk is
Het was net in mijn huis al 30quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nog geen 12 uur en nu al 30+ graden
[ afbeelding ]
In huis is het hier nu 28, maar de zon staat nog niet vol op de ramen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het was net in mijn huis al 30
Ik zit nu bij mn ouders, moet straks nog naar verjaardag
quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:09 schreef tombolafan het volgende:
Ja dat record was in Limburg toch? Lijkt me dat ze makkelijk boven de 38 gaan halen
En begin van het jaar was het -17/18 ofzo?
Gewoon een temperatuurverschil van meer dan 50 graden dit jaar![]()
Daar is het mooi weer voor, geen emmertje water nodig, je zweet hem zelf schoonquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:14 schreef Laysa het volgende:
Zo...Net even de badkamer gesopt![]()
![]()
Zo dadelijk maar even douchen
Ik ook niet. Huisduinen, duinoord en donkere duinen hiero, fakking zo druk dat ik alleen al een hartaanval krijg als ik er naar kijkquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat er nu een strand is waar het niet druk is
Dan moet je nog met je tas, koelbox ende sol heel die strandopgang oplopen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:33 schreef Greys het volgende:
Oh ja dat was ik nog vergeten, eerst nog heerlijk in de file staan om uberhaupt op dat strand te kómen.
En daar aangekomen kan je dan niet parkeren.
En dan pas begint al die eerder genoemde ellende
Het is hier achterthuis in de schaduw best aangenaam. Met een lekker windje.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nog geen 12 uur en nu al 30+ graden
[ afbeelding ]
24,5 hier. Alleen de achterdeur open, voor de rest alles dicht inc verduister gordijnenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het was net in mijn huis al 30
Ik zit nu bij mn ouders, moet straks nog naar verjaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |