HOIquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:01 schreef Greys het volgende:
Hmmmz, ik dacht dat deze TT direct een Q zou aantrekken
Ik post net op facebook :quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:14 schreef Greys het volgende:
Ik moet nog even wachten tot 12 uur tot de Leen Bakker bij Schiedam open is.
Eerst maar even bellen of er nog strandparasols zijn voordat ik er helemaal heen rijd
Ik hoop het zo, want dan kunnen we uuuuren bij het hondenstrandje blijven. Lekker voor Biet. Die heeft geen parasol nodig, maar wij wel, want er is daar nul schaduw en dat houd je dus niet vol op een dag als vandaag.
Irritant hequote:Op zondag 19 augustus 2012 11:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik post net op facebook :
Godverdomme, ik had gisteren zoeen zwembad voor in de tuin moeten halen. Fucking ALTIJD als ik NIKS nodig heb is het ergens in de buurt koopzondag, nu heb ik wat nodig, is het fakking dichstbijzijnde fakking HAARLEM
Hoever is het rijden dan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Irritant he![]()
En ik ga er echt niet helemaal heen rijden (in een Smart zonder airco) zonder dat ik zeker weet dat ze nog hebben. Gister ook al voor gezocht, maar overal uitverkocht.
Geen blokker open? die hebben ook vaak goede, goedkope solletjesquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Irritant he![]()
En ik ga er echt niet helemaal heen rijden (in een Smart zonder airco) zonder dat ik zeker weet dat ze nog hebben. Gister ook al voor gezocht, maar overal uitverkocht.
Net geen half uurtje in totaal denk ik.quote:
Waaaaaaaaaarom doen mensen zichzelf dat toch aan, op het strand gaan liggenquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:20 schreef Oognip het volgende:
Ik hoop maar dat ik niet op het strand zo ongesteld wordtik voel dat het eraan zit te komen maar hopelijk barst het vanavond pas los
Ja die is ook open, maar dan ergens anders. Dus dat is een half uur de andere kant op en dat durf ik ook niet aan om daarheen te gaan zonder dat ik zeker weet dat ze er eentje hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen blokker open? die hebben ook vaak goede, goedkope solletjes
Dr zijn ook stranden waar het niet zo druk schijnt te zijn...de niet toeristische plekjesquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Net geen half uurtje in totaal denk ik.
Dus krap uur heen en terugMaar dat vind ik zonde om dat op de gok te doen.
[..]
Waaaaaaaaaarom doen mensen zichzelf dat toch aan, op het strand gaan liggen
Ik snap het niet. Als je moet plassen zit je altijd ver van een plee vandaan, moet je door dat moordend hete zand ploegen om bij een toilet te komen. Je drinken blijft nooit koud genoeg voor een hele dag, dus je blijft heen en weer lopen naar de strandtent. Er zit altijd een schreeuwerd bij je in de buurt en je trapt altijd op een schelp.
Hoezee
Maar iedereen ligt op het strand, dus dan moet het wel leuk zijn toch? toch?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Als je moet plassen zit je altijd ver van een plee vandaan, moet je door dat moordend hete zand ploegen om bij een toilet te komen. Je drinken blijft nooit koud genoeg voor een hele dag, dus je blijft heen en weer lopen naar de strandtent. Er zit altijd een schreeuwerd bij je in de buurt en je trapt altijd op een schelp.
Hoezee
quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Net geen half uurtje in totaal denk ik.
Dus krap uur heen en terugMaar dat vind ik zonde om dat op de gok te doen.
[..]
Hoezee
Ik ben er van overtuigd dat jaren geleden de zee gewoon zoet water was, voordat mensen en masse naar het strand gingenquote:
Ik kan me echt niet voorstellen dat er nu een strand is waar het niet druk isquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dr zijn ook stranden waar het niet zo druk schijnt te zijn...de niet toeristische plekjes
Gisteren zaten wij vlakbij het naaktstrand in Noordwijk en daar was het écht niet drukquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat er nu een strand is waar het niet druk is
Toch schijnt het zo te zijn....De meeste mensen trekken nu naar de ''populaire badplaatsen'' terwijl er nog genoeg strand overblijft wat niet zo druk isquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ga je, net als wij, met de fietsquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:33 schreef Greys het volgende:
Oh ja dat was ik nog vergeten, eerst nog heerlijk in de file staan om uberhaupt op dat strand te kómen.
En daar aangekomen kan je dan niet parkeren.
En dan pas begint al die eerder genoemde ellende
Bij onsquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was net in mijn huis al 30quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nog geen 12 uur en nu al 30+ graden
[ afbeelding ]
In huis is het hier nu 28, maar de zon staat nog niet vol op de ramen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het was net in mijn huis al 30
Ik zit nu bij mn ouders, moet straks nog naar verjaardag
quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:09 schreef tombolafan het volgende:
Ja dat record was in Limburg toch? Lijkt me dat ze makkelijk boven de 38 gaan halen
En begin van het jaar was het -17/18 ofzo?
Gewoon een temperatuurverschil van meer dan 50 graden dit jaar![]()
Daar is het mooi weer voor, geen emmertje water nodig, je zweet hem zelf schoonquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:14 schreef Laysa het volgende:
Zo...Net even de badkamer gesopt![]()
![]()
Zo dadelijk maar even douchen
Ik ook niet. Huisduinen, duinoord en donkere duinen hiero, fakking zo druk dat ik alleen al een hartaanval krijg als ik er naar kijkquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je nog met je tas, koelbox ende sol heel die strandopgang oplopen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:33 schreef Greys het volgende:
Oh ja dat was ik nog vergeten, eerst nog heerlijk in de file staan om uberhaupt op dat strand te kómen.
En daar aangekomen kan je dan niet parkeren.
En dan pas begint al die eerder genoemde ellende
Het is hier achterthuis in de schaduw best aangenaam. Met een lekker windje.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nog geen 12 uur en nu al 30+ graden
[ afbeelding ]
24,5 hier. Alleen de achterdeur open, voor de rest alles dicht inc verduister gordijnenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het was net in mijn huis al 30
Ik zit nu bij mn ouders, moet straks nog naar verjaardag
quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:31 schreef Greys het volgende:
Parasols overal uitverkocht, eentje van de buren geleend
Die hadden zelf nog een kleinere... 'eentje voor jou en eentje voor de hond'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |