In Nederland zou je dat volgens mij het effectiefst via een ABC levering kunnen doen in één akte?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:13 schreef leonieke het volgende:
En ja, bij elke akte moesten alle kosten betaald worden (dus ook registratierechten bij de afstand).
Nog makkelijker is het om het in een preambule in de akte van levering neer te zetten. Alle partijen ondertekenen dan wel de akte van levering (dus verkoper, koper, TS als niet meer koper en de notaris). In dep preambule constateer je dat maar 1 persoon de koper is en zal zijn en dat iedereen daarmee akkoord gaat. Dit geldt overigens wel in Nederland, geen idee of dat ook zo in België kan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:57 schreef Sessy het volgende:
[..]
In Nederland zou je dat volgens mij het effectiefst via een ABC levering kunnen doen in één akte?
De regelgeving van Nederland ken ik niet (ben zelf ook een Belg). Maar 10 jaar geleden waren het in België alleszins nog aparte akten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:57 schreef Sessy het volgende:
[..]
In Nederland zou je dat volgens mij het effectiefst via een ABC levering kunnen doen in één akte?
voor die met oogkleppen rondlopen en een beperkte creativiteit en taalvaardigheid aan de dag leggen niet neequote:Op zondag 19 augustus 2012 10:38 schreef Gravedigger het volgende:
Een compromis sluiten bij een immokantoor klinkt niet bepaald Nederlands.
op 9lives.be lopen meerdere juristen rond, krijg je meer van gedaan dan advies van een gemiddelde FOKkerquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:02 schreef sharonneken het volgende:
alvast bedankt voor de massale reactie en steun.. neen voor belgie hebben wij geen forum welke antwoord kan bieden op dergelijke vragen jammer genoeg.. gelukkig ben ik u met al deze reacties al wat verder geraakt .. bedankt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |