Ik heb de afgelopen weken duidelijk gemerkt dat er 's avonds zodra het afkoelt gecompenseerd wordt dus ik zie er eigenlijk geen reden toe. Volgens mij is het niet zo ongewoon dat een mini rustiger is bij hitte.quote:
Je vergeet pluizig en gestreept?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:06 schreef freecell het volgende:
Tara vergelijkt mij net met een hommel
(dik, schattig en schommelig)
Humpf.
Ow en hier juist meer beweging, tis geen kwartier rustig hier de afgelopen week.
Lolquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je vergeet pluizig en gestreept?
Nu moet ik met jouw UI aan het liedje "Pluizig en blauw" van Sesamstraat denkenquote:
Vanaf 27 wekenquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:57 schreef nytar het volgende:
[..]
ongeacht welke termijn en dat er nog wel af en toe een reactie komt? Bij mij is het namelijk ook een stuk rustiger sinds de warmte...
Mijn gyn zei laatst dat je je daar pas zorgen om hoefde te maken vanaf 30 weken (op voorwaarde dat je geen flinke stress hebt gehad, niet bent gevallen, geen rare pijnen hebt gehad of bloedverlies. Oh, en dat de groei van je kindje goed is.).quote:
Leuk!quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:16 schreef Kyara het volgende:
Zo, schoonzusje en zwager zijn ook geinformeerd en superblij. Morgen termijnecho. Ben benieuwd!
Zit jij bij de vk in Noord of Zuid?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Leuk!En leuk/spannend morgen, succes plaatsgenoot
Ohja, natuurlijkquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:21 schreef Kyara het volgende:
De vorige keer in Zuid. Nu in Rijnstate dus.
21, vamp mag al uit de lijstquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik sta 22e nu.. daar kan ik wel mee leven geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |