quote:Op zondag 19 augustus 2012 07:59 schreef Incantrix het volgende:
Het blijft ook gewoon lastig om als zuipschuit ineens niet meer te drinken zonder dat het opvalt. Met de feestjes die ik had kreeg ik regelmatig hulp van de gastheer/vrouw, dan liep ik gewoon de hele avond met een glas alcoholvrije wijn en dan had niemand door dat ik niet écht dronk
Papiermolen? Da's een lekker koel zwembadquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:47 schreef freecell het volgende:
Oeh, das lekker vlot
Ik zit echt even te kraken wat we vandaag moeten gaan doen. Hier thuis is het echt niet comfortabel. Kinderen en man hebben er vrij veel laat van :p
I confessquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:32 schreef Limone het volgende:
[..]![]()
Voor de volgende keer ook maar een wingman inschakelen.
Moah, dat waren in ons geval mijn schoonzus en onze beste vrienden en die wisen het toch alquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:27 schreef Tinuviel het volgende:
Incantrix, maar dan heb je het dus eerst aan de gastvrouwen moeten vertellen toch? En altijd zorgen, dat je altijd een gevuld glas hebt
quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai!
Gisteren voelde ik voor het eerst de beeb echt draaien enzo, ipv alleen trappen. Zo tof![]()
Mijn buik golft ervan
En toch heb ik de afgelopen drie weken duidelijk kunnen merken dat mini duidelijk minder actief is als het boven de 30 graden isquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:53 schreef Ticootje het volgende:
Haha, je mini zit in een constante temperatuur van 37 graden.
Zoiets zal het wel zijn ja.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:57 schreef Mangostine het volgende:
Maar je bent zelf waarschijnlijk wel minder actief, daar zal je baby ook wel iets van merken lijkt me.
ongeacht welke termijn en dat er nog wel af en toe een reactie komt? Bij mij is het namelijk ook een stuk rustiger sinds de warmte...quote:
Hoe leukquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai!
Gisteren voelde ik voor het eerst de beeb echt draaien enzo, ipv alleen trappen. Zo tof![]()
Mijn buik golft ervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |