Wat je zou kunnen doen is gewoon de producent mailen met een heule uitleg. Je staat versteld wat bedrijven soms voor je fixen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:31 schreef Anne het volgende:
Nu de vrouwelijke versie maatje 32-34 svp?
Een pak op "maat" kan altijd wel.. Alleen die prijzen danquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat je zou kunnen doen is gewoon de producent mailen met een heule uitleg. Je staat versteld wat bedrijven soms voor je fixen.
Als ze 'm in een 36 kunnen maken kan het ook een maatje kleiner me dunkt. Dan leg je je probleem uit en dat je er wel gewoon de normale prijs voor wil betalen e.d.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Een pak op "maat" kan altijd wel.. Alleen die prijzen dan!
Ligt niet alleen aan de lengte hequote:Op zondag 19 augustus 2012 10:36 schreef WhiteJoker het volgende:
Sorry Anne, maar die grap lag natuurlijk voor de hand.Overigens ben je dan zo klein? Mijn moeder is volgens mij 1.52m en die draagt maat 36
Geen probleem, ik weet niet waar Vinniiee de wijsheid vandaan haalt dat ik het niet tof vond (quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:36 schreef WhiteJoker het volgende:
Sorry Anne, maar die grap lag natuurlijk voor de hand.Overigens ben je dan zo klein? Mijn moeder is volgens mij 1.52m en die draagt maat 36
Ook niet altijd en dan zit het nog niet lekker.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:38 schreef WhiteJoker het volgende:
Da's waarMaar meestal is de lengte wel het probleem, kwa breedte kan je hem natuurlijk aansnoeren...
Oh, dacht ik. Mijn geheugen is ook niet allesquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen probleem, ik weet niet waar Vinniiee de wijsheid vandaan haalt dat ik het niet tof vond () ik heb toen alleen aangegeven dat kindermaatjes de vrouwelijke vormen niet hebben. Nu heb ik niet zo'n flinke jetsers, maar wel heupen.
Ik ben 1.64m (en behoorlijk slankerdeslank) en draag een (duitse) 36, maar eigenlijk is het pak net iets te ruim naar m'n zin, maar een 34 heb ik tot nu toe inderdaad nergens gezien.
*billenkoek*quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dacht ik. Mijn geheugen is ook niet alles
Gewoon mailenquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:42 schreef Anne het volgende:
Ik heb alles "aangesnoerd" zover het kan, met de clipjes, maar dan is ie nog steeds ruim; met name de broek trouwens.
Wie weet, wie weetquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gewoon mailenwie weet lukt het zowaar.
Wat je zelf wil natuurlijkquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Wie weet, wie weet. Of toch voor leer gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |