Kom jij nou nog met bronnen? Dat heb je namelijk beloofd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Er zijn geen bronnen nodig voor sommige uitspraken die ik maak. Foto's als deze bewijzen dat MEER DAN GENOEG.
Nou hé wat een geweld.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:41 schreef GodofThunder het volgende:
Moorddadige regime van turkye slaat vreedzaam protest met harde hand neer.
http://kurdishrights.org/(...)d-by-turkish-police/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles is de schuld van telefoonwinkels. Intelligent volk ook die PKK'ers.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:43 schreef zarGon het volgende:
En om te laten zien hoe vredig die protesten (zonder toestemming) soms zijn:
Dus nee, foto's alleen bewijzen helemaal niets.
In die bron staat dat de Koerdische demonstranten zijn verwond door de TURKSE politie.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Dit soort name calling is echt onnodig in een discussie. Werkt je alleen maar tegen.
Ik kom deze avond (denk ik) terug op je posts.
Nu, even heel snel dit als antwoord:
[..]
Waar lees je dat dan precies, dat de politie begon met mensen verwonden? Voor er met stenen gegooid werd en ze bedreigd werden that is. want dat claim je, dat zij begonnen. Misschien is mijn engels eel wat roestig en heb jij gelijk (hetgeen ik betwijfel), maar ik lees dat er echt niet inquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:49 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
In die bron staat dat de Koerdische demonstranten zijn verwond door de TURKSE politie.
Dus je hoeft niet kinderachtig te gaan doen en alleen de titel vet te drukken, want ik lees alles toch wel.
Maar het is te warm om op jullie in te gaan. Ik ga chillen, geen zin in een discussie in deze hitte.
Bronnen, voor al die andere uitspraken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:49 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
In die bron staat dat de Koerdische demonstranten zijn verwond door de TURKSE politie.
Dus je hoeft niet kinderachtig te gaan doen en alleen de titel vet te drukken, want ik lees alles toch wel.
Maar het is te warm om op jullie in te gaan. Ik ga chillen, geen zin in een discussie in deze hitte.
niet alleen onnodig, het kwam ook totaal niet overeen met de berichten die gepost werdenquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Dit soort name calling is echt onnodig in een discussie. Werkt je alleen maar tegen.
Bron?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:07 schreef xminator het volgende:
De pkk heeft een bom laten ontploffen in Turkije, 8 doden en 64 gewonden. Waaronder veel burgers gewond zijn geraakt.
Heb het even aangepast voor je.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:07 schreef xminator het volgende:
De pkk heeft een bom laten ontploffen in Turkije, 8 doden en 64 gewonden. Waaronder veel onschuldige burgers gewond zijn geraakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |