SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
juistOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Ik weet het ook niet, onbegrijpelijke aankoop ja. Zeker voor 3 jaar.quote:
Wat is ervaring als je de slechtste centrale verdediger van de selectie bent? Ik heb geen idee.![]()
Toch gek dat Kuipers zijn moeder zo'n beetje de meest toegezongen persoon is in de Eredivisie.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Ach, die lul had in de eerste helft al een penalty moeten geven aan Feyenoord en rood voor die handsbal... Een goede scheidsrechter is het nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Toch gek dat Kuipers zijn moeder zo'n beetje de meest toegezongen persoon is in de Eredivisie.![]()
Terechte pingel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:23 schreef PizzaGeit het volgende:
Kuipers![]()
![]()
![]()
Was godverdomme in die satteliet gebleven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kuipers gaf Sjon Guidetti een onterechte penal tegen Ajax vorig jaarquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:23 schreef PizzaGeit het volgende:
Kuipers![]()
![]()
![]()
Was godverdomme in die satteliet gebleven![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Ja ik ook wel ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Van Basten gun ik heel veel succes.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Dit is wel echt het typische Feyenoord-geluk he. Penalty niét krijgen in de eerste helft, beste Verdediger die er anderhalve maand uitligt, speler die rood pakt bij het debuut en een onterechte penalty tegen in de 70ste minuut![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was niet onterecht.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
onterecht?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:25 schreef PizzaGeit het volgende:
Dit is wel echt het typische Feyenoord-geluk he. Penalty niét krijgen in de eerste helft, beste Verdediger die er anderhalve maand uitligt, speler die rood pakt bij het debuut en een onterechte penalty tegen in de 70ste minuut![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onterecht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:25 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Strafschop... Ok dat had gekund maar rood? Je lijkt wel een PSVerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, die lul had in de eerste helft al een penalty moeten geven aan Feyenoord en rood voor die handsbal... Een goede scheidsrechter is het niet![]()
En De Vrij nam Vink in zijn aars bij Feyenoord Ajax in 2010... Happy much?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:24 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Kuipers gaf Sjon Guidetti een onterechte penal tegen Ajax vorig jaar![]()
Ik ook. Heeft een uitstekend debuut gespeeld.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kies Joris als man of the match @ sidekick![]()
![]()
Kwetstende spreekkoren zijn nooit goed te keuren. Wat er ook vooraf is gegaan."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Bewust hands in de 16 is rood, of ken ik de regels niet?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Strafschop... Ok dat had gekund maar rood? Je lijkt wel een PSVer![]()
Rotterdammers zijn over het algemeen niet zo slimquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:26 schreef Paxcon het volgende:
Jezus wat een triestelingen die Feyenoorders![]()
Omgekocht.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
JAAAAAAAAAAAJAJAJAJACall me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
KUTSCHEIDSOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Maaruh:quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bewust hands in de 16 is rood, of ken ik de regels niet?![]()
Lap zeg.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Wat is die Immers slecht zeg. Waarom ze die ooit gekocht hebben en nog opstellen ook...Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat had ik inmiddels begrepen... Wat dan wel?quote:Dat was het idd niet. Had dus geen rood moeten zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:29 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Nee, alleen als het een directe scoringskans ontneemt..
![]()
scoor nouOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Fernandez ook nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:32 schreef Merkie het volgende:
Cabral en Immers heb je echt niks aan.Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker PSV zou hem moeten kopen!![]()
![]()
Dat dan weer niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker PSV zou hem moeten kopen!![]()
en de tackle was volgens mij ook goed op de bal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
En terecht. Heeft echt een uitstekend debuut gespeeld.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Behalve dan die overtreding... Domme lulquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
En terecht. Heeft echt een uitstekend debuut gespeeld.![]()
Vreemde kijk op voetbal heb je maar goed dat was al algemeen bekend.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
En terecht. Heeft echt een uitstekend debuut gespeeld.![]()
Als je zelf niet scoort is het altijd lastig, daar kan Kuipers niks aan doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Altijd zo mooi om de scheidsrechter de schuld te gevenPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Feyenoord had gewoon een penal moeten hebben de eerste helft. Ligt die bal er eenmaal in had Feyenoord zeer waarschijnlijk gewonnenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Altijd zo mooi om de scheidsrechter de schuld te geven![]()
Lol wel goed van Marco met zo'n zaadploeg (heb de wedstrijd niet gezien). Had Fey toch zien winnen"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Sowieso. Echt zwaar onterecht rood en penalty tegen. Kutkuipers.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
en de tackle was volgens mij ook goed op de bal.![]()
![]()
Welke overtredingquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Behalve dan die overtreding... Domme lul![]()
![]()
quote:Is het nou echt zo moeilijk om een overtreding objectief te beoordelen? Doorgebroken speler neerhalen is bijna gegarandeerd rood.quote:![]()
InZanity en objectief.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
Is het nou echt zo moeilijk om een overtreding objectief te beoordelen? Doorgebroken speler neerhalen is bijna gegarandeerd rood.![]()
![]()
Geef het op. Het is sowieso de schuld van Iran. Daardoor miste Feyenoord het almachtige Israelische geluk, Israelquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
Is het nou echt zo moeilijk om een overtreding objectief te beoordelen? Doorgebroken speler neerhalen is bijna gegarandeerd rood.![]()
![]()
Tyfus KuipersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hij speelde de bal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
![]()
Yep wat speelde Heerenveen laf na de rode kaart. Al heb ik het interview met Van Basten niet gezien maar ga ervan uit dat hij daar boos om was.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Dramatisch, van Basten terecht boos.![]()
is op EDL ook nog niet geweestquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Yep wat speelde Heerenveen laf na de rode kaart. Al heb ik het interview met Van Basten niet gezien maar ga ervan uit dat hij daar boos om was.![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geef het op. Het is sowieso de schuld van Iran. Daardoor miste Feyenoord het almachtige Israelische geluk, Israel![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geef het op. Het is sowieso de schuld van Iran. Daardoor miste Feyenoord het almachtige Israelische geluk, Israel
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Niet gezien de wedstrijd en goed dat hij daar boos om wordt. Toch is 1-1 in de kuip voor hem een uitstekend resultaat met deze matige groep.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Yep wat speelde Heerenveen laf na de rode kaart. Al heb ik het interview met Van Basten niet gezien maar ga ervan uit dat hij daar boos om was."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Dat is ook zo maar een doelpunt zo makkelijk weggeven als je 11 tegen 10 staat wordt je als coach niet vrolijk vanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:49 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Niet gezien de wedstrijd en goed dat hij daar boos om wordt. Toch is 1-1 in de kuip voor hem een uitstekend resultaat met deze matige groep.![]()
Het is hands ja, maar goed dit kun je de scheidstechter niet helemaal aanrekenen. Die kan zoiets bijna niet waarnemen van waar hij hoort te staan.quote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Nee klopt, en voor de grens stond die Feyenoorder er voor denk ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is hands ja, maar goed dit kun je de scheidstechter niet helemaal aanrekenen. Die kan zoiets bijna niet waarnemen van waar hij hoort te staan.![]()
het is 23:02quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:01 schreef PizzaGeit het volgende:
Het was gewoon 10-14 op het laatst♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Zal wel 0-1 worden door een buitenspelgoal ofzoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:02 schreef RvLaak het volgende:
Nu maar hopen dat NEC morgen dat tuig uit A'dam ff onder de mat schoffelt.![]()
is dit een spoiler?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gingen ook met niets van het veld
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Nee, de waarheid. Je zit in het live topic te postenquote:
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2012 23:05:15 ]![]()
sluit m dan ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dan moet je maar niet in een live-topic posten♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Welkom op de wereld.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:07 schreef PizzaGeit het volgende:
Ooooooh het is hier een uur later dan in Engeland![]()
![]()
Behoorlijk ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:10 schreef Paxcon het volgende:
Pfff hebben die gasten een penal gemist?![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:10 schreef Paxcon het volgende:
Pfff hebben die gasten een penal gemist?, na een handsbal ook nog
. Diep in de tweede helft.
Maar eerlijk is eerlijk. PEC speelde goed mee met Vitesse. Het was puur geluk dat ze verloren. Als we Vitesse inschatten op middenmoot, schat ik PEC net zo hoog in.![]()
Morgen 3-0, vak JJ jwzquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:10 schreef Rickazio het volgende:
hij schoot m helemaal naar de Euroborg![]()
![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
En RKC / Willem IIquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Overigens had Vitesse ook een penalty moeten krijgen, ergens in het eerste kwartier al. Was ook een handsbal. Werd natuurlijk niet uitgezonden door de NOS.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:11 schreef RvLaak het volgende:
[..], na een handsbal ook nog
. Diep in de tweede helft.
Maar eerlijk is eerlijk. PEC speelde goed mee met Vitesse. Het was puur geluk dat ze verloren. Als we Vitesse inschatten op middenmoot, schat ik PEC net zo hoog in.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Zit t ff allemaal terug te kijken nu. De tering he, lekker verdedigd van Heerenveen bij de goal van Schaken. De boosheid van V Basten snap ik volledig nu![]()
![]()
Dat kan echt niet nee, als niet Ronaldo of Messi aan de bal isquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zit t ff allemaal terug te kijken nu. De tering he, lekker verdedigd van Heerenveen bij de goal van Schaken. De boosheid van V Basten snap ik volledig nu![]()
NAC kan er ook wat van trouwens
En die jongen van Zwolle. Alle tijd van de wereld. Die had m 3x aan kunnen nemen en dan loeihard over roeien met een omhaal
Van Hintum ook lekker voor mijn manager
[ Bericht 60% gewijzigd door Rob_La_Chouffe op 19-08-2012 10:33:54 ]![]()
Heeft die dekselse Evert al een Eredivisie wedstrijd gedaan?
Anders hoop ik dat dat vanmiddag komt. En aub niet weer die bejaarde Theo Reitsma met z'n rollator naar één of ander stadion sturen.![]()
Gisteravond NAC - Twente al.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft die dekselse Evert al een Eredivisie wedstrijd gedaan?
Anders hoop ik dat dat vanmiddag komt. En aub niet weer die bejaarde Theo Reitsma met z'n rollator naar één of ander stadion sturen.![]()
Wat zal men bij fijenenerd/zuid blij zijn met joris;
pingel & rood.
Dan walgelijke spreekkoren, inderdaad, jodenpubliek!man
29jaar
22cm
geil![]()
Hij kan niet andersquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:21 schreef tompsv18 het volgende:
Maaskant was zich weer als een idioot aan het gedragen![]()
Luciano, wat een clown
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Acht ik onwaarschijnlijk, maar ik hoop met je meequote:
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2012 13:38:26 ]![]()
Ach, Ik ga zo Chelsea kijken om 14:30.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Acht ik onwaarschijnlijk, maar ik hoop met je mee![]()
![]()
Hoe/wat vul je dat lucioletv in..?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:58 schreef Oidipous het volgende:
13th hapert veel.
[..]
Doet het geweldig. Bedankt!![]()
Live wedstrijden via internet streams #48quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:04 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
[..]
Hoe/wat vul je dat lucioletv in..?![]()
Heb het eens ergens anders over streamsquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:04 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
[..]
Hoe/wat vul je dat lucioletv in..?![]()
![]()
Jullie beginnen toch zelf?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb het eens ergens anders over streams![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:06 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
[..]
Jullie beginnen toch zelf?![]()
![]()
![]()
wat denk je zelf aap, de hele dag staat de zon daar al op, staan iets hoger en bij de omloop in de schaduw♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Ik zie ook dat er nog mensen in de zon zitten, terwijl er een paar rijen boven hun lege plekken in de schaduw, dan ga je daar toch zitten.![]()
Ze kiezen er vast voor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:13 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
Ik zie ook dat er nog mensen in de zon zitten, terwijl er een paar rijen boven hun lege plekken in de schaduw, dan ga je daar toch zitten.![]()
Kieftenbeld geel en schuldig aan de goal gaat lekker.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Dat kon het al niet nadat Matavsz wegging, die zorgde voor de doelpunten die die kon maken door de assists van Tadic, die ook al weg isquote:![]()
![]()
Waar is het Maaskant effect.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
het zijn ook allemaal van die verwende snotapen nu![]()
ik mis de zweedse kerels♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Zeefuik is het meest schrijnende voorbeeld. Die gozer is gewoon 20 kg. te dik.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:17 schreef Rickazio het volgende:
het zijn ook allemaal van die verwende snotapen nu![]()
Rustig gast, viel me vorig seizoen al op, dat daar veel lege plekken waren. Normaal zijn dat toch de eerste vakken die volzitten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:12 schreef Rickazio het volgende:
wat denk je zelf aap, de hele dag staat de zon daar al op, staan iets hoger en bij de omloop in de schaduw
Niet best dit Groningen, jammer.![]()
Als Kieftenbeld die bal over de zijlijn trapt win je gewoon met 1-0.quote:Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
15, vandaag is hij door het zweten wel wat kwijtgeraaktquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeefuik is het meest schrijnende voorbeeld. Die gozer is gewoon 20 kg. te dik.![]()
![]()
Nou geweldig zeg 1-0 tegen de promovendus.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:18 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Als Kieftenbeld die bal over de zijlijn trapt win je gewoon met 1-0.![]()
En nog dat vriesdekenquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
15, vandaag is hij door het zweten wel wat kwijtgeraakt![]()
is toch 3 punten in deze hitte had het niet uitgemaakt hoe.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:18 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
[..]
Nou geweldig zeg 1-0 tegen de promovendus.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Vanavond dus lekker een Burger menu voor Fuikje om het aan te vullen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
15, vandaag is hij door het zweten wel wat kwijtgeraakt![]()
![]()
Ik sluit serieus degradatie-playoffs niet uitquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:19 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik denk dat FC Grunn wel weer playoffs gaat halen!♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Das waar.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:19 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
is toch 3 punten in deze hitte had het niet uitgemaakt hoe.![]()
Zou wel erg vermakelijk zijn als PEC boven Groningen eindigtquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:20 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ik sluit serieus degradatie-playoffs niet uit![]()
![]()
Ik gok bovenin rechterrijtje.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:20 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ik sluit serieus degradatie-playoffs niet uitOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Missschien zoals het toen met roda ging :p.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:20 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Mwa, daar zijn evt. concurrenten weer te zwak voor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:20 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ik sluit serieus degradatie-playoffs niet uit
wordt gewoon een troosteloze 10de tot 14de plaats denk ik.![]()
Wordt zeker weten een loterij onderinquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:20 schreef Rickazio het volgende:
[..]
De bal is rond.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt zeker weten een loterij onderinReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Peruaanse Messi komt eraan man.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:20 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Zal eerst een tijd moeten wennen, daarnaast is het nog maar even afwachten hoeveel kwaliteiten die daadwerkelijk heeftquote:♔ KoningenUitGroningen ♔
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |