Hey, ik heb dat nergens gezegd, dat is iets wat andere mensen bedenken. Waarom zou ik mijzelf vergelijken met een heroinejunk? En mijn best doen, uhm.. neequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]Gozer, je vergelijkt jezelf met Sid Vicious en probeert op hem te lijken. Jij doet keihard je best om anders te zijn of ''punk'' te zijn. Tuurlijk is dat niks om eng te vinden, maar mensen die een bepaalde stroming niet kennen of die bepaalde ervaringen hebben met zo'n stroming kunnen daar wat huiverig voor zijn.
Je hebt zelf bij een foto ergens hier op Fok staan ''Inspiratie: Sid Vicious''. Duzzzz... Maar ik snap het wel, je gaat ook niet toegeven dat je op hem wil lijken bijv.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:10 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Hey, ik heb dat nergens gezegd, dat is iets wat andere mensen bedenken. Waarom zou ik mijzelf vergelijken met een heroinejunk? En mijn best doen, uhm.. neeOh en ik probeer niet op hem te lijken heur, het is een redelijk algemene haardracht uit die stroming.
Oh ja dat kan ik mij nog herinneren ja, hij was de persoon die ik als eerste zag met zo een soort kapsel, wss omdat hij redelijk bekend is. Die gast is niet mijn voorbeeld heur,quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je hebt zelf bij een foto ergens hier op Fok staan ''Inspiratie: Sid Vicious''. Duzzzz... Maar ik snap het wel, je gaat ook niet toegeven dat je op hem wil lijken bijv.
Dat is waarschijnlijk synesthesie en heeft weinig met goede of slechte aura's te maken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 06:43 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Voor zover ik weet straal ik niks uit wat mensen eng kunnen vinden hoor. Heb zelfs gehoord van iemand die aura's kan aanvoelen dat ik een goed aura heb zoiets
De autisten die ik ken zijn anders een stuk meer ruimdenkend wat betreft mensen die 'anders' zijn dan neurotypische mensen.quote:
Nou, nou, nou. Autisten achterlijk noemen. Dat kan ook wel wat minder.quote:
Je bent hopelijk zelf niet zo achterlijk dat je niet weet dat autisten vaak een normaal IQ hebben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:18 schreef Anthropos het volgende:
[..]
1) achter in geestelijke ontwikkeling
http://www.encyclo.nl/begrip/achterlijk
Jij bent hopelijk zelf niet zo achterlijk dat niet weet dat je nog steeds een achterstand kan hebben in ontwikkeling terwijl je een normaal/hoog IQ hebt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bent hopelijk zelf niet zo achterlijk dat je niet weet dat autisten vaak een normaal IQ hebben.
En waarom voel jij je ineens aangesproken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent hopelijk zelf niet zo achterlijk dat niet weet dat je nog steeds een achterstand kan hebben in ontwikkeling terwijl je een normaal/hoog IQ hebt.
Voel ik niet. Ik kan gewoon niet tegen domme redeneringen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En waarom voel jij je ineens aangesproken?
Ik kan slecht tegen mensen die autisten allemaal op een hoop vegen en daar het weinig gevoelige 'achterlijk' op plakken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Voel ik niet. Ik kan gewoon niet tegen domme redeneringen.
Ik heb schijnbaar weer iets gemist.?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:24 schreef Cassandra87 het volgende:
sneez ziet er niet zo eng uit hoor
Als het om autisme zou moeten gaan dat heb ik niet en al heb ik verder geen moeite met autisme wel een PTSS achtergrond maar goed...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:44 schreef zarGon het volgende:
Topic opgeschoond. Blijf weg als je denigrerend gaat doen (over autisten/autisme) en anderen persoonlijk gaat aanvallen.
Terug on-topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |