Hoe bedoel je dat precies?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:21 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
Als ze met hun excentriciteit op internet gaan koketteren is wat mij betreft de interesse verdwenen.
Als iemand rondbazuint: "Kijk eens hoe apart ik ben!" is het een aandachtstrekker en die vind ik niet zo interessant.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies?
Dat doe ik dus niet. Enkel op een punt komen er gewoon dat soort vragen langs en dan geef ik dat gewoon als antwoord...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:59 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
Als iemand rondbazuint: "Kijk eens hoe apart ik ben!" is het een aandachtstrekker en die vind ik niet zo interessant.
Gelijk heb je!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:59 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
Als iemand rondbazuint: "Kijk eens hoe apart ik ben!" is het een aandachtstrekker en die vind ik niet zo interessant.
Ik dacht eerst ook dat TS niet serieus was, maar even zoeken leverde het volgende op:quote:
quote:
Zijn nog wel meer posts over zijn poppen. April en mei, dus zo'n 3/4 maanden geleden. Ik denk niet dat TS zich al zo lang aan het voorbereiden is om dit topic te kunnen openen, dus ik ga ervanuit dat de TS de waarheid spreekt.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:12 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik ben wel heel zorgzaam en verzamel dan wel weer poppen (...)
Ja, dan zat ik wel fout met mijn aanname.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:28 schreef zarGon het volgende:
Topic opgeschoond, nare reacties verwijderd.
[..]
Ik dacht eerst ook dat TS niet serieus was, maar even zoeken leverde het volgende op:
[..]
[..]
Zijn nog wel meer posts over zijn poppen. April en mei, dus zo'n 3/4 maanden geleden. Ik denk niet dat TS zich al zo lang aan het voorbereiden is om dit topic te kunnen openen, dus ik ga ervanuit dat de TS de waarheid spreekt.
On-topic dus.
Het is ook niet heel vreemd dat mensen even moeten gniffelen als jij vertelt dat je als jongeman nog poppen spaart.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:16 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nogal maar dat doet men toch al zo gauw ze me net iets beter leren kennen. Vooral van mij eigen leeftijd.
Gniffelen? Oh prima maar daar blijft het niet bij.quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:20 schreef boyv het volgende:
[..]
Het is ook niet heel vreemd dat mensen even moeten gniffelen als jij vertelt dat je als jongeman nog poppen spaart.
Als je daar niet aan kunt wennen gaat het heel moeilijk voor je worden.
daar heb je een fobie voor: pediofobiequote:
Hoarding is gewoon zwaar alles verzamelen om je heen tot aan kranten flesjes en daar geen afstand van willen doen. Dat is bij mij dus gewoon niet het geval.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:24 schreef Re het volgende:
[..]
daar heb je een fobie voor: pediofobie
OT: ooit wel eens op hoarding gezocht TS?
wat zijn jou hobbies dan kaneel?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sneez is ongeveer net zo eng als een potje pindakaas.
Jammer dat er zo veel mensen zo raar op reageren, op je hobbies.
Ik krijg niet meer dan een : "Loser" .
Wat er leuk aan is dat van iedere pop misschien 100 tot 300 van zijn gemaakt. Dus als je er een wil hebben uit een bepaalde serie dat je zo bijna stad en land kunt af zoeken om zo eentje te bemachtigen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:43 schreef Gezond2012 het volgende:
Is toch handig om zo iemand te kennen als wo III uitbreekt.
Waarom heb je de poppen, wat vind je er leuk aan? Heb je ook wel eens gekeken naar het zelf poppen maken i.p.v. alleen verzamelen, is dat niet leuker?
Koorknaapjes verzamelen was helaas geen succes maar het gaat allemaal op deze manier niet zo lekker...quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey sneez zolang je tevreden blijft met jezelf en je hobby, anderen lekker laten lullen. Al snap ik wel dat je meer contact wilt. Ik zou trouwens liever hebben dat je poppen verzameld dan jonge koorknaapjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |