Het is niet erg dat je 'm niet kent hoor. Een faggot uit Twilight. Naam staat in het plaatje. Hier vooral bekend door Klipspam en Spamnap.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is niet erg dat je 'm niet kent hoor. Een faggot uit Twilight. Naam staat in het plaatje. Hier vooral bekend door Klipspam en Spamnap.
whahahaquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is niet erg dat je 'm niet kent hoor. Een faggot uit Twilight. Naam staat in het plaatje. Hier vooral bekend door Klipspam en Spamnap.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Aah, ik moet nummer 7 nog zien.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:10 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Lizbeth is trouwens tot nu toe de leukste uit Kirito's harem![]()
Stomme Asuna, opzouten jij
Zo ver gaat de serie niet, denk ik.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:15 schreef Klipnap het volgende:
Kirito kan alles![]()
Waar blijven zijn slechte eigenschappen? Of heeft hij die niet?
[ afbeelding ]
Slechte eigenschappen? Ik zou al blij zijn als hij berhaupt eigenschappen zou krijgen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:15 schreef Klipnap het volgende:
Kirito kan alles![]()
Waar blijven zijn slechte eigenschappen? Of heeft hij die niet?
[ afbeelding ]
S h i n j iquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo ver gaat de serie niet, denk ik.![]()
Anders gaan mensen natuurlijk zeuren dat het een emo is, of geen echte held.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
http://www.dramacrazy.net(...)eacher-onizuka-2012/
Aflevering 7Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Accel World 19 is Transformersquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Even Accel World kijken en dan maar eens gaan schrijven over Swordart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Klipnap op 19-08-2012 15:54:02 ]![]()
Pfff.... ik moet zonodig ook weer op de Frontpage comments plaatsenquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Accel World 19 is TransformersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:54 schreef Arashimashou het volgende:
Pfff.... ik moet zonodig ook weer op de Frontpage comments plaatsen
[..]
WutSPOILER: Accel Hentai World :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]Oooh stouterdSPOILER: Accel Hentai World :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Highschoolquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja nu wel. Hoe oud zijn die meiskes? Is dit wel legaal? Ban? Cel? Stoel?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: