Ik had niet anders verwacht. Stom wel die vooroordelen. Vriend van mij heeft vrouw uit de Oekraïne en als je dat vertelt zie je mensen al denkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar was ik oprecht bang voor inderdaad maar nee, gewoon een leuk mooi meisje
Hoeren zat hier, elke avond 5 in de hotelbar. Maar dat alle vrouwen je willen gebruiken is (gelukkig) sterk overtrokken. Nu ff opfrissen in het hotel en zo weer ff bieren.

Veel plezierquote:Op maandag 20 augustus 2012 08:27 schreef Tegan het volgende:
Niet teveel posten want ik ga uiteraard alles teruglezen.

Ik kwam in Thailand een Amerikaanse tegen. Haar ouders komen uit korea dus haar uiterlijk kan je invullen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht. Stom wel die vooroordelen. Vriend van mij heeft vrouw uit de Oekraïne en als je dat vertelt zie je mensen al denken

veel plezier teegje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:45 schreef Tegan het volgende:
dawgje, als je dit nog leest. Ik zal je missen.

quote:

Nee, Dawg blijft hier.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waar gaat T. op af? Batsvakantie met date?

wat heb ik met de date van tegan te maken?quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, Dawg blijft hier.
Ze gaat spoonen met dr zus

Hoi Dawg, hoe is het ermee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:51 schreef dawg het volgende:
[..]
wat heb ik met de date van tegan te maken?

ja goed hoor, warm vooral.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi Dawg, hoe is het ermee.
Ze verdenken natuurlijk iedereen...

Fijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:59 schreef dawg het volgende:
[..]
ja goed hoor, warm vooral.
met jou/jullie? katje leeft nog?
 Vind het vandaag wel lekker weer.
  Vind het vandaag wel lekker weer. 

maar bengel ik heb mijn bruidsmeisjes jurk nog niet!
 maar bengel ik heb mijn bruidsmeisjes jurk nog niet! 

T gaf laatst aan dat jij haar date was.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:51 schreef dawg het volgende:
[..]
wat heb ik met de date van tegan te maken?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |