Ik had niet anders verwacht. Stom wel die vooroordelen. Vriend van mij heeft vrouw uit de Oekraïne en als je dat vertelt zie je mensen al denkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar was ik oprecht bang voor inderdaad maar nee, gewoon een leuk mooi meisje![]()
Hoeren zat hier, elke avond 5 in de hotelbar. Maar dat alle vrouwen je willen gebruiken is (gelukkig) sterk overtrokken. Nu ff opfrissen in het hotel en zo weer ff bieren.
Veel plezierquote:Op maandag 20 augustus 2012 08:27 schreef Tegan het volgende:
Niet teveel posten want ik ga uiteraard alles teruglezen.
Ik kwam in Thailand een Amerikaanse tegen. Haar ouders komen uit korea dus haar uiterlijk kan je invullen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht. Stom wel die vooroordelen. Vriend van mij heeft vrouw uit de Oekraïne en als je dat vertelt zie je mensen al denken
veel plezier teegje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:45 schreef Tegan het volgende:
dawgje, als je dit nog leest. Ik zal je missen.
quote:
Nee, Dawg blijft hier.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waar gaat T. op af? Batsvakantie met date?
wat heb ik met de date van tegan te maken?quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, Dawg blijft hier.
Ze gaat spoonen met dr zus
Hoi Dawg, hoe is het ermee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:51 schreef dawg het volgende:
[..]
wat heb ik met de date van tegan te maken?
ja goed hoor, warm vooral.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi Dawg, hoe is het ermee.
Ze verdenken natuurlijk iedereen...
Fijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:59 schreef dawg het volgende:
[..]
ja goed hoor, warm vooral.
met jou/jullie? katje leeft nog?
T gaf laatst aan dat jij haar date was.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:51 schreef dawg het volgende:
[..]
wat heb ik met de date van tegan te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |