52 jaar. Jaajaaquote:Op zondag 9 september 2012 17:22 schreef Orealo het volgende:
[..]
http://www.politie.nl/noo(...)tkruisboogheiloo.asp
Vriend van TS?
ja, dat vroeg ik me ook al af. acht paginas met antwoorden en niet een reactie van de tsquote:Op maandag 24 september 2012 16:47 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
Gvd TS reageer eens in je eigen topic.
Of ben je echt dood..
De bedreigingen werden TS zijn doodquote:Op maandag 24 september 2012 17:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja, dat vroeg ik me ook al af. acht paginas met antwoorden en niet een reactie van de ts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moet niet gekker worden!
zoals je misschien kan lezen hebben ze het nummer viavia gekregen,quote:Op maandag 24 september 2012 19:06 schreef Eenskijken het volgende:
Dus je hebt ze zelf je nummer gegeven, dan is het eigen schuld.
hmm idd.. dacht dat het een nieuw topic was maar blijkt al een maand oud te zijn.. dan lijkt het me idd een verloren zaak nuquote:Op maandag 24 september 2012 21:03 schreef XTC. het volgende:
[..]
zoals je misschien kan lezen hebben ze het nummer viavia gekregen,
Daarvoor was je zeker een avonturier?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:11 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
In de linkerknie wel van een grote afstand gelukkig maar dan nog blijvende schade.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:29 schreef Nebulae het volgende:
Ik ga ook sowieso aangifte doen, maar ik betwijfel of het niet slim is ook iets in huis te hebben om me mee te verdedigen ALS ze toch langs mijn huis komen?
Ik kan een kruisboog lenen en daarmee toch wel laten zien dat ze niet met me moeten fokkken
Ze houden sowieso wel afstand nu, ik denk dat ze toch wel geschrokken zijn wat hun vriend is overkomen. Zijn kaak is door die steen echt flink beschadigd, hij heeft een operatie gehad en er is tijdens het delict ook een zenuw beschadigd. Het is maar de vraag of hij zijn kaak weer helemaal normaal kan gaan gebruiken, niet dat mij dat iets interesseert maar toch.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:39 schreef GekkePoes het volgende:
TS. ga gangster foto's van je zelf op facebook zetten als je een pistool vasthoud, en ga ze bellen en heel raar lachen. misschien dat ze dan wat voorzichtiger worden.
ik hoop dat hij zo'n crimson chin kaak krijgt, maar dan helemaal scheefquote:Op zondag 6 januari 2013 15:04 schreef Nebulae het volgende:
[..]
Ze houden sowieso wel afstand nu, ik denk dat ze toch wel geschrokken zijn wat hun vriend is overkomen. Zijn kaak is door die steen echt flink beschadigd, hij heeft een operatie gehad en er is tijdens het delict ook een zenuw beschadigd. Het is maar de vraag of hij zijn kaak weer helemaal normaal kan gaan gebruiken, niet dat mij dat iets interesseert maar toch.
Benieuwd hoe iedereen gaat doen tegen je op school morgenquote:Op zondag 6 januari 2013 15:04 schreef Nebulae het volgende:
[..]
Ze houden sowieso wel afstand nu, ik denk dat ze toch wel geschrokken zijn wat hun vriend is overkomen. Zijn kaak is door die steen echt flink beschadigd, hij heeft een operatie gehad en er is tijdens het delict ook een zenuw beschadigd. Het is maar de vraag of hij zijn kaak weer helemaal normaal kan gaan gebruiken, niet dat mij dat iets interesseert maar toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |