Alle 3 van het zelfde niveau volgens mij...quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sexcetera is ook vermakelijk, rtl 7. Ik heb als excuus dat ik hiervoor VI had opstaan
Klinkt btw als 'help mijn man is klusser' of zoiets?
Wat is de informatieve waarde ervan dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:19 schreef Robby87 het volgende:
Er staat nu een man met een emmer cement, voor een tafel waar een vrouw op ligt. Hij stort het cement over haar kut, en haalt er dan een mal vanaf.
Informatief wel
Dat je ten eerste een geschoren vagina moet hebben voor zo'n speeltje. Die mal moet geen oneffenheden bevatten zoals haren die daardoor slijten in de afdruk. Of je moet dat willen als je er een bestelt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat is de informatieve waarde ervan dan?
Ik wilde van mezelf een mal maken, maar daar is geen cement meer voor. Voor jou eentje moet nog wel lukken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:23 schreef dyonvbaal het volgende:
En ga je nou ook zo'n mal maken bij/van iemand Rob?
Thank you... Waarom gelijk katten? Ik was toch ook niet gemeenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik wilde van mezelf een mal maken, maar daar is geen cement meer voor. Voor jou eentje moet nog wel lukken.
Nee daar maak je het niet goed mee.. Je hebt me geslacht beledigd en daarme mij erg gekrenkt...quote:
shit, ik wist dat ik een woordje vergeten was... Wel fijn dat ik nog kan fokken als ik dood benquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:34 schreef picodealion het volgende:
Heeft 'ie je geslacht en beledigd?
zoals?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:53 schreef Baszh het volgende:
Je kunt ook een mal maken voor iets anders , dan daar wat moois mee maken
het dichtstorten van n trapgat bijvoorbeeld..quote:
kom je naar de meet?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:51 schreef RanTheMan het volgende:
ik heb voor de liefhebber nog 4 zakken beton liggen.. wellicht kan ik die zaterdag meenemen?
Waarom ben je al om kwart voor 6 op...quote:
Regels die nog niet zo lang geleden aangepast zijn... Waardoor je ze daarvoor wel kon posten zonder problemen en nu niet meer...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:34 schreef hornage het volgende:
Oeps, gisteren helemaal vergeten dat ik een vraag open had staan.
Wat een gedoe trouwens over dat ik een screenshot post met blote tieten. Ik weet dat een tijdje geleden daar ook allemaal gedoe over was, maar dit shot heb ik bijvoorbeeld al veel vaker gepost zonder enig probleem....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |