triest.quote:Op maandag 20 augustus 2012 06:24 schreef Waaghals het volgende:
http://www.nu.nl/film/288(...)leegt-zelfmoord.html
dat wist ik nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:12 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Hij was toch ook al ziek? iets van een hersentumor oid?
Dan is zijn beslissing volledig te begrijpen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:12 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Hij was toch ook al ziek? iets van een hersentumor oid?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan is zijn beslissing volledig te begrijpen.
Inoperabele hersentumor staat inderdaad op wikipedia. Ik begrijp dan ook wel dat hij er liever een einde aan maakt voordat hij niet meer zichzelf is. Of misschien had dat laatste ook al invloed op zijn beslissing. Wel triest hoorquote:
Over triest gesproken, net iets besteld en kreeg deze mail:quote:
H&M?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Over triest gesproken, net iets besteld en kreeg deze mail:
"Joehoe, we hebben uw bestelling 11707 ontvangen!"
en dat is dus niet van een of andere seksshop...
Joehoetjes weet ik niet, maar heb wel eens een bericht van een H&M medewerker gekregen waarin stond "Is goed!!!quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:23 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, doen die ook aan joehoetjes?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:42 schreef wyccie het volgende:
Joehoe, dat ga ik ook tegen mijn patiënten zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Lekker informeel clubjequote:Op maandag 20 augustus 2012 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Joehoetjes weet ik niet, maar heb wel eens een bericht van een H&M medewerker gekregen waarin stond "Is goed!!!"
Nee, ik game nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Heb je iets bij Gator besteld Robby?
Als ze onder narcose zijn zie ik daar geen kwaad inquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:42 schreef wyccie het volgende:
Joehoe, dat ga ik ook tegen mijn patiënten zeggen.
Dacht je dat we dan alleen maar Joehoe roepen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:54 schreef Robby87 het volgende:
Als ze onder narcose zijn zie ik daar geen kwaad in
Hey zak, hoor je me nog!quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dacht je dat we dan alleen maar Joehoe roepen?
Altijd bikkelen.quote:
En dat werkt? Bij mij werkt dat altijd averechts...quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Altijd bikkelen.
Ik kom moeilijk in slaap, dus ik gun mezelf nu een uur de tijd om in slaapstand te geraken.
Nee, eigenlijk niet. Ik ben nu ook gewoon klaarwakker.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:44 schreef dyonvbaal het volgende:
En dat werkt? Bij mij werkt dat altijd averechts...
Buiten slapen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ik ben nu ook gewoon klaarwakker.
Maar ik moet wat. Elke nacht 6 uur is ook niet bevorderlijk voor mijn welzijn en die van de patiënten.
wat was de directe aanleiding voor deze statement? Fargo?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:59 schreef picodealion het volgende:
Wat is Frances McDormand toch geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |