Ik kan zo nog 10 voorbeelden noemen van niet Disney films met musical stukkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat zo? Disney gebruikte veel liedjes, maar verder hoor/zie ik vrij weinig muziek in animaties
Doe maarquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik kan zo nog 10 voorbeelden noemen van niet Disney films met musical stukken![]()
Jullie lezen boeken zeker ook maar 1 keer? Ik heb hier boeken in de kast staan die ik al 3x heb gekocht omdat ik ze steeds uitleen of kwijtraak en dan weer wil lezenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:48 schreef Robby87 het volgende:
Ik deel je redenering over één keer kijken wel Dyon. Voor mij gaat het speciale laagje er de volgende keer af, en weet ik echt alles en is het minder natuurlijk.
Dat kan ik dan weer niet.. boeken meerdere keren lezenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:50 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jullie lezen boeken zeker ook maar 1 keer? Ik heb hier boeken in de kast staan die ik al 3x heb gekocht omdat ik ze steeds uitleen of kwijtraak en dan weer wil lezen.
Maareh, doe eens een opstarter Robby.
Ik doe graag plezierige dingen. Daar past boeken lezen niet echt 100% bij.. Dus een 2de keer het zelfde boek lezen is al helemaal uit den boze...quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:50 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jullie lezen boeken zeker ook maar 1 keer? Ik heb hier boeken in de kast staan die ik al 3x heb gekocht omdat ik ze steeds uitleen of kwijtraak en dan weer wil lezen.
Omdat je het zo lief vraagt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:50 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nog nooit een leuk boek gelezen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik doe graag plezierige dingen. Daar past boeken lezen niet echt 100% bij.. Dus een 2de keer het zelfde boek lezen is al helemaal uit den boze...
tuurlijk wel. Ik heb ook op school gezeten... En ook daarna heb ik nog wel.boeken gelezen hoor. Maar tis niet mijn favo bezigheidquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nog nooit een leuk boek gelezen?
Niet?quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:55 schreef picodealion het volgende:
Hoe ga ik ooit kunnen slapen met deze hitte?
ventilator? op het balkon? in je tuin?quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:55 schreef picodealion het volgende:
Dat vraagt het hele land zich af.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:55 schreef picodealion het volgende:
Hier ook niet... en ik moet om 4:30 weer opstaanquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:59 schreef Desunoto het volgende:
Het bliksemde en regende hier net heel even, heel hevig...
Alles is nu zeiknat, maar de temperatuur is niet gedaald.
Oeh misschien ga ik wel op balkon slapen ja!quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
ventilator? op het balkon? in je tuin?
Net zoals mij, niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:55 schreef picodealion het volgende:
ik keek net even op de thermometer... En het is nog steeds 29graden in huis. Heb al de hele nacht de balkondeur open... Heb nou maar alle 2 de balkondeuren open gezet, maar het tocht niet eens... :-(quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 06:24 schreef Waaghals het volgende:
http://www.nu.nl/film/288(...)leegt-zelfmoord.html
Hij was toch ook al ziek? iets van een hersentumor oid?quote:Op maandag 20 augustus 2012 07:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Das jammer. Maar hij heeft er zelf voor gekozen... Wie weet wat er in die brief stond, misschien had hij wel een "goede" rede ervoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |