nieuwsgroep... nog geen 20 minutenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:09 schreef Robby87 het volgende:
Dyon, die download van The Avengers gaat wel traag bij mij. Heb hier een verhouding van 1.4 en zit pas op 70%+, download loopt al vanaf vanochtend... Duurde het ook zo lang bij jou?
Zo jong is DF niet meer hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Laat die jonge nou niet in spanning... kom je wel of niet?
hij is maar 4 jaar ouder, dan mag ik wel jonge zeggen vind ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:15 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zo jong is DF niet meer hoor.
Pico en ik, de jonge goden van FMT. Oja Sands ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hij is maar 4 jaar ouder, dan mag ik wel jonge zeggen vind ik
Vooral ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Pico en ik, de jonge goden van FMT. Oja Sands ook.
Wil je daarmee zeggen dat ik oud ben?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Pico en ik, de jonge goden van FMT. Oja Sands ook.
quote:
Niet tegen jou, maar tegen het slijmen van Hornie...quote:
Neequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:27 schreef picodealion het volgende:
Jij kwam deze keer wel op de meet toch Sands?
Het erge is dat ik dat in eerste instantie toch als oud vind klinken, tot ik me bedenk dat ik over 3 jaartjes ook al 30 benquote:
Hitte is het probleem niet. En buiten was het warmer dan binnen.quote:
Wat is het probleem dan wel? Welke film?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hitte is het probleem niet. En buiten was het warmer dan binnen.
Ik ga vandaag maar eens lekker ontspannen een filmpje kijken.
Nog filmtips nodig?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hitte is het probleem niet. En buiten was het warmer dan binnen.
Ik ga vandaag maar eens lekker ontspannen een filmpje kijken.
Waarom nou niet meer dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |