"wat menselijker"quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:00 schreef The_Substitute het volgende:
Het einde? Nee, je lijkt nu alleen wat menselijker, Sands.
En wat betreft je broer(tje), dit zijn van die momenten waarbij 'loyaliteit aan familie' bij mij ophoudt.
Of doe als Fox, neem een paar blaffers.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:22 schreef Sands het volgende:
[..]
"wat menselijker"
We hebben ook al extra sloten op de deur
De koffie was warmer toen je weer beneden kwam dan toen je ermee naar boven ging?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:26 schreef Robby87 het volgende:
Ik was net even de zolder opgelopen met een kop koffie, beter niet kunnen doen![]()
Lijkt me geen goed idee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:23 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Of doe als Fox, neem een paar blaffers.
Hier is het 33 volgens mijquote:
De meter blijft nog wel even stijgen... en rond middernacht is het hier binnen nog steeds een graad of 28... ben ik bang...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed idee.
[..]
Hier is het 33 volgens mij
Maar je had lekker gefietst vandaag Dyon?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De meter blijft nog wel even stijgen... en rond middernacht is het hier binnen nog steeds een graad of 28... ben ik bang...
Mountainbike, maar gewoon over de weg... Ik wilde naar me oma in Beek-ubbergen... Maar nadat ik vanuit Wijchen richting heumen ben gefietst had ik al spijtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Maar je had lekker gefietst vandaag Dyon?
Een wielren, of gewoon een normale fiets? En waar ben je geweest zoal?
In Beek-Ubbergen kun je lekker klimmenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mountainbike, maar gewoon over de weg... Ik wilde naar me oma in Beek-ubbergen... Maar nadat ik vanuit Wijchen richting heumen ben gefietst had ik al spijten bij Malden (het zweefvliegveld) ben ik langs het spoor gereden richting die scheidingsweg en vanaf daar richting Hatert en weer terug naar Wijchen...
32km, maar ging niet zoals ik het wildequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
In Beek-Ubbergen kun je lekker klimmen, maar toch nog een redelijke afstand geloof ik.
Shit, was die op de buis?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Capturing the Friedmans gekeken op tv... Wat moet ik er nou van denken? Je weet nog net zo min over of hij schuldig was en zijn zoon is... apart...
Idd, daarom vind ik 'm zo sterk. Heb er nog dagen over nagedacht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Capturing the Friedmans gekeken op tv... Wat moet ik er nou van denken? Je weet nog net zo min over of hij schuldig was en zijn zoon is... apart...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat maakte me echt nog het boost.
Echt? En waar heb je dan over gedacht?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:17 schreef picodealion het volgende:
[..]
Idd, daarom vind ik 'm zo sterk. Heb er nog dagen over nagedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:27 schreef picodealion het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Ja, ik bedoelde dat ironisch, maar het is duidelijk ernstiger dan ik dacht. Dus vergeet die opmerking maar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:22 schreef Sands het volgende:
"wat menselijker"
We hebben ook al extra sloten op de deur![]()
Mag ik antwoorden? Aangezien je de film nog wilde zien volgens mij?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:34 schreef Robby87 het volgende:
Interessant punt over absolute waarheid pico. Naar mijn mening vertel je als documentairemaker jouw waarheid, gebaseerd op het visuele bewijs dat je uitdraagt aan het publiek. Wat wil de maker uiteindelijk zeggen, laat hij alles in het midden, als een soort observerende stijl?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Ach er zijn toch wel ergere achternamen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:01 schreef Robby87 het volgende:
nu op kassa, ned 1:
Frank Fukking van de Belbus...
dit meen je nietje zult maar zo heten...
Ergere?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach er zijn toch wel ergere achternamen?Ik zou er niet eens iets bij denken...
![]()
On the bright side... het is aan het afkoelen in huisnog maar 30,9 in plaats van 31.3
Dan kom je in het rijtje van Gaylord Fockerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ergere?Leuk als je jezelf introduceert bij je schoonfamilie.
"Ben de Man" lijkt me ook niet makkelijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ergere?Leuk als je jezelf introduceert bij je schoonfamilie.
Geweldigquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:59 schreef Sands het volgende:
[..]
"Ben de Man" lijkt me ook niet makkelijk.
Bij de coen en sandershow of niet? Die hebben zo'n wedstrijd gehouden met de "slechtste" namen, maar dat was volgens mij niet de "winnaar"quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Hadden ze een keer bij 3FM aan de telefoon![]()
Nu is het nog lekker koelquote:Op zondag 19 augustus 2012 08:24 schreef dyonvbaal het volgende:
pfff.... nog neit eens half 9 en er zijn al "buren" met een mini graafmachine in de tuin bezig...
Nou, ik heb het alweer 27,5 binnen... maar het gaat er mij om dat ik op een zondagochtend rust wil!... (ouwe zeur, ik weet het...)quote:
kun je de vraag niet even controleren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Je bedoelt in de fok manager? FC LaabNav (hoe origineel kan het...)quote:
Als ik die titel zie word ik al duizelig... wat is het voor film?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:44 schreef picodealion het volgende:
Ik kijk Crna macka, beli maccor, maar hij kan me niet zo boeien. Misschien is het wel gewoon te heet om me te concentreren.
Je moet juist niks doen, en nog zweten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:42 schreef dyonvbaal het volgende:
Weer een leuke, maar verschrikkelijk slechte film gekekenJe moet toch wat met deze hitte...
Film kijken is toch niks doen? Je gaat zitten, kijkt voor je uit... en je zweet je kapot. Ik ga met dit weer niet een film kijken waarbij je echt op moet letten... Gelukkig hoeft dat bij The pool boys ook niet...quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je moet juist niks doen, en nog zweten.
Barcelona speelt, veel belangrijkerquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Film kijken is toch niks doen? Je gaat zitten, kijkt voor je uit... en je zweet je kapot. Ik ga met dit weer niet een film kijken waarbij je echt op moet letten... Gelukkig hoeft dat bij The pool boys ook niet...
Oja, dat kan ook wel eens gaan kijken... Dat of the uncensored roast van Rosanne... Donderdag moet Barca ook alweer spelen...quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Barcelona speelt, veel belangrijker
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Oja, dat kan ook wel eens gaan kijken... Dat of the uncensored roast van Rosanne... Donderdag moet Barca ook alweer spelen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]Dan heeft het toch juist zin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er nou samenvatting van Real klopt dat?Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan heeft het toch juist zin?Geen idee. Ik kijk via een stream. Pas volgende week word mijn nieuwe kastje + S1 en EL aangesloten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er nou samenvatting van Real klopt dat?
Gelukkig heeft mijn vriendinnetje EL zodat ik Ajax niet hoefde te missen.En ze vind voetbal niet eens leuk
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Ze vind voetbal niet leuk en laat je dan ook nog naar die k*tclub kijken... Liefde maakt blind...quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kijk via een stream. Pas volgende week word mijn nieuwe kastje + S1 en EL aangesloten.
Gelukkig heeft mijn vriendinnetje EL zodat ik Ajax niet hoefde te missen.En ze vind voetbal niet eens leuk
Ik ben alweer gestopt met proberen...quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze vind voetbal niet leuk en laat je dan ook nog naar die k*tclub kijken... Liefde maakt blind...![]()
Ik meot beter leren lezen... je had het niet tegen mijquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heb je een voorproefje, een top 10 bijv.
Dit is trouwens niet de volgorde... Das gewoon films uittypen en office nummertjes erbij laten zetten...quote:1. The matrix
2. 12 angry men 1957
3. Akira
4. Casablanca
5. The green mile
6. Intouchables
7. Iron sky
Sorry, kon het niet laten om je belachelijk te maken na die afstraffing van vanmiddag... al vind ik ajax wel echt een k*tclub...quote:
1. It's a Wonderful Lifequote:Op zondag 19 augustus 2012 22:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heb je een voorproefje, een top 10 bijv.
Die bovenste is toch een kerstfilm of niet?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:13 schreef Sands het volgende:
[..]
1. It's a Wonderful Life
2. Rear Window
3. Mr. Smith Goes to Washington
4. The Good, The Bad and the Ugly
5.. Singin' in the Rain
6. 12 Angry Men
7. Beauty and the Beast
8. Ratatouille
9. A Face in the Crowd
10. Rocky
Ja en nee, het speelt zich voor een groot deel af rond kerstmis maar het draait niet om kerstmis.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die bovenste is toch een kerstfilm of niet?
Ik heb maar 3 films uit je top10 gezien...![]()
Dan heeft die chick van de FRS me bedrogen! Ik vroeg een paar jaar geleden om een paar echte kerstfilms en ze raadde mij It's a wonderful life aan... (heb em alleen nooit gekekenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja en nee, het speelt zich voor een groot deel af rond kerstmis maar het draait niet om kerstmis.
Ik moet eigenlijk ook nog alles bijwerken voor het animatie tournament...maar daar is het nu te warm voorquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik ken het probleem, ik moet ook nog opschieten om het op tijd af te krijgen
Op gevoel, zo van "die vind ik beter dan die film".quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Hoe maken jullie een volgorde? En wat komt wel in die lijst voor qua genre en wat niet?
maar ik kan me bij jou niet voorstellen dat een film a la meatballs (das toch die star wars spoof?) in het lijstje terecht komt?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Op gevoel, zo van "die vind ik beter dan die film".Alle genres wel, bij mij tenminste
Pico had een tijd terug een tooltje hier gedropt. Kon je steeds onder twee films uitvechten welke je de beste vond. Hoe vaker je dat doet, hoe nauwkeuriger je lijst. Maar dat kan je wel eindeloos doen btw.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Hoe maken jullie een volgorde? En wat komt wel in die lijst voor qua genre en wat niet?
Groundhog Day staat in mijn lijst en Planes, Trains & Automobiles ookquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
maar ik kan me bij jou niet voorstellen dat een film a la meatballs (das toch die star wars spoof?) in het lijstje terecht komt?
Ja, maar Groundhog day als drama comedy is toch al heel iets anders dan zo'n spoof als meatballsquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Groundhog Day staat in mijn lijst en Planes, Trains & Automobiles ook
Tja eh ja... gewoon zoals Sands het zegt op gevoel ongeacht genre.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar je kan groundhog day toch niet gaan vergelijken met 12 angry men? (ik ben een zeur, ik weet het)quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Tja eh ja... gewoon zoals Sands het zegt op gevoel ongeacht genre.
Het moeten wel goede films zijn of films die ik eindeloos kan herkijken zoals Predatorquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, maar Groundhog day als drama comedy is toch al heel iets anders dan zo'n spoof als meatballs
En dat ja.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Tja eh ja... gewoon zoals Sands het zegt op gevoel ongeacht genre.
Dat weet ikquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:30 schreef picodealion het volgende:
Wat heb je toch een maffe smaak, Sands.
Heel makkelijk hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar je kan groundhog day toch niet gaan vergelijken met 12 angry men? (ik ben een zeur, ik weet het)
ik vind het jammer dat ik niet kan dan...quote:
Pulp Fiction en Shawshank strijden al jaren om de overwinning, niet bepaald de uitgesproken filmsnob films...quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:29 schreef dyonvbaal het volgende:
Daarom maak ik dus ook geen lijst. Als ik er wel 1 zou maken zou het voor de flimsnobs die hier aanwezig zijn zo'n niet te serieus te nemen lijst zijn
Waarom niet? De keuze is gemakkelijk bij mij: welke film zou ik liever nog een keer kijken, als ik moest kiezen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat ik niet kan dan...
Je moet je ook niks aantrekken van de filmsnobs.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:29 schreef dyonvbaal het volgende:
Daarom maak ik dus ook geen lijst. Als ik er wel 1 zou maken zou het voor de flimsnobs die hier aanwezig zijn zo'n niet te serieus te nemen lijst zijn
Ik wil films liever nooit een 2de keer kijken...vind ik zonde. Er zijn zoveel films om te kijken waar al geen tijd voor is... (domme redening waarschijnlijk...)quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Waarom niet? De keuze is gemakkelijk bij mij: welke film zou ik liever nog een keer kijken, als ik moest kiezen.
Ik beoordeel niet per se op technisch goed, of acteerprestaties, of wat dan ook, maar puur en alleen op hoeveel ik ervan genoten heb en hoe graag ik 'm nog eens zou zien.
Maar ik wil nog wel "serieus" genomen worden hier en op de FMTquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Je moet je ook niks aantrekken van de filmsnobs.
Oh dan word ik straks niet meer serieus genomen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar ik wil nog wel "serieus" genomen worden hier en op de FMT
We nemen Sands ook nog serieus met al zijn musical en animatie troepquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar ik wil nog wel "serieus" genomen worden hier en op de FMT
Animatie is geen troep! Musicals laat ik me niet over uit...quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
We nemen Sands ook nog serieus met al zijn musical en animatie troep
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh dan word ik straks niet meer serieus genomen.boeien
Zelfkennis...ik heb hetquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
We nemen Sands ook nog serieus met al zijn musical en animatie troep
Veel animatie is musical hequote:Op zondag 19 augustus 2012 22:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Animatie is geen troep! Musicals laat ik me niet over uit...
Is dat zo? Disney gebruikte veel liedjes, maar verder hoor/zie ik vrij weinig muziek in animatiesquote:
Waarom is het zonde om een film nog eens te kijken waar je van geniet? Ik besteed mijn tijd graag op een plezierige manier, dus als ik het leuk vind een film nog eens te kijken doe ik dat ookquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik wil films liever nooit een 2de keer kijken...vind ik zonde. Er zijn zoveel films om te kijken waar al geen tijd voor is... (domme redening waarschijnlijk...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |