"wat menselijker"quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:00 schreef The_Substitute het volgende:
Het einde? Nee, je lijkt nu alleen wat menselijker, Sands.
En wat betreft je broer(tje), dit zijn van die momenten waarbij 'loyaliteit aan familie' bij mij ophoudt.
Of doe als Fox, neem een paar blaffers.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:22 schreef Sands het volgende:
[..]
"wat menselijker"
We hebben ook al extra sloten op de deur
De koffie was warmer toen je weer beneden kwam dan toen je ermee naar boven ging?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:26 schreef Robby87 het volgende:
Ik was net even de zolder opgelopen met een kop koffie, beter niet kunnen doen![]()
Lijkt me geen goed idee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:23 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Of doe als Fox, neem een paar blaffers.
Hier is het 33 volgens mijquote:
De meter blijft nog wel even stijgen... en rond middernacht is het hier binnen nog steeds een graad of 28... ben ik bang...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed idee.
[..]
Hier is het 33 volgens mij
Maar je had lekker gefietst vandaag Dyon?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De meter blijft nog wel even stijgen... en rond middernacht is het hier binnen nog steeds een graad of 28... ben ik bang...
Mountainbike, maar gewoon over de weg... Ik wilde naar me oma in Beek-ubbergen... Maar nadat ik vanuit Wijchen richting heumen ben gefietst had ik al spijtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Maar je had lekker gefietst vandaag Dyon?
Een wielren, of gewoon een normale fiets? En waar ben je geweest zoal?
In Beek-Ubbergen kun je lekker klimmenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mountainbike, maar gewoon over de weg... Ik wilde naar me oma in Beek-ubbergen... Maar nadat ik vanuit Wijchen richting heumen ben gefietst had ik al spijten bij Malden (het zweefvliegveld) ben ik langs het spoor gereden richting die scheidingsweg en vanaf daar richting Hatert en weer terug naar Wijchen...
32km, maar ging niet zoals ik het wildequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
In Beek-Ubbergen kun je lekker klimmen, maar toch nog een redelijke afstand geloof ik.
Shit, was die op de buis?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Capturing the Friedmans gekeken op tv... Wat moet ik er nou van denken? Je weet nog net zo min over of hij schuldig was en zijn zoon is... apart...
Idd, daarom vind ik 'm zo sterk. Heb er nog dagen over nagedacht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Capturing the Friedmans gekeken op tv... Wat moet ik er nou van denken? Je weet nog net zo min over of hij schuldig was en zijn zoon is... apart...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat maakte me echt nog het boost.
Echt? En waar heb je dan over gedacht?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:17 schreef picodealion het volgende:
[..]
Idd, daarom vind ik 'm zo sterk. Heb er nog dagen over nagedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:27 schreef picodealion het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Ja, ik bedoelde dat ironisch, maar het is duidelijk ernstiger dan ik dacht. Dus vergeet die opmerking maar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:22 schreef Sands het volgende:
"wat menselijker"
We hebben ook al extra sloten op de deur![]()
Mag ik antwoorden? Aangezien je de film nog wilde zien volgens mij?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:34 schreef Robby87 het volgende:
Interessant punt over absolute waarheid pico. Naar mijn mening vertel je als documentairemaker jouw waarheid, gebaseerd op het visuele bewijs dat je uitdraagt aan het publiek. Wat wil de maker uiteindelijk zeggen, laat hij alles in het midden, als een soort observerende stijl?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |