Zou me verbazen als het niet gehaald gaat worden...quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:55 schreef Narasan het volgende:
[..]
We zijn nog maar 12,1 graden van het record verwijderd. Lukt wel hé?.
Wtf.. We wonen hier in Spanje ofwat.. 27,1quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zou me verbazen als het niet gehaald gaat worden...
Ik heb nu al zin in morgenquote:Op zondag 19 augustus 2012 08:59 schreef Klonk het volgende:
Het is morgen gewoon 10 graden koeler dan vandaag, en dan toch nog 28 graden
Maak je niet druk, wordt je alleen maar warmer vanquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:02 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik heb zin in woensdag of donderdag... Liever herfst dan dit kutweer.
Ik hang nu al laveloos op de bankquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
Maak je niet druk, wordt je alleen maar warmer van
Niets mis met de zomer, enkel met de hoge temperatuurquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:02 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik heb zin in woensdag of donderdag... Liever herfst dan dit kutweer.
Mja de gulden middenweg kennen we niet in Nederland helaas. 23, 24 graden met een zwak briesje en een blauwe lucht is super. Maar dat komt echt nooit voor lijkt het (vorige week vrijdag was zo'n dag toevallig geloof ik). Je gaat hier altijd van weken van regen hop, de 32 graden in ofzoquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:06 schreef Olga het volgende:
[..]
Niets mis met de zomer, enkel met de hoge temperatuur
uhuh Meestal valt het hier in noord-holland nog wel mee qua temperatuur maar ditmaal niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:10 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mja de gulden middenweg kennen we niet in Nederland helaas. 23, 24 graden met een zwak briesje en een blauwe lucht is super. Maar dat komt echt nooit voor lijkt het (vorige week vrijdag was zo'n dag toevallig geloof ik). Je gaat hier altijd van weken van regen hop, de 32 graden in ofzo.
Zet maar vast een bakkie water klaar voor hem.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:31 schreef Olga het volgende:
Ik heb een kitten van tien weken hier rondlopen en die schijnt geen last te hebben van de hitteIs aan het spelen, rennen etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |