quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Al pacino rijdt in zo'n auto in scent of a woman. Maar het ziet er neit echt als new york uit...
quote:Jean-Claude Van Damme turned down this movie to do Double Impact instead.
quote:The bloody footprints seen on the canvas at the end was from the Property Assistant/Intern Mark Kern, whose large feet (size 14) were painted with fake blood repeatedly so he could stomp around leaving the marks.
quote:Tong Po (Michel Qissi) hurt himself throwing Gene LaBell out of the ring causing the local fire department to roll to the set, even though Michel was fine within an hour without the medical attention.
Dief...quote:
Sorry...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
eh een kickboxer vervolg bedoel ik dan eigenlijk... kickboxer 2?
Ik in ieder geval niet. Ik had bij Tong Po denk ik bloodsport gezegd...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
zeg me dan in ieder geval op z'n minst dat je ook had geweten dat tong po van kickboxer is
Ja, denk ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
zeg me dan in ieder geval op z'n minst dat je ook had geweten dat tong po van kickboxer is
quote:
hil+1quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:28 schreef HilarityEnsues het volgende:
Things What to Expect When You're Expecting?
quote:
quote:
sam +1quote:
quote:zei het volgende:
That's a real nasty habit you got there.
So, what are you gonna try next? Cheese?
El cazador trofeo de los hombres
quote:All of the actors are wearing Vietnam surplus canvas load bearing gear, not the more modern (i.e. post 1967) nylon gear.
quote:Two waterfalls are used in the climax of the movie, both near Palenque in Mexico. The first is Misol Ha, just outside the village (beginning and end of the sequence), and the other is Agua Azul about an hour's drive away (the middle part of the sequence).
quote:Shane Black, who plays commando Hawkins, is actually a writer. The producer wanted Black, who was writing Lethal Weapon, close to him to review the script.
quote:The original concept for this film originated as a joke. Someone said that the only person Rocky Balboa of the Rocky series of films had yet to fight was E.T.: The Extra-Terrestrial.
quote:'s blood - a goopy substance with the color of Mountain Dew - was made on-set using a mixture of the liquid from inside glow sticks, and KY jelly.
quote:The map General Phillips uses to brief Dutch is a map of Brazil. The map show a geographic feature called Chapada das Mangabeiras.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:47 schreef dyonvbaal het volgende:
een boksfilm waarin er met een alien gebokst word?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:50 schreef dyonvbaal het volgende:
of gaat het gewoon om 1 van de rocky's?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:04 schreef picodealion het volgende:
Gewoon Predator dan?.
Heb ze geen van allen gezien.
Misschien wel.quote:
Iets specifieker graag, zo is die niet leukquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:49 schreef dekatophetspek het volgende:
Hij wordt gevraagd naar zijn ervaringen in de jungle (ten tijde van Missing In Action) Norris geeft daarover een ijzersterke quote waarbij een giftige slang een rol speelt
quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:49 schreef picodealion het volgende:
Doet me een beetje denken aan Wallace & Gromit
Ik had eerst niet gezien dat het van de stemmen moest.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Crap... niet gezien dat er ook namen bij moesten...
Waar had je anders namen van willen noemen dan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik had eerst niet gezien dat het van de stemmen moest.
Peter Lord is de regisseurquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar had je anders namen van willen noemen dan?
O ok, didn't know that...quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
nooit van gehoord...
9?
coraline?
paranorman?
quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Die piraten film wel van aardvark...
Pirates band of misfits ofzo?![]()
quote:
Stand augustus 2012:quote:
I've been dead once already. It's very liberating.
Where does he get those wonderful toys?
quote:He was awarded a Star on the Hollywood Walk of Fame at 6834 Hollywood Boulevard in Hollywood, California.
quote:Played drums and sang back up on Eric Clapton's single "Bad Love" from his album "Journeyman" (1989).
Phil Collins!quote:
quote:
quote:
Ouwe Hoeren? Ik weet dat er een boek van is, en volgens mij heb ik ergens gelezen dat er een film kwam...quote:
Krijg ik een SaintofKillers-achtige reputatie?quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:29 schreef picodealion het volgende:
Ik doelde meer op dat jij altijd vrij snel bent als er om dames wordt gevraagd.
Jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Krijg ik een SaintofKillers-achtige reputatie?
quote:
quote:The real, when asked who he would like to play him in the movie, picked Michael Douglas.
quote:MF claimsshowed up to their first meeting while under the influence of drugs. Just when he was going to dismiss her, he realized that she was perfect for the role of Althea. MF offered her the role on one condition: that
would stay clean and undergo regular drug testing during filming. She complied. To this day, she credits him with getting her off drugs which led to a career renaissance.
Met die hint voor de smiley en het drugs verhaal zeg ik Courtney Love...?quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:55 schreef picodealion het volgende:
MF is de regisseur. De smiley vooris een hint voor haar naam. Een mogelijke derde naam is EN.
Ik ga een poging doen om te slapen, puzzel ze.
quote:
Neen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:58 schreef ArtistA het volgende:
The Life Aquatic?
Owen Wilson
Bill Murray
Cate Blanchett
Willem Dafoe
Jeff Goldblum
neequote:
ja 1/5quote:
pico kan je niet helpen, ik welquote:
Zeker. Nog 3 namen.quote:
Dragon toch... is dat echt alles?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:28 schreef DragonFodder het volgende:
the muppets? al zal die wel meer votes hebben.
Verder ken ik haar alleen uit Doubt.
wel alles waar ik op kan komen jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dragon toch... is dat echt alles?
2/7
5/7quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:33 schreef lamers het volgende:
Enchanted83.044
Sunshine Cleaning
Night in at the Museum 2
Fighter125.289
On The Road
Islaquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:44 schreef lamers het volgende:
Confessions of a Shopaholic of was dat Isla Fisher?
quote:
7/7 lamers+1quote:
quote:
quote:
Die chick ken ik alleen van Two and a Half Men... Leuk exemplaar wel.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:01 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Die chick ken ik alleen van Two and a Half Men... Leuk exemplaar wel.
Ik gok op Final Destination 2.
Np had toch geen tijd voor een nieuwe vraag.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:19 schreef JayHovah het volgende:
Sorry Lamers....maar bedankt voor de voorzet!
nee, waarom ik welquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Alfie klopt volgens mij.
Hornage geband?
Topic Report, melden dat er iets in het topic niet in de haak isquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:29 schreef dekatophetspek het volgende:
Waarom niet een PM naar Hornage om het onder een spoiler te laten zetten weg te halen ?
Of datquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:35 schreef Baszh het volgende:
[Waarom niet een PM naar Hornage om het onder een spoiler te laten zetten weg te halen ?]
dat dink iech auch jongquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:34 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Het is een samenzwering tegen de sjengen.
Titel?quote:Dorey Walker: Susan.
Susan Walker: What?
Dorey Walker: What else did you askfor?
Susan Walker: A baby brother. See ya.
Stand augustus 2012:quote:
Trivia van welke filmquote:In 2007, the America Film Institute ranked this as the #12 Greatest Movie of All Time.
quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:14 schreef Desunoto het volgende:
Ik ga gewoon wat pareltjes noemen die ik leuk vind.
The Maltese Falcon?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dat wordt hier meestal beschouwd als iets negatiefs.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:18 schreef dekatophetspek het volgende:
met dat random gokken zijn we wel sneller toe aan de volgende dubbele punten ronde.
quote:According to Harry Carey Jr.'s book "Company of Heroes",stayed in character between takes.
Ik had daar laatst een goed idee over.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat wordt hier meestal beschouwd als iets negatiefs.
Wat is er negatief aan een dubbele puntenronde ?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat wordt hier meestal beschouwd als iets negatiefs.
gone with the wind?
Dat sommige mensen hun vragen overdrijvenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:20 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Wat is er negatief aan een dubbele puntenronde ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |