Bedoel je Sucker Punch? Want dan snap ik de vergelijking wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:30 schreef Roces18 het volgende:
Sin City
[ afbeelding ]
Het doet me een beetje denken aan die ene film met die drie meisjes van vorig jaar, visueel top, maar het verhaal is het gewoon niet.
Bitch Slap?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Bedoel je Sucker Punch? Want dan snap ik de vergelijking wel.
Sucker Punch inderdaad !quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Bedoel je Sucker Punch? Want dan snap ik de vergelijking wel.
Ik vond hem erg matig. Op zich zitten is het verhaal best vermakelijk, maar vaak erg voorspelbaar. Daarnaast zien sommige shots er wel erg nep en gespeeld uit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:07 schreef Karina het volgende:
The Cabin in the Woods
Horror
Een stel vrienden gaat, zoals het een goede horrorfilm betaamt, een paar dagen logeren in een huisje bij een meer. Niet wetende dat ze in de gaten worden gehouden...
Al snel gaat het natuurlijk mis en gebeuren er enge dingen.
Goede horror met een aardige twist.
[ afbeelding ]
Heb je hem nou gezien of niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:48 schreef El_Matador het volgende:
eXistenZ (1999)
Aardige film van Cronenberg, beetje gedateerd, maar prima wegkijkertje
8.1/10 (IMDB: 6.8/10)
Shame (2011)
Heftige en goeie film over een seksverslaafde man (geweldige rol van Michael Fassbender). Zeker voor New York-gangers (ik ben er helaas nog niet geweest) moet het een bijzondere film zijn.
wie¿quote:
Ikquote:
Ik las jquote:
Ik las je comment verkeerd: als nog niet in de bioscoop geweestquote:
quote:
Waar ik vooral heel hard om moest lachen is het paleis van hem, met die vulgaire standbeelden! Geniaal!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:12 schreef planethugo het volgende:
The Dictator
[ afbeelding ]
Vooral tegenvallende reacties gehoord maar viel me nog mee. Cohen heeft er weer van zijn typische humor in gestopt en dit onderwerp past ook wel daarbij. Niet alle grappen slagen maar aangezien geen enkele scene serieus is en het tempo hoog ligt stap je daar snel overheen tot de volgende wél geslaagde scene. Omdat er toch al zo weinig geslaagde komedie's gemaakt worden is dit al snel 1 van de leukere. Niet Cohen's beste film, maar een stuk leuker dan bijv Bruno.
7.2
Welke film is het?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iedereen vast wel gezien ondertussen deze film. Maar die Shoarma scene aan het end (laatste minuut) is zo droog..
[ afbeelding ]
Ik had die anderequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iedereen vast wel gezien ondertussen deze film. Maar die Shoarma scene aan het end (laatste minuut) is zo droog..
[ afbeelding ]
Slechte beeldkwaliteitquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond hem prima te doen, het is en blijft natuurlijk een popcorn film, kijkt gewoon lekker weg. Het eind gevecht vond ik erg leuk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:13 schreef okiokinl het volgende:
the avengers:
vond het een beetje tegenvallen, te veel van verwacht denk ik. beetje te hoog a-team gehalte.
maar wel zeer vermakelijk, vooral de hulk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |