Misschien is dat de reden wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:49 schreef mega-worstje het volgende:
Ik vraag me af waar die maand op gebasseerd is want op fotos was te zien dat er niks kapot is, dan lijkt t mij voor een clubarts toch ook heel lastig
In te schatten? Pluspunt hieraan is dat de vrij niet wordt gekocht
Voetballen in oranje is natuurlijk een heel ander niveau dan voetballen in de eredivisie.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is dus vier weken Mathijsen in de basis mien gut.
twitter:degroenehaas twitterde op zaterdag 18-08-2012 om 13:28:0112e Minuut zingen voor @ImmersLex I Am Lexy And I Now it @Feyenoord @fr12nl @fr12live @FeyenoordKanaal @TIFORotterdam #DHIG #dehaasisgroen reageer retweet
Ik neem aan dat Mathijsen - De Vrij het vaste centrum wordt, dus wat dat betreft weinig nieuws toch. Alleen Nelom op links nu, en BMI centraal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is dus vier weken Mathijsen in de basis mien gut.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:53 schreef Happel het volgende:
twitter:degroenehaas twitterde op zaterdag 18-08-2012 om 13:28:0112e Minuut zingen voor @ImmersLex I Am Lexy And I Now it @Feyenoord @fr12nl @fr12live @FeyenoordKanaal @TIFORotterdam #DHIG #dehaasisgroen reageer retweet
now?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Voetballen in oranje is natuurlijk een heel ander niveau dan voetballen in de eredivisie.twitter:degroenehaas twitterde op zaterdag 18-08-2012 om 13:28:0112e Minuut zingen voor @ImmersLex I Am Lexy And I Now it @Feyenoord @fr12nl @fr12live @FeyenoordKanaal @TIFORotterdam #DHIG #dehaasisgroen reageer retweet
Mooi hè.quote:
Dat deuntje inderdaad.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:16 schreef Typisch het volgende:
Op welk deuntje moet dat in gods naam? I am sexy and I know it klinkt volgens mij voor geen meter in een stadion.![]()
Ben benieuwd dan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Mooi hè.
[..]
Dat deuntje inderdaad.
Zou wel raar zijn maarja je weet t nooit in de voetballerijquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien is dat de reden wel.
Wie heeft de OP trouwens verkloot?
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)frustreerd-raakt.htmquote:Immers: 'Het is belangrijk dat je niet gefrustreerd raakt'
18/08/2012 09:12
Lex Immers (foto) kan zich zaterdagavond, als zijn nieuwe werkgever Feyenoord in De Kuip tegen SC Heerenveen speelt, revancheren voor zijn optreden in eerdere wedstrijden. De aanvallende middenvelder, overgekomen van ADO Den Haag als vervanger van de naar Dinamo Moskou vertrokken Otman Bakkal, miste in twee duels op rij – Dinamo Kiev en FC Utrecht – twee opgelegde kansen.
Ook in het oefenduel met Real Mallorca, eerder tijdens de voorbereiding, faalde hij in kansrijke positie. Toch maakt trainer Ronald Koeman zich nog geen zorgen. 'Lex moet gewoon rustig blijven', meent de trainer, 'en dat heb ik hem maandagochtend ook meteen gezegd'.
Koeman ziet wel degelijk progressie bij zijn aankoop. 'Ik kijk veel verder dan het missen van kansen alleen. Ik vind namelijk dat Lex steeds beter begint te spelen. Hij is heel actief, werkt hard en staat wél op de plaats waar we hem willen hebben. En dan is het afmaken van die kansen een volgende stap, maar dat komt echt wel in orde. Als Lex straks scoort, moet hij ook niet overdreven gaan doen.'
Immers blijft laconiek over de discussie rond zijn persoon. 'Ik doe wat ik moet doen en speel lekker mee', zegt de middenvelder. 'En wat die goals betreft... Die komen vanzelf wel. Ik sta wel steeds op de goede plek, maar die ballen moeten erin, dat besef ik heel goed. Ik had nu al op vier treffers, of zo, kunnen staan, maar tegelijkertijd is er ook geen reden tot paniek. We zijn vier wedstrijden onderweg.'
Immers waakt voor een trauma. 'Het is belangrijk dat je niet gefrustreerd raakt en ook dat is geen probleem: ik ben niet gefrustreerd. Als ik die kansen analyseer, schoot ik die bal tegen Kiev gewoon hard in. Tegen FC Utrecht zag ik een leeg doel. Ik dacht ‘m binnen te tikken, maar zag die verdediger niet die zijn eigen fout herstelde. Ik voel me prima op mijn plek bij Feyenoord, heb het in de groep en bij de club uitstekend naar mijn zin. Daarom ben ik ervan overtuigd dat alles wel goed komt', aldus Immers.
quote:Nelom na komst Matthijsen: "Ik was niet bang basisplaats kwijt te raken"
Miquel Nelom stond vorige week in de eerste eredivisiewedstrijd in de basis bij Feyenoord. Deze week leek hij na de komst van Joris Matthijsen weer op de bank te moeten plaatsnemen, maar door een blessure van Stefan de Vrij start hij waarschijnlijk. De verdediger is dan ook blij met hoe het gaat op het moment.
"Ja persoonlijk ben ik redelijk tevreden, als team mogen we ook wel tevreden zijn. Het is jammer dat we de wedstrijd tegen Dinamo Kiev niet hebben gewonnen. Maar toch kunnen we tevreden terug kijken. We wisten dat we goede kansen hadden tegen hun, dat hebben we ook wel laten zien. We hebben momenten het betere van het spel gehad."
Na de komst van Matthijsen is Nelom eigenlijk nooit bang geweest om zijn plek in de basis te verliezen. "Hij is een welkome versterking. We moeten het weer als team doen net zoals vorig jaar. Ik ben me bewust van mijn kwaliteiten en heb een goede voorbereiding gedraaid dus ben eigelijk nooit bang geweest om mijn basisplaats te verliezen."
quote:Bij Aston Villa beginnen de drie spelers die de overstap van de Eredivisie naar Birmingham maakten direct in de basis. Ron Vlaar, Brett Holman en Karim el Ahmadi krijgen tegen West Ham United de kans om te laten zien wat ze waard zijn. Opstelling Aston Villa: Given; Lowton, Vlaar, Clark, Baker; Holman, Delph, El Ahmadi, N’Zogbia; Ireland en Bent.
Die voetballers zeggen toch nooit dat het kut is als iemand anders voor zijn plek wordt gehaald. Het is altijd "vertrouwen in mezelf" of "van concurrentie word ik beter" of "de strijd aangaan"quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:30 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heeft die jongen nou gewoon geen verstand of heeft hij Achachbar geinstrueerd om De Vrij kapot te stampen
Vlaar nu een kapotte wenkbrauw.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:29 schreef Grifte het volgende:
El Ahmadi speelt echt heerlijk bij Villa, Vlaar heeft nog bijna niets hoeven doen.
Waar kan je die bestellen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:14 schreef onlogisch het volgende:
Een aanrader voor iedere fan. Heerlijk boek. Erg herkenbaar
In 1 ruk uitgelezen.
[ afbeelding ]
Inclusief het team van Heerenveenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:33 schreef Guidetti het volgende:
TT![]()
De eerste test voor Mathijssen![]()
![]()
![]()
Die gast heeft meer ervaring dan de rest van het team bij elkaar.
Na zonsondergang mogen ze weer etenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:09 schreef jakees het volgende:
Die el akchaoui vroeg "hoe laat is het hoe laat is het"? Zou het een moslim zijn ivm ramadan en hoe laat mogen die gasten weer eten dan?
Zijn corners ook veel beter dan die van Clasie. Is wel gunstig scheelt veel meters voor Clasie.quote:
Tsja, die van Mathijsen en Immers hadden er beide in gemoeten ja. Maar wie weet...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:35 schreef Chewbalhaar het volgende:
psv staat ondertussen op 10 doelpunten (7-3) in 2 wedstrijden, twente op 6 (5-1), ajax zal morgen wel op een stuk of 7 komen. Komen wij met 1 doelpuntje voor en 0 tegen
Kan wel eens een 'saai' seizoen worden met zo'n goede verdediging en zo'n slechte aanval
Hij staat er toch maar telkensquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoeveel kansen heeft Immers nu wel niet gehad
Dat is wel een kwaliteit moet ik toegeven.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hij staat er toch maar telkens
Vind ik ook. Bakkal kwam 1x per 2 wedstrijden in zon positie (en scoorde dan ook). Immers 2x per wedstrijd. Ik heb wel vertrouwen dat het goed komt met Lexie.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is wel een kwaliteit moet ik toegeven.
Toch zal Makaay nog z'n handen volkrijgen aan die kerelquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:47 schreef jakees het volgende:
[..]
Vind ik ook. Bakkal kwam 1x per 2 wedstrijden in zon positie (en scoorde dan ook). Immers 2x per wedstrijd. Ik heb wel vertrouwen dat het goed komt met Lexie.
Gewoon naar Van Toorn sturen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gewoon Guidetti snel laten herstellen door een wonderdokter en hij schiet ons met 30+ goals de Coolsingel op
Kan hij niet spelen totdat we iets beters hebben?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:48 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Toch zal Makaay nog z'n handen volkrijgen aan die kerel
Ja hij gaat zijn vriendjes binnehalen ipv een redelijke spits.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mathijssen![]()
Ik had dus gewoon gelijk dat dit de grootste fout is die Van Geel tot nu toe heeft gemaakt door hem een 3 jarig contract te geven
Val eens dood en ga naar je eigen topicquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:24 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja hij gaat zijn vriendjes binnehalen ipv een redelijke spits.
volwassen hoor, doe het zelf maar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:24 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Val eens dood en ga naar je eigen topic
Je kiest dan ook wel weer een lekker moment om te trollen hondquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
volwassen hoor, doe het zelf maar.
Held.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
Rubinho is eindbaas
Enige aanvaller die gemiddeld genomen voldoende is voor Topclub Feijenoord!
Schaken, Clasie en Janmaat ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:30 schreef jakees het volgende:
BMI een DIJK van een wedstrijd speelt die.
Verreweg de beste aanvaller die we hebben. Scoort ook wel eens een vijfje hoor, maar gemiddeld zeker ruim voldoende, terwijl de rest ook wel eens een topwedstrijd spelen, maar meestal een 4 of maximaal 5 scorenquote:
Hij is fysiek erg sterk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:32 schreef jakees het volgende:
SChaken is vaak ook 2e helft sterk. Goede conditie die gozer.
Topfit + goede mentaliteit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:32 schreef jakees het volgende:
SChaken is vaak ook 2e helft sterk. Goede conditie die gozer.
Boeie, daarna scoort ie er weer gewoon 3 per wedstrijd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja een speler die maanden niet kan spelen, gelijk halen hoor.
Echt he.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:34 schreef jakees het volgende:
Cabral valt ook werkelijk dramatisch in zeg.
Doet echt alles fout.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:34 schreef jakees het volgende:
Cabral valt ook werkelijk dramatisch in zeg.
Ik vind het erg moeilijk te zien. Ik begrijp goed dat hij hem geeft, en vond het vrij knullig van Matthijssen, maar het kan ook dat hij geseponeerd wordt of 1 wedstrijdje krijgt, omdat hij toch met name eerst de bal raakt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:33 schreef TC03 het volgende:
Echt belachelijk die penalty en rode kaart.
Knullig? Mathijsen speelt 100% de bal!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:36 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik vind het erg moeilijk te zien. Ik begrijp goed dat hij hem geeft, en vond het vrij knullig van Matthijssen, maar het kan ook dat hij geseponeerd wordt of 1 wedstrijdje krijgt, omdat hij toch met name eerst de bal raakt.
Had íe een halve minuut eerder moeten doen, had een hoop gescheeldquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Knullig? Mathijsen speelt 100% de bal!
imo was het volledig terechtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Knullig? Mathijsen speelt 100% de bal!Geeneens een overtreding.
1 jaar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoelang staat die Cabral nog onder contract?
Maar zie je dan niet dat Mathijsen gewoon de bal speelt?quote:
Terecht weet ik niet, in ieder geval begrijpelijk. Hij gaat voor de bal, wat hij hoe precies raakt is moeilijk te zien.quote:
Gaat voor de bal, maar raakt de doorgebroken speler. Een man met zo veel ervaring moet beter weten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar zie je dan niet dat Mathijsen gewoon de bal speelt?
Wat had hij anders moeten doen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gaat voor de bal, maar raakt de doorgebroken speler. Een man met zo veel ervaring moet beter weten.
Vond ik ook maar bij het terugzien van de herhaling in slomo is het toch echt de bal die wordt gespeeld. Maar ja daarvoor werd hij er wel compleet uitgelopen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gaat voor de bal, maar raakt de doorgebroken speler. Een man met zo veel ervaring moet beter weten.
Dus? Je mag bij voetbal best je tegenstander raken hoor, dat is niet per definitie een overtredingquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee, ben geen prof.quote:
En is het onmogelijk dat hij die gozer niet raakt en onderuit haalt. Hij had beter moeten weten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:41 schreef jakees het volgende:
[..]
Vond ik ook maar bij het terugzien van de herhaling in slomo is het toch echt de bal die wordt gespeeld. Maar ja daarvoor werd hij er wel compleet uitgelopen.
Het is geen overtreding als je de bal speelt, klaar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee, ben geen prof.
[..]
En is het onmogelijk dat hij die gozer niet raakt en onderuit haalt. Hij had beter moeten weten.
Kan je dat ook onderbouwen? Voor de duizendste keer, Mathijsen speelt de bal.quote:
Ik blijf erbij dat het een overtreding wasquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is geen overtreding als je de bal speelt, klaar.
Dat uiteraard ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:43 schreef jakees het volgende:
[..]
Niet waar. Kijk maar in de herhaling. Hij speelt de bal. 100% strafschop was de eerste helft.
Heb je ook argumenten?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het een overtreding was
Hij glijdt er onbezonnen in, veegt hem onderuit in zijn val, raakt hem nog met rechts, daarna met links de bal. Als hij niet zo traag was geweest was er niks aan de hand. Ik snap dat je er vanalles in probeert te zien, maar objectief is het gewoon een pingel..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan je dat ook onderbouwen? Voor de duizendste keer, Mathijsen speelt de bal.
Jouw argument is dat Mathijsen ook Djuricic raakt. Mathijsen speelt gewoon eerst de bal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb ik al gegeven, lees maar terug. We verschillen gewoon van mening
Ik denk dat het een strafschop was, maar hij mag hem eigenlijk niet geven als hij hem in de eerste helft niet geeft.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is geen overtreding als je eerst de bal speelt, klaar.
Hij speelt als eerste de bal hoor, wat is er onbezonnen aan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:44 schreef Abed het volgende:
[..]
Hij glijdt er onbezonnen in, veegt hem onderuit in zijn val, raakt hem nog met rechts, daarna met links de bal. Als hij niet zo traag was geweest was er niks aan de hand. Ik snap dat je er vanalles in probeert te zien, maar objectief is het gewoon een pingel..
Dus als je iemand zijn been breekt is er niets aan de hand, zo lang je maar eerst de bal speelt?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jouw argument is dat Mathijsen ook Djuricic raakt. Mathijsen speelt gewoon eerst de bal.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik denk dat het een strafschop was, maar hij mag hem eigenlijk niet geven als hij hem in de eerste helft niet geeft.
Wat is dat nou weer voor ronduit anaal verkracht nepargumentquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus als je iemand zijn been breekt is er niets aan de hand, zo lang je maar eerst de bal speelt?
Als je de bal speelt kan je doorgaans moeilijk iemands benen breken. En mocht dat wel gebeuren, dan is dat gewoon een ongeluk, mits er geen sprake is van een gestrekt been of een been dat op scheenbeenhoogte in komt zetten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus als je iemand zijn been breekt is er niets aan de hand, zo lang je maar eerst de bal speelt?
Het argument van Merkie is "hij speelt eerst de bal -> geen overtreding". Ik trek dat gewoon doorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:46 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor ronduit anaal verkracht nepargument
Been breken kan niet als je de bal speelt. En hij raakt Djuricic ja, maar raken is niet hetzelfde als een overtreding.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, we verschillen gewoon van meningquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Been breken kan niet als je de bal speelt. En hij raakt Djuricic ja, maar raken is niet hetzelfde als een overtreding.
idd. Tis discutabel. Geen 100% penalty en ook geen 0% penalty.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, we verschillen gewoon van mening. Niets mis mee
Dus laten we het er gewoon op houden dat het scorend vermogen de oorzaak van deze blamage is. Eerste helft had er gewoon gescoord moeten worden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:49 schreef jakees het volgende:
[..]
idd. Tis discutabel. Geen 100% penalty en ook geen 0% penalty.
Kuipers is de schuld. Krijg je gewoon waar je recht op hebt in de eerste helft, namelijk de penalty, dan had Feyenoord zeer waarschijnlijk gewonnenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus laten we het er gewoon op houden dat het scorend vermogen de oorzaak van deze blamage is. Eerste helft had er gewoon gescoord moeten worden.
Dat natuurlijk sowieso. Tenzij er versterking wordt gehaald óf er ineens een paar spelers als immers in bloedvorm geraken wordt dit gewoon een heel suf, grauw seizoenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus laten we het er gewoon op houden dat het scorend vermogen de oorzaak van deze blamage is. Eerste helft had er gewoon gescoord moeten worden.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kuipers is de schuld. Krijg je gewoon waar je recht op hebt in de eerste helft, namelijk de penalty, dan had Feyenoord zeer waarschijnlijk gewonnen
Jij ziet Feyenoord niet als kampioenskandidaat?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:50 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat natuurlijk sowieso. Tenzij er versterking wordt gehaald óf er ineens een paar spelers als immers in bloedvorm geraken wordt dit gewoon een heel suf, grauw seizoen
Nee natuurlijk niet, mafkeesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij ziet Feyenoord niet als kampioenskandidaat?
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij ziet Feyenoord niet als kampioenskandidaat?
Wat het ook was, het zag er in ieder geval wel heel slecht uit. Het is niet heel eerlijk om Kuipers hier de schuld van te geven, Mathijssen was gewoon te traag en nam vervolgens een groot risico.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:49 schreef jakees het volgende:
[..]
idd. Tis discutabel. Geen 100% penalty en ook geen 0% penalty.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:52 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, mafkees
Ja, rustig maar.quote:
Het is wel heel eerlijk in het perspectief dat hij hem aan ons niet geeftquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:53 schreef Krunsj het volgende:
[..]
Wat het ook was, het zag er in ieder geval wel heel slecht uit. Het is niet heel eerlijk om Kuipers hier de schuld van te geven, Mathijssen was gewoon te traag en nam vervolgens een groot risico.
Individuele kwaliteit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:56 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar waarom wint Feyenoord nou nooit eens onverdiend, zoals een Ajax of een PSV
Omdat alleen kampioenen ook slechte wedstrijden winnen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:56 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar waarom wint Feyenoord nou nooit eens onverdiend, zoals een Ajax of een PSV
Niet bij de 0-1 andersquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:57 schreef The_Groove het volgende:
BMI viel weer in positieve zin op
Ja, die rasjood die ondertussen zelfs praat als een de boertje moeten we serieus nemen als het over Feyenoord gaatquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:58 schreef RvLaak het volgende:
Volgens Perez is de penalty gegeven voor het neertrekken van die Fries door Mathijssen... Maar ik zie dat echt niet in de beelden.
Dat wisten veruit de meeste Feyenoordsupporters al lang, alleen de technische staf wilde Lexie dolgraag naar Feyenoord halen. Onbegrijpelijke aankoop.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:57 schreef The_Groove het volgende:
Dit is geen troll maar eh die Immers he...Dat kan dus echt niet hé! én niet scoren en op cruciale momenten balverlies lijden...dramatische.
BMI viel weer in positieve zin op en Mathijsen had niet gehoeven maar begreep het van zijn kant wel.
Je had dat geld van Immers beter in het spitsenpotje kunnen houden want genoeg opties bij jullie op het middenveld dacht ik zo. Erg benieuwd naar Singh
Hij had Mathijsen inderdaad beter moeten coachen. Spelers die hun debuut in het eerste maken zijn nog niet ervaren genoeg om zo'n situatie zelf op te lossen?quote:
Nee hier is het lekker objectief.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:01 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ja, die rasjood die ondertussen zelfs praat als een de boertje moeten we serieus nemen als het over Feyenoord gaat![]()
Goede analist verder hoor, maar ik betrap hem wel vaker op dingen waar ik mijn twijfels bij heb in verband met objectiviteit.
Meelopen had fijn geweest, kijk het nog maar eens na.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij had Mathijsen inderdaad beter moeten coachen. Spelers die hun debuut in het eerste maken zijn nog niet ervaren genoeg om zo'n situatie zelf op te lossen?
Had mogelijk de penalty kunnen voorkomen jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Meelopen had fijn geweest, kijk het nog maar eens na.
Daarom zijn wij opgefokte supporters op een forum en is hij een duurbetaalde voetbalanalist.quote:
Sfeertje op het laatst zekerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:05 schreef Dekatria het volgende:
Weer terug uit de Kuip.
Immers
Kuipers
Sfeertje
Maar voor zover ik weet, heeft hij ook nooit gepretendeerd objectief te zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:06 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Daarom zijn wij opgefokte supporters op een forum en is hij een duurbetaalde voetbalanalist.
Ik vind het wel fijn als een analyst objectief is, behalve Boskamp dan, bij hem is het leuk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar voor zover ik weet, heeft hij ook nooit gepretendeerd objectief te zijn.
Geen idee, maar als je flauwekul gaat uitkramen moet je vind ik geen voetbalanalist worden, of gewoon in een gezellig kolderiek klets en zwetsprogramma van de VI gaan zitten in plaats van heel serieus gaan lopen nabespreken met je pierotje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar voor zover ik weet, heeft hij ook nooit gepretendeerd objectief te zijn.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:08 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn als een analyst objectief is, behalve Boskamp dan, bij hem is het leuk.
Beide eens, maar goed. Simpel feitje welke ik ff wilde benoemenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:08 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je flauwekul gaat uitkramen moet je vind ik geen voetbalanalist worden, of gewoon in een gezellig kolderiek klets en zwetsprogramma van de VI gaan zitten in plaats van heel serieus gaan lopen nabespreken met je pierotje.
Maar dat komt omdat hij al voorkennis heeft dat hij er over 4 weken weer wekelijks 3 in komt leggen bij onsquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Ja, rustig maar.Vroeg het mij gewoon even af, die Guidetti denkt er heel anders over.
ik vond het ook maar mat, was ook veel te warmquote:
Nog onrust?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lekker wat vuur van de tribunes, niks mis mee.
Tegen Kiev was het gewoon 90 minuten lang oorlog op de tribune, heerlijk sfeertje toen. Alleen de dag er na niet kunnen pratenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lekker wat vuur van de tribunes, niks mis mee.
Het was zeker niet mat. Ik heb vandaag ook PSV gezien, die supporters dachten gewoon dat het een begrafenis was.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
ik vond het ook maar mat, was ook veel te warm
Eerste helft van PSV was dan ook deprimerender dan een begrafenisquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het was zeker niet mat. Ik heb vandaag ook PSV gezien, die supporters dachten gewoon dat het een begrafenis was.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tegen Kiev was het gewoon 90 minuten lang oorlog op de tribune, heerlijk sfeertje toen. Alleen de dag er na niet kunnen praten
mooi, hopen dat de mongolen onder het publiek zich rustig houden. Het seizoen is nog maar net begonnen, tijd zat om nog te verbeteren.quote:
Feijenoord speelt eigenlijk standaard goed in de topwedstrijden, tegen compacter spelende teams hebben we gewoon moeite. Ging vorig jaar aan het einde al beter, deze ploeg gaat met of zonder spits gewoon groeien naar een aardig niveau, en meedoen voor top 4.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:14 schreef WethouderHekking het volgende:
Maar laten we eerlijk zijn, als je zoveel belangrijke spelers bent kwijtgeraakt kun je haast niet verwachten dat het allemaal gelijk op rolletjes loopt, hoewel het tegen Kiev bij vlagen nog verrassend goed was.
Wat bezielde die Hagenees met zijn 'stiftje' danquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:16 schreef Dekatria het volgende:
Eerste helft laat je het gewoon liggen, dat maakt dat je nog blij moet zijn met een punt.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Feijenoord speelt eigenlijk standaard goed in de topwedstrijden, tegen compacter spelende teams hebben we gewoon moeite. Ging vorig jaar aan het einde al beter, deze ploeg gaat met of zonder spits gewoon groeien naar een aardig niveau, en meedoen voor top 4.
Hmja. Positieve is wel dat de kansen er wel zijn... nu nog iemand die 'm erinlegtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat bezielde die Hagenees met zijn 'stiftje' danGodverdomme, baal aardig van deze wedstrijd.
Ben ik met je eens hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]Zonder spits is er geen enkel team waar we een 'zekerheidje' hebben. Hoewel het natuurlijk geweldig lachen was om PSV, zie ik Feyenoord ook gerust verliezen van teams als RKC, puur omdat ze die bal er niet in rossen en dan laat in de wedstrijd alsnog tegen een suf doelpunt aanlopen, zoals vandaag.
Dat vond ik behoorlijke onzin... Waarom iemand toezingen die er niet bij is en hoogst waarschijnlijk niet eens kijkt?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Guidetti werd ook nog toegezongen trouwens
Heerlijk, baal wel dat ik er niet bij kon zijn en deze week voor 2 weken op vakantie ga. Dus in september weer naar de Kuip en hopelijk Guidetti in persoon toe kunnen zingen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmja. Positieve is wel dat de kansen er wel zijn... nu nog iemand die 'm erinlegt
Guidetti werd ook nog toegezongen trouwens
Ik zag het eerder als iets symbolisch, al ware het een schreeuw voor een goeie spits.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat vond ik behoorlijke onzin... Waarom iemand toezingen die er niet bij is en hoogst waarschijnlijk niet eens kijkt?
KEESIE WONDERBOY JALALALAquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat vond ik behoorlijke onzin... Waarom iemand toezingen die er niet bij is en hoogst waarschijnlijk niet eens kijkt?
kankerkuijtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:20 schreef Chewbalhaar het volgende:
Des te zuurder is het dat Kuyt er ondertussen 4 ingelegd heeft in de laatste 3 wedstrijden
OK, cool. Maar zo kwam het niet op mij overquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zag het eerder als iets symbolisch, al ware het een schreeuw voor een goeie spits.
Vormer speelt wel goed, neemt de rol van El Ahmadi gewoon goed over. Zou ook fijn zijn als er eens een goede voorzet wordt gegeven, wat heb ik me stierlijk lopen ergeren aan die Cisse en Cabral zegquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:21 schreef Sejt het volgende:
Met alleen Guidetti ga je het, vrees ik, ook niet redden tegen dit soort ploegen. Je hebt gewoon meer creativiteit op de posities van Vormer en Immers nodig - iets wat Achahbar en Tony goed kunnen invullen.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:21 schreef Sejt het volgende:
Met alleen Guidetti ga je het, vrees ik, ook niet redden tegen dit soort ploegen. Je hebt gewoon meer creativiteit op de posities van Vormer en Immers nodig - iets wat Achahbar en Tony goed kunnen invullen.
Clasie 't baassie gaat die eindpass wel droppenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
Volgende week Immers in de spits, fernandez begraven op de tribune.
Clasie op 10 zetten en Vormer als stofzuiger.
Helemaal als je het verschil ziet met PEC... Daar kwam bijna elke voorzet goed aanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vormer speelt wel goed, neemt de rol van El Ahmadi gewoon goed over. Zou ook fijn zijn als er eens een goede voorzet wordt gegeven, wat heb ik me stierlijk lopen ergeren aan die Cisse en Cabral zeg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Ik was wel tevreden over Vormer, maar er is (nog) geen wisselwerking met het centrum van onze aanval, waardoor hij niet speelt zoals bij Roda - opduiken in de 16 en in scoringspositie komen. Nu hangt hij op de hoogte van Clasie, maar dan aan de andere kant.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vormer speelt wel goed, neemt de rol van El Ahmadi gewoon goed over. Zou ook fijn zijn als er eens een goede voorzet wordt gegeven, wat heb ik me stierlijk lopen ergeren aan die Cisse en Cabral zeg
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:26 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:26 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was idd wel een lichtpunt ja. Goede cornersquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:27 schreef DonRaja het volgende:
1e helft toch een aantal prachtige voorzetten/corners.
Er ging er bijna eentje in. Ik telde 'm al.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:27 schreef DonRaja het volgende:
Vormer heeft een lekkere trap ja. Was je er nog bij vandaag dan, of in Belgie gebleven?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:27 schreef DonRaja het volgende:
Mathijsen leed ook zo achterlijk veel balverlies. Fernandez was echt om te janken jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:37 schreef onlogisch het volgende:
Wat wordt hier op een pijnlijke wijze toch duidelijk dat Mathijsen fout II is van mr Yellow. Fout I behoeft geen uitleg, namelijk Immers. Onze haagse vriend scoort niet. 900.000 euro uitgeven voor zo'n ontzettend beperkte speler
Echt belachelijk. Zo slecht, en zo veel geldHahaha
Ben trouwens wel weer benieuwd naar de nieuwe excuses vorm van InZanity mbt Fernandez dit keer. Iedere wedstrijd weer bewijst die gozer keer op keer wat een waardeloze speler het is![]()
En iedere keer waagt InZanity zich er aan om deze lapzwans te verdedigen
samenvatting : Kut wedstrijd.
Nee was in Belgie, te warm mang: het was hier op een gegeven moment 39 gradenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vormer heeft een lekkere trap ja. Was je er nog bij vandaag dan, of in Belgie gebleven?
Inzanity vond Mathijsen motm.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:37 schreef onlogisch het volgende:
Wat wordt hier op een pijnlijke wijze toch duidelijk dat Mathijsen fout II is van mr Yellow. Fout I behoeft geen uitleg, namelijk Immers. Onze haagse vriend scoort niet. 900.000 euro uitgeven voor zo'n ontzettend beperkte speler
Echt belachelijk. Zo slecht, en zo veel geldHahaha
Ben trouwens wel weer benieuwd naar de nieuwe excuses vorm van InZanity mbt Fernandez dit keer. Iedere wedstrijd weer bewijst die gozer keer op keer wat een waardeloze speler het is![]()
En iedere keer waagt InZanity zich er aan om deze lapzwans te verdedigen
samenvatting : Kut wedstrijd.
Ik zou het volgende week wel zo eens willen zien:quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:26 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik was wel tevreden over Vormer, maar er is (nog) geen wisselwerking met het centrum van onze aanval, waardoor hij niet speelt zoals bij Roda - opduiken in de 16 en in scoringspositie komen. Nu hangt hij op de hoogte van Clasie, maar dan aan de andere kant.
Ik hoop dat beide spelers wat meer naar voren gaan spelen, maar dat ligt ook heel veel aan de voorhoede die loopacties moeten maken. Kortom, op elkaar ingespeeld raken.
Een heel nieuw centraal verdedigend centrumquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik zou het volgende week wel zo eens willen zien:
___________Immers
Elabdelloui__________Schaken
___________Clasie
_____Vormer______Leerdam
BMI-Kongolo-Ramsteijn-Janmaat
___________Mulder
Of geen een goede pass..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:45 schreef DonRaja het volgende:
De kans van Immers trouwens: als Guyon een echte spits is, rost hij die bal zelf binnen...
Hadden het gewoon samen uit moeten spelen ipv deze domme diepe bal waardoor Immers in een moeilijke hoek kwam en onmogelijk nog kon terugleggen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:45 schreef DonRaja het volgende:
De kans van Immers trouwens: als Guyon een echte spits is, rost hij die bal zelf binnen...
Jij als Surinamer moet toch wel tegen een beetje zon kunnenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee was in Belgie, te warm mang: het was hier op een gegeven moment 39 graden
Wat wil je dan, lekker met Nelom doorspelen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Een heel nieuw centraal verdedigend centrumBen je wel helemaal lekker?
20 procent van de kijkers thuis ookquote:
Ik dit:quote:
Ja maar Surinamers hebben ook een andere reputatie welke door hoge temperaturen versterkt wordt. Volgens mij ben ik ook Surinaamsquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij als Surinamer moet toch wel tegen een beetje zon kunnen
Kiev flashbackquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hadden het gewoon samen uit moeten spelen ipv deze domme diepe bal waardoor Immers in een moeilijke hoek kwam en onmogelijk nog kon terugleggen.
Nee. Maar moet wel aangezien de Vrij en Mathijsen er niet bij zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:48 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Wat wil je dan, lekker met Nelom doorspelen?
Dat was sarcasme van de anti-feyenoorder die keek volgens mij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:48 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
20 procent van de kijkers thuis ook
BMI slingert al genoeg tussen linksback en linker centrum, moet je hem niet ook nog eens naar rechts gaan halenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:48 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik dit:
___________Schaken
Cisse______________Elabdellaoui
___________Clasie
_____Vilhena______Vormer
Nelom__Kongolo__BMI__Janmaat
___________Mulder
Maar met Koeman aan het roer verwacht ik dat Immers pas plaats moet maken als we ergens in de middenmoot bungelen.
Niet alleen van de anti-Feijenoorder denk ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was sarcasme van de anti-feyenoorder die keek volgens mij.
Daar hebben we ook schaduw en verkoelende wind van de Surinamerivier. In de Kuip heb je alleen zon en hitte...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij als Surinamer moet toch wel tegen een beetje zon kunnen
Daar stond hij vandaag ook en dat ging prima, behalve dat hij mee had moeten rennen met Mathijsen achter Djuricic aan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:50 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
BMI slingert al genoeg tussen linksback en linker centrum, moet je hem niet ook nog eens naar rechts gaan halen
Schaken presteert veel beter als buitenspeler dan als spits (tenzij 4-4-2). Cissé raakt ook weer eens geen pepernoot.
Er valt wat voor te zeggen. Belangrijkste aspect is natuurlijk gewoon simpelweg dat je de aanval en de aanvoer naar de aanval verander. Kind van de rekening moet uiteraard fernandez zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:53 schreef Sejt het volgende:
[..]
Daar stond hij vandaag ook en dat ging prima, behalve dat hij mee had moeten rennen met Mathijsen achter Djuricic aan.
Maar dan heb ik liever dat Kongolo op z'n "normale" positie speelt en BMI op RCV in plaats van andersom. Of wil je Ramsteijn op RCV? Die heeft nog geen wedstrijd in de benen.
Ik zou Schaken graag als zwervende spits willen zien met inschuivende Vormer en Tony - deed hij eind vorig seizoen ook behoorlijk.
Eens, en daar heb je verschillende opties voor, al ben ik bang dat Koeman nog niet gaat veranderen. Dat zal helaas nog even een paar wedstrijden duren, als het niet beter wordt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Er valt wat voor te zeggen. Belangrijkste aspect is natuurlijk gewoon simpelweg dat je de aanval en de aanvoer naar de aanval verander. Kind van de rekening moet uiteraard fernandez zijn.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:58 schreef Devv het volgende:
Wat was Mathijsen weer dramatisch. En dan te bedenken dat jullie drie jaar aan hem vast zitten. Daar word je toch ook niet vrolijk van. Zijn jullie nog steeds zo blij dat hij voor Feyenoord heeft gekozen?
Gewoon niet op reageren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:58 schreef Sejt het volgende:
[..]
Eens, en daar heb je verschillende opties voor, al ben ik bang dat Koeman nog niet gaat veranderen. Dat zal helaas nog even een paar wedstrijden duren, als het niet beter wordt.
[..]![]()
De afgelopen 3 wedstrijden krijg creeer je véél te weinig, de honderdprocentkansen die je krijgt gaan er vrijwel niet in, en je scoort in 270 minuten, waarvan 180 thuis, met moeite 2 doelpuntjes waardoor je compleet onnodig 1x verlies en 1x gelijk speel, gelijk achter de top aanloopt en een paar miljoen mislooptquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:58 schreef Sejt het volgende:
[..]
Eens, en daar heb je verschillende opties voor, al ben ik bang dat Koeman nog niet gaat veranderen. Dat zal helaas nog even een paar wedstrijden duren, als het niet beter wordt.
[..]![]()
Ik vindt het nog altijd een logische aankoop, maar of je dat nu wel of niet vindt, dat zielige jankende trolltoontje is een beetje sneu. Als hij ajax boven Feyenoord had gekozen waren de meesten maar wat blij geweest.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, hier heeft hij gewoon gelijk in imo. Vind het echt een hele rare aankoop.
Vaak trollt hij ja, maar niet altijd. Hier heeft hij echt wel een punt hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik vindt het nog altijd een logische aankoop, maar of je dat nu wel of niet vindt, dat zielige jankende trolltoontje is een beetje sneu. Als hij ajax boven Feyenoord had gekozen waren de meesten maar wat blij geweest.
Zo raar dat Ajax hem ook wilde? Zo raar, omdat wij 2 onervaren centrale verdedigers hebben? De Vrij zijn we 4 weken kwijt, ik vind het geen rare aankoop. Je haalt (node gemiste) ervaring binnen met een 32-jarige international.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het een begrijpelijke aankoop, als je wilt aanhaken bij de top moet je gewoon 3 goede centrale verdedigers hebben. En Mathijsen is zeker nog wel goed genoeg voor de eredivisie.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik ook raar ja. Snap ook niet waarom dat relevant is?quote:
Mathijsen is geen leidinggevend type, dat merk je aan alles. Dus alsnog heb je niks aan hem tenzij hij verdedigend extra veel toevoegt, maar daar ben ik dus bang voor dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:06 schreef DonRaja het volgende:
Zo raar, omdat wij 2 onervaren centrale verdedigers hebben?
Dus koop je Mathijsen voor 3 jaar?quote:
Zelfde argumenten waren voor Ooijer en Bouma aan te voeren.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:06 schreef DonRaja het volgende: ik vind het geen rare aankoop. Je haalt (node gemiste) ervaring binnen met een 32-jarige international.
Die gast gaat nog heel belangrijk voor ons worden. Het is nog altijd 'maar'de eredivisie.
Je bedoelt die Ooijer die op 36 jarige leeftijd Robinho uit de wedstrijd speelde?quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben erg bang dat het een 2e Ooijer/Bouma wordt.
Ik bedoel die Ooijer die in de afgelopen 2 jaar 6 wedstrijden speelde, waarvan één hele leuke idd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Je bedoelt die Ooijer die op 36 jarige leeftijd Robinho uit de wedstrijd speelde?
22quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bedoel die Ooijer die in de afgelopen 2 jaar 6 wedstrijden speelde, waarvan één hele leuke idd.
Immers heb ik tenminste nog wat zien doen, kun je van fernandez niet zeggen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:11 schreef mega-worstje het volgende:
godverdommeteringthyfus klote zooi wat een gekut vanavond. kut scheids, kut wedstrijd, kut immers echt
das waar maar wat een KANS WEERquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:15 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Immers heb ik tenminste nog wat zien doen, kun je van fernandez niet zeggen.
Als je eerst zou lezen zou je het antwoord al weten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:16 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
das waar maar wat een KANS WEER
viel t jullie trouwens ook op dat bij de rode kaart van mathijssen dat de fout van BMI was. Die bal werd hoog gegeven mathijsse loop met zen man mee maar is natuurlijk te traag maar bmi stond toen al verder terug en in plaats van dat hij die bal opvangt loopt hij richting middelijn????
Ooijer was bruikbaar af en toe, dat is waar ja, ik overdrijf het ook wat. Daarnaast zit ik nog een beetje met z'n EK in m'n hoofd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:14 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
22![]()
Daarnaast was hij dan ook al 37 en niet gehaald als basisspeler.
Lang zo slecht niet.
Overigens, vrijwel iedereen hier vind die 3 jaar wel jammerlijk hoor, maar je moest hem toch ergens mee overtuigen. Dat laatste jaar zal hij dan ook lang niet alles spelen.
ben ik niet met je eens BMI stond daar ook voor een rede en als hij zn taak uitvoerde was er niks aan de hand, dan moet Mattie aan de noodrem trekken ja dat gebeurd als laatste man, jammer genoeg in zn eerste wedstrijd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:18 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Als je eerst zou lezen zou je het antwoord al weten.
Hoofdschuldige is mathijsen, maar BMI deed het gewoonweg niet best.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben ik dan de enige die Mathijsen niet slecht vond?
quote:
Mathijsen had hem allang moeten hebben. Had een veel te langzame startsnelheid. BMI had zeker rugdekking moeten geven, maar het was in principe Mathijsens man.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:23 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens BMI stond daar ook voor een rede en als hij zn taak uitvoerde was er niks aan de hand, dan moet Mattie aan de noodrem trekken ja dat gebeurd als laatste man, jammer genoeg in zn eerste wedstrijd.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:25 schreef Maastoren het volgende:
Mathijsen![]()
Immers!!!!!!!!!!!!!!
Feyenoord![]()
Zonder spits wordt het helemaal niks dit seizoen
Dat is wel waar, hij is niet echt snel te noemenquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:25 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Mathijsen had hem allang moeten hebben. Had een veel te langzame startsnelheid. BMI had zeker rugdekking moeten geven, maar het was in principe Mathijsens man.
Vrij goed zelfs. Alleen weer jammer dat hij aan de noodrem moest trekken en daardoor zijn debuut naar de klote hielp.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben ik dan de enige die Mathijsen niet slecht vond?
Vormer was juist baas man. Veel afvallende ballen en duels gewonnnen. Mathijsen opbouwend zeer zwak en weinig tot geen nuttige intercepties.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Vrij goed zelfs. Alleen weer jammer dat hij aan de noodrem moest trekken en daardoor zijn debuut naar de klote hielp.
Vormer vind ik ook maar matig. Dat was ook al zo tegen Utrecht.
counter. met counters word je nogal snel gepakt omdat alles verkeerd staat en dat overkomt iedere ploeg.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:51 schreef Chewbalhaar het volgende:
Hoewel Mathijsen uiteraard gewoon hoofdschuldig blijft, is het ook wel aan het positiespel van de rest te danken natuurlijk. Hoe kan het nou in vredesnaam dat die kerel op 60 meter van het eigen doel staat, maar geen fatsoenlijke rugdekking krijgt
Zal best. BMI had gewoon 3 meter naar links en 5 meter naar achter moeten staan (en/of Nelom had beter moeten staan).quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
counter. met counters word je nogal snel gepakt omdat alles verkeerd staat en dat overkomt iedere ploeg.
hveen speelde op de counter omdat ze anders sowieso geklopt zouden worden.
Hij had hem sowieso nog kunnen hebben maar liet het lopenquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:57 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Zal best. BMI had gewoon 3 meter naar links en 5 meter naar achter moeten staan (en/of Nelom had beter moeten staan).
Inderdaad, en op de counter en snelheid is het ook de enige manier waarop onze verdediging is te kloppen. Onze verdedigers zijn niet zo wendbaar en niet zo snel, dus zodra zij met veel ruimte in hun rug staan is een snelle counter al gauw gevaarlijk. Overigens bij iedere club, maar positioneel vind ik Feyenoord - nog steeds - erg goed staan, en weinig weggeven.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
counter. met counters word je nogal snel gepakt omdat alles verkeerd staat en dat overkomt iedere ploeg.
hveen speelde op de counter omdat ze anders sowieso geklopt zouden worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |