Trap er niet in Mss!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:34 schreef Sharana_LV het volgende:
MSS zullen wij anders sexen? je had toch nix te doen ...
als ik nu ja zeg wil jij dan sexen met mij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2012 12:39:58 ]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als ik nu ja zeg wil jij dan sexen met mij?
nee, ik heb nog geen AIDSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
*moppert*quote:
Je kunt nooit genoeg sex hebben ....quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:43 schreef Mss het volgende:
Jongeuh jij hebt al zoveel, waarom wil je altijd meer?
tuurlijk niet meisje, dat zou ik toch nooit doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En seizoen komt daarna eindelijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:21 schreef Mirjam het volgende:
ik heb een preview gezien van de sims 3 supernatural, die is echt vet![]()
![]()
Toe maar haha!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ook preview van gehad (persoonlijke presentatie van EA) en die zag er ook vet uit!
JA NOU WETEN WE T WEL WEER DAT JIJ BIJ GAMESCOM WASquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ook preview van gehad (persoonlijke presentatie van EA) en die zag er ook vet uit!
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA NOU WETEN WE T WEL WEER DAT JIJ BIJ GAMESCOM WASsorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als het je troost; dat was ook het enige toffe.
het was er DRUKDRUKDRUKDRUK en iedereen gedroeg zich als varkens in een hok, allemaal douwen en stoten, en keiheet, je kon verder amper wat zien![]()
IK WIL OOK EEN VARKENTJE ZIJNquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
sorry
als het je troost; dat was ook het enige toffe.
het was er DRUKDRUKDRUKDRUK en iedereen gedroeg zich als varkens in een hok, allemaal douwen en stoten, en keiheet, je kon verder amper wat zien
volgende keer jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK WIL OOK EEN VARKENTJE ZIJN
goeien vraag, dat ga ik na maandag ff bekijkonquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wanneer kom je nailpolers halennnn!
okay! ik ben vrijdag naar italie dus als je daar nog wat wilt kun je mooi na vakantie langskomenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
goeien vraag, dat ga ik na maandag ff bekijkon
een mooie Layla, is er zoeen site die swatches heeft van die nieuwe?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay! ik ben vrijdag naar italie dus als je daar nog wat wilt kun je mooi na vakantie langskomen
geen ideequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een mooie Layla, is er zoeen site die swatches heeft van die nieuwe?
Die sporen niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:43 schreef megamandy het volgende:
Mensen die laarzen gaan passen
Verder valt het vandaag nog best wel mee qua warmte op het werk
En Ijs leeft nog
Ja? Ben je suicidaal?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga zo een stukkie lopen denk ik.
Valt mee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je leeft nog![]()
Ben je al een lobster?
Sterkte.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:09 schreef Lindytje het volgende:
Ik moet om 6u friet gaan bakken. Morgen al om 4u
Ja, dankje ... zullen julliequote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dankje ... zullen julliegoed opvangen als ik dood ga?
WAAROM LIG JE DAARquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:11 schreef Mss het volgende:
Ik lig op een nakend strand. Als enige met kleren aan
trek je kleren uit jonge!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:11 schreef Mss het volgende:
Ik lig op een nakend strand. Als enige met kleren aan
oooooohhquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb zwemkleren aan, dat maakt qua warmte niet veel uit.
Neuh!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oooooohh
ik dacht dat je daar met je jeans lag jonge!
Is waarschijnlijk ook viesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:25 schreef Mss het volgende:
Ik vind het water alleen een beetje viezig. Ik lig aan de Waal.
Nu niet want kreeg honger dus zo ff eten makenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Volgende keer okay?
Lig jij daar bij jou op het strand?
Het lijkt hier wel langzaamaan wat koeler te worden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zou het nog wat afkoelen straks?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zou het nog wat afkoelen straks?
En straks weer terug?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nu niet want kreeg honger dus zo ff eten maken
Ik wil straks een stuk gaan lopen als de zon weg isquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Het lijkt hier wel langzaamaan wat koeler te worden.
Kun je er geen Disqus op knallen? Werkt altijd goed bij mij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:35 schreef Sharana_LV het volgende:
dank dames
nou staat wel mijn spamfilter uit dus krijg gelijk zooi binnen
maar liever dit dan geen comments
* BGTes ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Boek 2 van a song of ice and fire lezen
Ik ook, al een aantal maandenquote:
Ik moet sowieso heel veel lezen voor mijn studie, dus dan zit het in mijn ritmequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ook, al een aantal maandenvroeger verslond ik boeken, nu kan ik niet meer rustig lezen. Alleen in bed maar meestal ga ik veel te laat naar boven en denk ik meeeeh, misschien beter als ik ga slapen
Ik ben bij deel drie.quote:
Wij gaan naar de open boerderijdagen vandaagquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Morgen wordt nog warmerkinders wilden eerst op de rommelmarkt gaan zitten maar dat heb ik ze gelukkig uit hun kop gepraat
Je zult er niets aan hebben, maar ik ben het helemaal met je eens! Dit is geen weer om zulk werk te doenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
de mannen zijn weer in de tuin bezig, maar ik trek dat echt niet met dit weer. Nu krijg ik uiteraard geirriteerde blikken enzulks, maar dat vind ik eigenlijk niet eerlijk, want het enige wat je moet doen nu is stil in een schaduwhoekje wegkruipen
Dit, ik lig al de hele ochtend voor mijn ventilator.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je zult er niets aan hebben, maar ik ben het helemaal met je eens! Dit is geen weer om zulk werk te doen
Je vent z'n inwendige thermometer is stuque.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:30 schreef Mirjam het volgende:
lief zat tegen me te pijpzeiken dat het helemaal niet warm was en een ventilator onzin, ik was zeker in de overgang?
jonge, de hele wereld heeft het warm behalve jij!
zou zomaar kunnenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je vent z'n inwendige thermometer is stuque.
indo'squote:Op zondag 19 augustus 2012 12:30 schreef Mirjam het volgende:
lief zat tegen me te pijpzeiken dat het helemaal niet warm was en een ventilator onzin, ik was zeker in de overgang?
Misschien kan hij in SQ's plaats even in haar tuin om baggeren? Zien of ie het dan nog niet warm vindtquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:30 schreef Mirjam het volgende:
Niet warm?quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:30 schreef Mirjam het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)p-nieuw-hitterecord/quote:Er is een kleine kans dat vandaag in Nederland de warmste temperatuur tot nu toe wordt gemeten. Het huidige record stamt uit 1944, toen werd in het Gelderse Warnsveld 38,6 graden gemeten.
Ik zou een waterballonnen-gevecht starten, dat helpt vastquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
ja, wij HOEVEN ook niks. Althans dat vind ik
Naja, de sfeer is hier weer opperbest
(ja, dat doe ik zelf)
GIEVquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een supersoaker van nerf die spuit megaver
Ja maar hete auto.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kom maar halen! Krijg je er een extragratis watergevecht bij
Hier was het vannacht zelfs 27 gradenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jonge het is heul nog geen 30 graden hier
(29,5 in Rdam volgens buienradar)
En Fred vond het nog steeds een briljant idee om de banken in elkaar te zetten onder zijn platte dak op de 4e verdieping.
WAT!!!quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:30 schreef Mirjam het volgende:
Hij staat al een paar uur in de volle zon.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als je echtwil heb je dat er wel voor over
quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:41 schreef Lindytje het volgende:
Ik moet om vier uur friet bakken, ik vind mezelf zo zielig
Krachtsterretjesquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Arme Lindy! Krachtsterretjes voor jou
Dat inderdaad.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:07 schreef Loqi het volgende:
ligt heel erg aan de jurk denk ik, ik zou iig geen rood dragen als de bruid zelf in het rood is
en hoe fel en opvallend de jurk isquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:07 schreef Loqi het volgende:
ligt heel erg aan de jurk denk ik, ik zou iig geen rood dragen als de bruid zelf in het rood is
Want lila.quote:
Voor die tijd wil ik er wel 1 teruggebracht hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:39 schreef megamandy het volgende:
Als het warm weer is rood en anders de lila
quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:57 schreef Sharana_LV het volgende:
milo zit al een kwartier met een vlinder te spelen
Mwehehehe.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De eerste dag in de tuin dit jaar alhier:
*idyllisch weer, zoet spelend kind, lekkere koekjes op tafel, the whole deal*
"oooohh, kijk mama een vlinder!"
*Stef huppelt er blij naartoe*
*kat doet vanuit gras loom HAP*
*vlinder stuiptrekt nog wat terwijl de kat *scrunch scrunch* de vleugels naar binnen lebbert*
Et viola: Stef's eerste desillusie
Matigen faalquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Voor die tijd wil ik er wel 1 teruggebracht hebben.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:14 schreef Dwyn het volgende:
Iedereen die de bon wil, stuur even een dm met je emailadres.
Te aandachttrekkendquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:44 schreef PriemGirl het volgende:
Debs; waarom zou rood niet kunnen? Ik snap het niet...Hij is super
![]()
En hoi! Druk weekend was weer druk !
Ik ga lekker wat lezen
Ja ik maak van de week ff foto's van die andere, en anders vraag ik gewoon of ze het goed vindt! Want idd, liever iets moois maar wat fel, dan iets lelijks.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:10 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm vind ik niet. Het is deftig en een mooie jurk en daarnaast gaat de meeste aandacht echt wel naar de bruidIk vond het op mijn bruiloft vooral fijn dat iedereen deftig en chic gekleed was. Naja just my 2 cts.
Ik gebruik ook babyshampoo hoor. Ik ga mn kwasten niet wassen met afwasmiddel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
Lin! Doe ze eens leren dat ze afwasmiddel moeten gebruiken!
http://www.livelifegorgeo(...)clean-brush-shampoo/
Ik weet er helemaal niks vanaf. Maar dacht mij te herinneren dat Lin vrij duidelijk was over dat afwasmiddel veel beter is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik gebruik ook babyshampoo hoor. Ik ga mn kwasten niet wassen met afwasmiddel.
Altijd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:46 schreef Incantrix het volgende:
Zal ik er nog eens een bietje Ben en Jerry's inproppen?
Kan me niet schelen of het beter is, afwasmiddel vind ik voor de afwasquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik weet er helemaal niks vanaf. Maar dacht mij te herinneren dat Lin vrij duidelijk was over dat afwasmiddel veel beter is.
Mn lellen zijn te dun vind ikquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Spees, neem weer pluggen.
https://www.alloverpierci(...)vende-plug-moustache
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mn lellen zijn te dun vind ik
Moeilijke die je bentquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik gebruik ook babyshampoo hoor. Ik ga mn kwasten niet wassen met afwasmiddel.
baby needs itquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:46 schreef Incantrix het volgende:
Zal ik er nog eens een bietje Ben en Jerry's inproppen?
En babyshampoo niet voor babyhaar?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kan me niet schelen of het beter is, afwasmiddel vind ik voor de afwas
Wuah, die is gaaf!quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die pluggen
Ik heb deze, robots
en argh allergische reactie van nectarientje eten maar stug dooreten want lekker, argh
Ik ben benieuwd naar jouw tuin.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier ook! Altijd feest in de tuin na zonsondergang. Ik hou van mijn tuin
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:31 schreef princess-a het volgende:
Ik krijg al mijn vers geshopte kleding niet in m'n kledingkastpast gewoon niet, ook niet als ik alle stapeltjes plat duw
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een héle grote tuin. Na de zomer is hij gehalveerd helaas, maar nog steeds 1000m2. Er vliegen keiveel libellen en veel fledermausen
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben ultiem gelukkig als er veel beesten zijn, en dan met m`n macrolens foto`s schieten
Net voor m'n vakantie gedaanquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Tijd om te ruimen?
[..]Klinkt geweldig!
Hahaha. Ik ben wel een beetje jaloers hoor. Maar niet nog een kastje waar je wat winterspul in aan de kant kan leggen oid?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
Net voor m'n vakantie gedaanToen ook een extra kledingrek erbij gehaald voor al m'n jasjes zodat die uit mn kledingkast konden. Best erg dit
* AlbinoBambi gaat kijken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
op feestboek, in fotografiemapje. En er staat ook eea op flickr
Al het winterspul ligt al ergens andersquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hahaha. Ik ben wel een beetje jaloers hoor. Maar niet nog een kastje waar je wat winterspul in aan de kant kan leggen oid?
Ooooh, wat ben jij erg!quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
Al het winterspul ligt al ergens anders
en de kast bij m'n mam is ook zo goed als vol
En toch he, nooit iets om aan te trekken
Ja.quote:
Die kleine fucker lachte me gewoon uit, hoofd in z`n nek enzoquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
http://www.flickr.com/photos/40584530@N02/6041296519/
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die kleine fucker lachte me gewoon uit, hoofd in z`n nek enzo
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die kleine fucker lachte me gewoon uit, hoofd in z`n nek enzo
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tettentaart, kontentaart, piemeltaart..you name it
Dat gaat dan niet zo goed nee...quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Haha nee ik maak geen taarten meerMoest op een gegeven moment 5 kilo marsepein kleuren per week, en met instabiele polsen is dat geen doen
En ik kom ook nog een niet naar de miet :-/
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Meet kan hier wel, doe ik wel vaker. Mijn huis is alleen een bitch om te bereiken met ov. In het weekend stopt de bus niet maar moet je een kwartier lopen bevobbeld
Zeg, het is jouw huis.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja is goed! Regel jij het verder ff?
Herkenbaar. Ik stond voor augstus al tot en met 15 september elk weekend op vrijdag- en zaterdagavond vol. Drukke tijden!quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nauwelijks whehe
We kunnen volgend voorjaar wel eens kijken, ik heb nu nog een paar verjaardagen op de planning staan en dan gaan de wiikenden hard
Oooh, valt reuze mee/tegen dan!quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar drie dingen die echt gepland staan voor deze week.(Naast werk dan, werk is geen leven.)
Heb ik al, een lade in een grote ladekast met ondergoed en hemdjesquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ooooh, wat ben jij erg!
En ondergoed oid ergens anders onderbrengen?
Wow, wat een mooie foto!quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
http://www.flickr.com/photos/40584530@N02/6041296519/
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:31 schreef Mss het volgende:
Ik heb echt een epische dag gehad. Ik was met mijn vriend naar mijn ouders in Limburg gegaan. Zij hadden een badje opgezet en er een douche in gemaakt. Wij hadden waterpistolen en waterballonnen gekocht. Dat is dus de hele dag door één groot watergevecht geweest
![]()
.
Heb helaas geen foto's behalve die ene op facebook. Maar het was zo tof. Allebei mijn broertjes waren thuis, wat eigenlijk ook amper voorkomt. En wij hadden die dingen meegenomen en meteen gingen we allemaal waterballonnen maken en gooien, en in het zwembad kloten. Het was zo simpel, maar toch zo leukquote:
jaarcontract net getekend, dus gaat voorlopig even niet gebeurenquote:
en ook nog een haar in je glas?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Klinkt goed allemaal
Meteen een vlieg in mn wijn, fuuu
Hehehehe, kewl!quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:58 schreef Mss het volgende:
Ik ga hier echt helemaal stuk op. Steven Seagel filmpjes is een Limburgs dialect
ik ook, merk nu ik achter de laptop zit dat ik best wel verrot benquote:
Tedquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
And on that note...
Truste!
Sloop ALL de dingen voor je weggaatquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Dit wordt een goeien dag, ik heb nu al het koffiezetapparaat én kopieerapparaat gesloopt![]()
Peheheh... zo herkenbaarquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:00 schreef Loqi het volgende:
moggel!
mannenik ben het hele weekend op zoek geweest naar een bepaald broekje..'lieverd ligt het niet bij jouw boxers? die lijken nogal op elkaar' 'nee nee, ik heb al 3 keer gekeken, ligt niet bij mijn boxers'
Dus nu kijk ik vanmorgen voor de grap zelf eens... ligt mijn broekje gewoon vooraan!!!![]()
![]()
echt
Whaooo no more koffiequote:Op maandag 20 augustus 2012 10:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Dit wordt een goeien dag, ik heb nu al het koffiezetapparaat én kopieerapparaat gesloopt![]()
Ik zie 3 mini wolkjes!1!!11!!quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
Eindhoven
21°CHuidige situatie: Regen
Wind: W met 13 km/h
Luchtvochtigheid: 88%
Règen?
Het is strakblauw
ben je je hete pousse nat aan het maken?quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:35 schreef Loqi het volgende:
hmm, had een hijgende pousse hier![]()
arm ding
ben hem maar nat aan het maken
Arme pousse! En dat natmaken vindt ie ook echt leuk, of is ie nu helemaal pissed?quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:35 schreef Loqi het volgende:
hmm, had een hijgende pousse hier![]()
arm ding
ben hem maar nat aan het maken
Mijn zus heeft d'r haarbal gesnoeid. Ziet er niet uit, maar het beest vindt het chill.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:06 schreef Loqi het volgende:
mehehe ja, ik maak mn hete pousse nat![]()
met een washandje over zn nek en pootjes dus, dat vindt ie ansich wel ok, maar hij wordt wel knorrig als zn manen dan in de knoop komen![]()
maar nu zitten ze dus samen achter een vlieg aan en ik ben bang dat ie zo omvalt van de hitteik probeer de vlieg zelf te pakken, maar zij weten er toch altijd wel weer een te vinden
ayron lijkt amper ergens last van te hebben, maar die is ook een stuk minder harig
quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn zus heeft d'r haarbal gesnoeid. Ziet er niet uit, maar het beest vindt het chill.
Wait, je bent om half vier gaan slapen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:29 schreef Lindytje het volgende:
Tien uur geslapen
En toen smolt ik mijn bed uit
Met lachgas?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
mijn buren snoeien hun Perzische pousse ook altijd. Als je 'm kamt vermoordt ie je. Voor het snoeien brengen ze 'm ook altijd in een lichte roes met lachgas
Kwart over 3. Gewerkt tot kwart voor 1, naar huis, afkoelen, biertje drinken, douchen, nog even hangen... Dan is het snel heel laatquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wait, je bent om half vier gaan slapen?
Volgens mij is het op dinsdag quizzavond in de Wildeman, maar pin me er niet op vast...quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Met lachgas?
Morgen naar Eindhoven, en wilde ik eigenlijk gaan eten bij de Wildeman met mijn tante (want spare ribs) en nu zag ik toevallig dat je ook online kunt reserveren. Staat voor morgen dus geen enkele tafel vrij
![]()
Alle andere dagen wel gewoon behalve morgen? Staat wel een telefoonnummer onder maar ik haat bellenMorgen maar even daar gaan kijken en anders is er wel een andere plek om te gaan uiteten.
Alleen irritant dat het ook introweek is.
Ja maar ook op de woensdag (dan kan ik wel de hele dag reserveren) volgens de website en pas om 20u. 's Avonds ga ik met mijn tante naar het theater dus voor die tijd zijn we al lang weg.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij is het op dinsdag quizzavond in de Wildeman, maar pin me er niet op vast...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |