Trap er niet in Mss!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:34 schreef Sharana_LV het volgende:
MSS zullen wij anders sexen? je had toch nix te doen ...
als ik nu ja zeg wil jij dan sexen met mij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2012 12:39:58 ]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als ik nu ja zeg wil jij dan sexen met mij?
nee, ik heb nog geen AIDSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
*moppert*quote:
Je kunt nooit genoeg sex hebben ....quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:43 schreef Mss het volgende:
Jongeuh jij hebt al zoveel, waarom wil je altijd meer?
tuurlijk niet meisje, dat zou ik toch nooit doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En seizoen komt daarna eindelijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:21 schreef Mirjam het volgende:
ik heb een preview gezien van de sims 3 supernatural, die is echt vet![]()
![]()
Toe maar haha!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ook preview van gehad (persoonlijke presentatie van EA) en die zag er ook vet uit!
JA NOU WETEN WE T WEL WEER DAT JIJ BIJ GAMESCOM WASquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ook preview van gehad (persoonlijke presentatie van EA) en die zag er ook vet uit!
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA NOU WETEN WE T WEL WEER DAT JIJ BIJ GAMESCOM WASsorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als het je troost; dat was ook het enige toffe.
het was er DRUKDRUKDRUKDRUK en iedereen gedroeg zich als varkens in een hok, allemaal douwen en stoten, en keiheet, je kon verder amper wat zien![]()
IK WIL OOK EEN VARKENTJE ZIJNquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
sorry
als het je troost; dat was ook het enige toffe.
het was er DRUKDRUKDRUKDRUK en iedereen gedroeg zich als varkens in een hok, allemaal douwen en stoten, en keiheet, je kon verder amper wat zien
volgende keer jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK WIL OOK EEN VARKENTJE ZIJN
goeien vraag, dat ga ik na maandag ff bekijkonquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wanneer kom je nailpolers halennnn!
okay! ik ben vrijdag naar italie dus als je daar nog wat wilt kun je mooi na vakantie langskomenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
goeien vraag, dat ga ik na maandag ff bekijkon
een mooie Layla, is er zoeen site die swatches heeft van die nieuwe?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay! ik ben vrijdag naar italie dus als je daar nog wat wilt kun je mooi na vakantie langskomen
geen ideequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een mooie Layla, is er zoeen site die swatches heeft van die nieuwe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |