Dan kan je later och in discussie of beroep gaan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:17 schreef hugsy33 het volgende:
Ja dat denk ik ook maar ben bang dat zij verouderde informatie geloven
bedoel je dat ze de huidige toegepaste methoden volgen en dat jij vind dat er nieuwe inzichten zijn?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:17 schreef hugsy33 het volgende:
Ja dat denk ik ook maar ben bang dat zij verouderde informatie geloven
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
bedoel je dat ze de huidige toegepaste methoden volgen en dat jij vind dat er nieuwe inzichten zijn?
Dus je weet al dat je ze mee wil sturen? Dan doe je dat lekker.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:19 schreef hugsy33 het volgende:
Ja dat kan natuurlijk maar doe het liever in 1 keer goed
gewoon meesturen. Die artsen weten niet alles. En dan kunnen ze het maar gelijk erbij hebben. Verder levert het echt geen strafpunten op. Dus doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:54 schreef hugsy33 het volgende:
Rapporten over mijzelf zijn er niet, maar įls ik idd iets mee stuur zal dat idd van de patientenvereniging zijn of een medische site
Dit klinkt een beetje alsof je het wil gaan melken voor alles dat erin zitquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:11 schreef hugsy33 het volgende:
Jawel, ik heb een officiele diagnose van mijn huisarts na een positieve bloedtest, maar that's it, geen uitgebreide rapporten
Als 'ze' in Nederland achterlopen, zijn jouw nieuwe inzichten hier waarschijnlijk niet erkend en mogen ze daar niet naar handelen. Denk ik dan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:22 schreef hugsy33 het volgende:
Nee ik heb nog geen specifiek document in gedachte maar ik weet dat ze in NL achterlopen
Meer mee sturen, probeer wat referenties van ex-werkgevers te regelen waarin ze aangeven wat je wel/niet kan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:11 schreef hugsy33 het volgende:
Jawel, ik heb een officiele diagnose van mijn huisarts na een positieve bloedtest, maar that's it, geen uitgebreide rapporten
Je komt tegenwoordig al in de wajong als je zegt dat stemmentjes hoort. Als ik om mij heen hoor hoe sommige mensen in de wajong terecht zijn gekomen, Gewoon 1 grote smoes en je zit daar safe tot 27ste.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:09 schreef livelink het volgende:
Heb je helemaal geen medische diagnose dan? Ik ben niet zo bekend in de wereld van Wajong, maar dat lijkt me toch wel een vereiste?
Ik weet het niet, Zoals ik het hoor van bepaalde mensen in deze buurt. Je gaat gewoon naar zo gozer van de wajong en zegt Ik hoor stemmentjes in mijn hoofd en heb een mensen fobie blalaala, Je wordt dan naar zo psychiater gestuurd en daar doe je ook eff zielig en hopsa we hebben die wajong in onze zak.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:34 schreef hugsy33 het volgende:
@ boomeister , dat zal best af en toe voorkomen maar makkelijk is het zeker niet om je gelijk te krijgen.
hoezo kan je dan niet genoeg verdienen? werk je 40 uur per week? Of kan je maar 10 uur werken omdat je dan lichamelijk kapot bent?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:59 schreef hugsy33 het volgende:
Jawel, ik werk nu ook en wil ook absoluut blijven werken, maar ik kan niet genoeg verdienen dus heb wel een aanvulling nodig
Je hebt chronische lyme?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:22 schreef hugsy33 het volgende:
Nee ik heb nog geen specifiek document in gedachte maar ik weet dat ze in NL achterlopen
Daar lopen meerdere topiques over op FOK!, ook met mensen die moeite hadden met het UWV etc.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |