www.answerbag.com/q_view/634278quote:
quote:
Dus je moet eigenlijk Amerikaanse nationaliteit hebben en ergens de beste in zijn om uberhaupt kans te maken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:54 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
www.answerbag.com/q_view/634278
www.ehow.com/how_7644732_work-area-51.html
www.kgbanswers.com/how-to-work-for-area-51-navada/4806525
answers.yahoo.com/question/index?qid=20101017082755AABnl5l
www.experts123.com/q/how-can-i-qualify-to-work-at-area-51.html
Dat eerste lijkt me niet meer dan logisch eigenlijk bij zo'n supergeheim project.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus je moet eigenlijk Amerikaanse nationaliteit hebben en ergens de beste in zijn om uberhaupt kans te maken?
Noujah tenzij ik heel veel verstand heb van nucleaire technology heb.. Net als na 2de wereld oorlog, nog een docu van gezien.. Ze kunnen niet alle kennis uit USA halen neem ik aanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat eerste lijkt me niet meer dan logisch eigenlijk bij zo'n supergeheim project.
Je doelt op nazi's die na de oorlog in Amerika zijn gaan werken aan allerlei luchtvaart/ruimtevaart-programma's?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noujah tenzij ik heel veel verstand heb van nucleaire technology heb.. Net als na 2de wereld oorlog, nog een docu van gezien.. Ze kunnen niet alle kennis uit USA halen neem ik aan
Ja was nog een grote jacht op ze.. De Russen zocht ze namelijk ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je doelt op nazi's die na de oorlog in Amerika zijn gaan werken aan allerlei luchtvaart/ruimtevaart-programma's?
Het is ook niet totaal relevant hierop..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:23 schreef SherlockHolmes het volgende:
Doublepain, ik vind jouw posts bizar onduidelijk.
Die is wel leuk ja.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Deze is ook leuk.
Vooral de muziek er onder, lekker onheilspellend.
En die twee oude dames die vragen waar 'the gate' is. Die denken zeker dat ze zomaar even op bezoek mogen daar
zie de eerste pagina van dit topicquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:39 schreef summer2bird het volgende:
Heeft iemand een voorbeeldje van zo'n interview van iemand uit Area 51?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |