https://p.twimg.com/A0gkckpCcAA98uW.jpgquote:Roxeanne Hazes is dolgelukkig. De 19-jarige zangeres heeft zich vandaag een paar nieuwe borsten aan laten meten. 'Eindelijk is mijn wens in vervulling gegaan', twittert de dochter van wijlen André. 'Borstvergroting achter de rug. Net terug uit de kliniek, voel mij fantastisch.'[lees verder in bron]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nieuwe-borsten.dhtml
Het is dat ik de tekst las, anders had ik het verband niet gelegd. Dacht even aan één of andere countryzangeres.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net doen of je onder een steen leeft is nooit grappig.
Wijlen pappa heeft aardig wat bij elkaar weten te kwelen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:27 schreef Hoplahopla het volgende:
Een proletariër die een borstvergroting kan betalen? Wat klopt hier niet?
Mannen met geld vallen op grote borsten?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:30 schreef Karina het volgende:
Ze was toch helemaal niet zo plat? Waarom moesten ze nog groter
Nee, sommige vrouwen denken dat mannen op grote neptieten vallen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Mannen met geld vallen op grote borsten?
Compensatiegedrag... Weinig hersenen = veel borsten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:30 schreef Karina het volgende:
Ze was toch helemaal niet zo plat? Waarom moesten ze nog groter
Jij hebt geen geld.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, sommige vrouwen denken dat mannen op grote neptieten vallen.
Dat is direct te linken aan intelligentie, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:35 schreef Karina het volgende:
Als ik een man had, zou ik liever een vrouw zien met echte, niet zulke grote tieten, dan een leeghoofd met grote neptieten inderdaad.
Maar misschien vallen domme mannen op grote neptieten, dat kan ook.
Nu alleen nog een smaaktest.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:43 schreef sweetscent het volgende:
vind dat ze een mooie maat heeft gekozen, tot zo ver dat nu te zien is.
vooral als ze uit gaan jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je bent wel van de kleding merk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |