Hoe bedoel je?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wk vuurwerk?
Wat voor vuurwerk? Cobra's? Achtung's?
quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wk vuurwerk?
Wat voor vuurwerk? Cobra's? Achtung's?
je gaf net een plaatje, dus je weet het wel.quote:
Is gewoon knalvuurwerk wat ie opnoemtquote:
whatsupp?quote:
Denk je serieus dat ze knalvuurwerk gebruiken op een WK?quote:
alle soorten gewoon. Het is echt een halfuur constant en supermooi! niet zoals op de kermis in worstegem petegemquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
je gaf net een plaatje, dus je weet het wel.
Nou gewoon wat voor vuurwerk ze afsteken, welk vuurwerk?
ik weet niet eens wat een WK isquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk je serieus dat ze knalvuurwerk gebruiken op een WK?
bedoel je dit?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat een WK is?
Wereldkampioenschap in belgIë?
Ja kan toch? dat wat in de lucht gaat en daar knalt is ook knalvuurwerk?
ik zie rook, hoe moet ik weten wat dit isquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]
bedoel je dit? [ afbeelding ]
Ja dat gebruiken ze, ook Bengaals vuur en andere shitt die de mensen heel mooi vinden
Knalvuurwerk is toch wat ze op de voetbal gebruiken?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik zie rook, hoe moet ik weten wat dit is?
Ja maar knalvuurwerk zit groot verschil in, een rotje of een achtung, hahaquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:15 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Knalvuurwerk is toch wat ze op de voetbal gebruiken?
ja maar dat is er dus, bengaals vuur, ...quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja maar knalvuurwerk zit groot verschil in, een rotje of een achtung, haha
Google maar eens op 'Cobra 6 HD'quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja maar dat is er dus, bengaals vuur, ...
chillquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja maar dat is er dus, bengaals vuur, ...
jij kent het denk ik alleen van filmpjes, zit dan niet zo te haten man. Steek er zelf een af, en dan laten weten wat je er van vond.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Google maar eens op 'Cobra 6 HD'
quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Google maar eens op 'Cobra 6 HD'
bro ik was aan het zeverenquote:
wat zeveren? je lult alles bij elkaar?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:18 schreef stoereboii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
bro ik was aan het zeveren
Heb veel zwaardere bommetjes gezien hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
jij kent het denk ik alleen van filmpjes, zit dan niet zo te haten man. Steek er zelf een af, en dan laten weten wat je er van vond.
Geloof er niks van. En het gaat hier over een cobra als vuurwerk. niet over andere dingen. Je haat op een cobra, terwijl je hem zelf nog nooit hebt afgestoken, en afgaat op filmpjes.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb veel zwaardere bommetjes gezien hoor
nee maar wel van dat bengaals vuur enzo. zoals gje zegt gaan ze dat echt niet op een wk gebruikenquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wat zeveren? je lult alles bij elkaar?
Ach oke. Kan makkelijk maar dat terzijdequote:Op zondag 19 augustus 2012 14:21 schreef stoereboii het volgende:
[..]
nee maar wel van dat bengaals vuur enzo. zoals gje zegt gaan ze dat echt niet op een wk gebruiken
Ik heb wel zwaarder vuurwerk gezien, maar ik vind het gewoon domquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Geloof er niks van. En het gaat hier over een cobra als vuurwerk. niet over andere dingen. Je haat op een cobra, terwijl je hem zelf nog nooit hebt afgestoken, en afgaat op filmpjes.
ja maar er bestaan mooiere soortenquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ach oke. Kan makkelijk maar dat terzijde
doe ik ook, maar is zonde dat je dat over dag niet ziet/quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb wel zwaarder vuurwerk gezien, maar ik vind het gewoon dom
Kan je beter een mooie sierpot halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |