Oh, heb een programma gevonden die icm sopcast werkt, kan je elke wedstrijd zien die je wiltquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, hoe kun je gratis Eredivisie live streams kijken?
Bedoel je gewoon livestreams op internet?
delen dat programmaquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh, heb een programma gevonden die icm sopcast werkt, kan je elke wedstrijd zien die je wiltEn die wedstrijden worden via EL gestreamd
PCstreams v3quote:
Dat is echt ziek baas, is ook best hard of niet? is denk ik 0,4l inhoud? En hoeveel betaal je voor het drinken?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:39 schreef stoereboii het volgende:
Marcie [ afbeelding ]
(die cola is om een beeld te krijgen van de grootte he)
25 cl zie ik net. en best hard jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat is echt ziek baas, is ook best hard of niet? is denk ik 0,4l inhoud? En hoeveel betaal je voor het drinken?
Hoezo betaal jij nooitquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:48 schreef stoereboii het volgende:
[..]
25 cl zie ik net. en best hard ja
Tja hoeveel betaal je, ik betaal nooit dus zou het eigenlijk niet weten. maar denk 1.50 ofzo (3.50 maja de beker kan je inleveren he)
Papaquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoezo betaal jij nooit?
En 25 cl maar, dan is wat ik in het stadion krijg 0,2 maximaal, 3 slokken en het is weg.
En ook nog eens 2.30 betalen
vrienden van jou, of van je vaderquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:50 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Papaof een vriend van ons (we gaan altijd met vrienden)
We hebben vrienden met een abo, en die zijn al wat te oud om echt als een vriend van mij te beschouwen. (Natuurlijk komen we goed overeen en kan ik gewoon meepraten met hen, daar niet vanquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
vrienden van jou, of van je vader?
altijd leuk, die broederschap in het voetbalquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]
We hebben vrienden met een abo, en die zijn al wat te oud om echt als een vriend van mij te beschouwen. (Natuurlijk komen we goed overeen en kan ik gewoon meepraten met hen, daar niet van) en ik heb ook een vriend die geen abo heeft behalve voor de play-offs maar hij gaat wel vaak mee met zn vader, ook naar uitmatchen gaan we met hen soms zoals vorige week op cercle (wel in het neutraal vak). Die gaat ook met zn vader en met hen ga ik naar Lille-PSG over 2 weken
en met wie ga jij?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
altijd leuk, die broederschap in het voetbal
thuiswedstrijden altijd met mijn pap, heb seisoenskaart. uitwedstrijden altijd met een vriend, die op een ander vak zit. En mensen die wij van vakantie hebben leren kennen, zitten in hetzelfde vak als ons, en die komen in de rust enzo altijd ff naar ons toe, jongen van 15 die ook met zijn papske gaatquote:
das wel tof he als je er zoveel mensen kent op voetbalquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
thuiswedstrijden altijd met mijn pap, heb seisoenskaart. uitwedstrijden altijd met een vriend, die op een ander vak zit. En mensen die wij van vakantie hebben leren kennen, zitten in hetzelfde vak als ons, en die komen in de rust enzo altijd ff naar ons toe, jongen van 15 die ook met zijn papske gaat.
Nee, geld groeit me niet op de rugquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:59 schreef stoereboii het volgende:
[..]
das wel tof he als je er zoveel mensen kent op voetbalwij rijden ook altijd met die mensen naar het stadion in dezelfde auto ofc
ga je echt naar elke uitmatch?
moet je toch al vrij lang gaan reizen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, geld groeit me niet op de rug
Ik heb al 4/5 jaar een seizoenkaart, weet het niet meer precies.
Mijn 1e uitwedstrijd was 3 seizoenen geleden, uit bij Heerenveen, 1e wedstrijd van het seizoen.
Het jaar daarna, VVV en Twente
Het jaar daarna alleen Ajax.
Dit jaar heb ik RKC al bezocht, ga er denk ik nog 3 of 4 bezoeken
fock dat zou ik nu echt niet kunnen, ga zo denk ik ff stoer doen op mn terras en water over me spuiten net als de eckte voetballersquote:
Ja klopt, heerenveen was 3 uur met de bus dacht ik, tussenstop enzo. Maar ja er is dan Bingo in de bus, en is wel gezellig. Terugreis is kutter als je dan nog lang moet, maar RKC is minder dan 1 uur, VVV ook, twente 1,5. valt allemaal wel mee. En Ajax moest met de trein.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:03 schreef stoereboii het volgende:
[..]
moet je toch al vrij lang gaan reizen?Daarom gaan wij ook maar naar bepaalde clubs voor die uitmatchen, niet dat je in belgie voor een match eens meer dan een uur moet rijden maar toch
vuurwerkquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:05 schreef stoereboii het volgende:
[..]
fock dat zou ik nu echt niet kunnen, ga zo denk ik ff stoer doen op mn terras en water over me spuiten net als de eckte voetballers![]()
Vanavond weer naar het strand gaan fiesten, vuurwerk en dan nog blijven plakken tot 3 uur ofc![]()
Zeilclub![]()
Zie je al die mensen op de dijk op elkaar gepropt staan en wij liggen daar chill in een zitzak![]()
![]()
![]()
![]()
WK Vuurwerk
quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja klopt, heerenveen was 3 uur met de bus dacht ik, tussenstop enzo. Maar ja er is dan Bingo in de bus, en is wel gezellig. Terugreis is kutter als je dan nog lang moet, maar RKC is minder dan 1 uur, VVV ook, twente 1,5. valt allemaal wel mee. En Ajax moest met de trein.
Wat wel grappig is , dat je bij het PSV stadion een blaadje krijgt dat er geen spreekkoren over joden enzo mogen worden gezongen in de trein, want dan draait de trein om zeggen ze.
Nou oke meeste hielde zich hier aan, zijn we uit de trein, moeten we door de poortjes heen, gaan ze los hoor :
Hamas hamas , alle joden aan het gas.
Etc etc.
Heeft dus totaal geen nut, in de trein hoort toch niemand je..
Wk vuurwerk?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja, elk jaar WK vuurwerk in Knokke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |