hoe zou dat komen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik blijf erbij dat het verdacht rustig is
Kijk Chelseaquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:50 schreef marcie216 het volgende:
Ik wil best naar buiten gaan, maar daar is het te warm. vriend van me vroeg of ik mee ging voetballen, die is niet goed snikdus kijk ik lekker bij de airco voetbal
ja Chelsea staat hier wel op maar zit niet echt aandachtig te kijken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:50 schreef marcie216 het volgende:
Ik wil best naar buiten gaan, maar daar is het te warm. vriend van me vroeg of ik mee ging voetballen, die is niet goed snikdus kijk ik lekker bij de airco voetbal
oh jij hebt morgen al school? gecondoleerd mimang. ik ga nog 2 weken vakantie vierenquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:55 schreef marcie216 het volgende:
Ik ook niet, vanaf morgen weer sociaal doen, naar school enzoGodver als het dinsdag weer zo warm is, zit ik met 30 graden in een klaslokaal.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:55 schreef DutchSL het volgende:
Goudvis dood, hele huis beneden stinkt en buiten is het te warm.
Dus heb me maar op mijn kamertje opgesloten met ventilator op hoogste stand
/care, als we willen posten dan kan dat gewoonquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:52 schreef stoereboii het volgende:
we komen wel lekker aso over, enkel wij 3 hebben hier vandaag gepost![]()
achja ik ga niet de hele dag in 40 graden buiten zitten bakken hoor
NAIS, Psv speelde goed gister hequote:Op zondag 19 augustus 2012 15:55 schreef DutchSL het volgende:
Goudvis dood, hele huis beneden stinkt en buiten is het te warm.
Dus heb me maar op mijn kamertje opgesloten met ventilator op hoogste stand
ik begon 2 weken eerder dan julliequote:Op zondag 19 augustus 2012 15:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
oh jij hebt morgen al school? gecondoleerd mimang. ik ga nog 2 weken vakantie vieren
half juni?quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik begon 2 weken eerder dan jullie
Ja?quote:
Ja. moest in 2,5 week, 3x naar school.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
jij had half juni al vakantie??
Dit had ik ookquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja. moest in 2,5 week, 3x naar school.
Boeken inleveren
Cijfers ophalen
sportdag
Dan bouma zul je bedoelen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:57 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb Zanka nog maar een paar minuten zien spelen, dus kan er niet over oordelen.
Maar als Advocaat serieus Marcelo beter vindt
ik had half juni examens. rond de 25ste gedaan en nog 1x naar school gemoeten. en heb tot 3 september vakantie. wanneer begon het officieel bij jou?quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja. moest in 2,5 week, 3x naar school.
Boeken inleveren
Cijfers ophalen
sportdag
dat weet ik niet hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:59 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik had half juni examens. rond de 25ste gedaan en nog 1x naar school gemoeten. en heb tot 3 september vakantie. wanneer begon het officieel bij jou?
is toch elk jaar hetzelfdequote:Op zondag 19 augustus 2012 16:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dat weet ik niet hoor, weet dat allemaal niet uit mijn hoofd, en boeit me ook weinig.
nee dat is niet zo als in dat kut land belgiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |