ja hoezoquote:
op de computer waar ik nu op zit heb ik geen cam.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:03 schreef stoereboii het volgende:
ik heb een idee. op een bepaald tijdstip op chatroulette op start drukken en dan komen we met wat geluk mekaar tegen
quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
op de computer waar ik nu op zit heb ik geen cam.
En ik hoef jou niet tegen te komen
Oh mijn hoofd wil je zienquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:05 schreef stoereboii het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het leek me wel tof
of heb je een lelijke kop die tot een deceptie zou leiden?
Ze wilt op je kop soppen op chatroulette?quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:14 schreef stoereboii het volgende:
edit: nee dus
oef
LITHIA HEEFT ME GEDMD OMG
best kut weer nu hier. geen zon, enkel doef en superbewolkt
dafuq?quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ze wilt op je kop soppen op chatroulette?
Whuuttt zo ga je niet met bienskes om, heb je fotoquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:25 schreef stoereboii het volgende:
ik stuurde: fock off sletje
nu reageert ze niet meer
what the fuck wat bedoelen jullie nu?quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Whuuttt zo ga je niet met bienskes om, heb je foto?
Ja je wordt hier ge DM't, wat stond daar in? En hoe heet ze, dan zoek ik haar even opquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
what the fuck wat bedoelen jullie nu?
soppen op mn kop en vragen of ik haar foto heb???????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe moet ik haar naam weten?????quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja je wordt hier ge DM't, wat stond daar in? En hoe heet ze, dan zoek ik haar even op
Ik kan je wel een DM sturen, ja h aar fok! naamquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
hoe moet ik haar naam weten?????![]()
en ik mag geen DM's openbaar maken
lithia...quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik kan je wel een DM sturen, ja h aar fok! naam
je zit weer eens te lullen..quote:
wel manquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
je zit weer eens te lullen..
Is een moderator, en je zei geen 'slet' tegen haar.
Haha, rustig aan man niet zo serieusquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:41 schreef stoereboii het volgende:
en weer eens te lullen? ik zat een keertje te lachen met je knalvuurwerk en dat was de eerste keer dat ik hier zeverde
is goed we zijn bro's tockquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Haha, rustig aan man niet zo serieus
zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |