er zijn nu te verkrijgen
en eind september zal unleashed (beestenboel) in de winkels liggen in the us en in europa
deze add-on vraagt wel ff 950 vije harde schijf ruimte (pc word dus nog trager ) je hebt dan een echte beestenboel, ga naar de dierenwinkel en adopteer een hond of kat. je kunt lekker met ze spelen en ravotten. screenshot :
en dan eindelijk!!!!! the sims online!!!
word verwacht eind november 2002
hier kun je online simmen met andere simfreaks. met meerdere simmen in 1 huis wonen. je kunt met elkaar comminuceren mbv tekstballonnen. the simstaal blijft wel gewoon bestaan. je kan een restaurantje oprichten of een kledingwinkel beginnen. want het gaat er natuurlijk nog steeds om dat je geld verdiend. en hoe meer mensen bij jou thuis komen des te meer geld dat je verdient, dit gaat het makkelijkste als je met meerdere personen in 1 huis woont zodat het huis altijd online is.(lang leve de kabel ) dus als je bekent word ben je rijk.
ben je benieuwd en wil je ff kijken hoe het werkt je kunt hiet een filmpje downen http://www.ea.com/eagames/official/thesimsonline/download/downloads_index.jsp
volgens mij als ik zo naar dit plaatje kijk dan kun je ook trouwen online
alleen er is wel 1 maar aan the sims online hij word voorlopig niet uit gebracht in europa. dus wij echte fans zullen hem via het internet moeten bestellen.
voor meer info: www.thesims.com
[Dit bericht is gewijzigd door nikky op 13-08-2002 23:04]
quote:Dat zou wel leuk zijn.
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:10 schreef nikky het volgende:
volgens mij als ik zo naar dit plaatje kijk dan kun je ook trouwen online
Maar hoe bepaal je dan wie er een nieuwe Sim bijkrijgt? Want de één zal toch bij de ander moeten intrekken en dan is de andere speler hem of haar kwijt.
quote:Volgens mij BEN jij je personage. Dus kan je gewoon met 10 mensen in 1 huis leven.
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:14 schreef Marble het volgende:[..]
Dat zou wel leuk zijn.
Maar hoe bepaal je dan wie er een nieuwe Sim bijkrijgt? Want de één zal toch bij de ander moeten intrekken en dan is de andere speler hem of haar kwijt.
Elke avond gaat ze Simmen en ze wil elke nieuwe expansion erbij hebben.
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:15 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Volgens mij BEN jij je personage. Dus kan je gewoon met 10 mensen in 1 huis leven.
Ik had het over online trouwens, waar je met meerdere spelers speelt. En als je dan trouwt met de Sim van een ander, raak of jij of die ander zijn of haar Sim kwijt. Zo gaat het in de singleplayer ook.
quote:Maar Online staat volgens mij los van 'gewoon', toch?
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:20 schreef Marble het volgende:[..]
Ik had het over online trouwens, waar je met meerdere spelers speelt. En als je dan trouwt met de Sim van een ander, raak of jij of die ander zijn of haar Sim kwijt. Zo gaat het in de singleplayer ook.
quote:Ik zou denken (hoewel ik niet alles van online weet) dat je je eigen sim houdt, ook als ie getrouwd is. Een beetje sim moet natuurlijk wel vreemdgaan als ie getrouwd is en zo.
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:24 schreef Marble het volgende:
Ja maar dat doet dan toch niet af aan het feit dat 1 van de 2 zijn of haar Sim moet afstaan aan de ander als je trouwt?
quote:idd het is wel anders dan met de "gewone" sims. maar volgens mij blijft de persoon die met de ander trouwt gewoon van jou. alleen ga je nu of verhuizen of trekt bij jou in en gaat samen verder.....lijkt mij wel het beste logisch. toch:?
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:21 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Maar Online staat volgens mij los van 'gewoon', toch?
quote:hahahaha jaja ruzie lol
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:26 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik zou denken (hoewel ik niet alles van online weet) dat je je eigen sim houdt, ook als ie getrouwd is. Een beetje sim moet natuurlijk wel vreemdgaan als ie getrouwd is en zo.
quote:Da's geen centraal topic, en bovendien is deze leuker
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:28 schreef Tijn het volgende:
Euhm... volgens mij was er al een centraal The Sims-topic
quote:Dan is dit nu het centrale The Sims topic
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:28 schreef gelly het volgende:[..]
Da's geen centraal topic, en bovendien is deze leuker
quote:dank je wel
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:29 schreef Tijn het volgende:[..]
Dan is dit nu het centrale The Sims topic
en nu weer verder...
quote:ik zie nergens dat je ervoor moet betalen en het stond ook niet in het stuk wat in de pc gameplay stond. ik kan alleen op de site vinden dat als je wilt mee testen dat je $5 moet overmaken vanwege portokosten. Hij word voorlopig niet in europa gelanceert maar ze zouden gek zijn als ze dat niet deden, toch? ik bedoel er zijn hier ook zoveel sims fans
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mij wordt Online behoorlijk vermakelijk. Maar niet in europa dus, en je zal er vast wel voor moeten betalen. Maar het idee om bijvoorbeeld met z'n tienen een huis te runnen, daar feestjes te geven en dat anderen daar weer toegang voor moeten betalen en zo is natuurlijk erg leuk.
ik hoop in iedergeval niet dat je er voor moet betalen om online mee te kunnen doen. dat zou een zware domper zijn
quote:ik kan niks over simsville vinden op die link. maar simsville lijkt toch op the sims online? ( of andersom)
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:49 schreef Douchekop het volgende:
De simsgame allertijden gaat niet door. Ga maar eens naar www.simsville.com.
Simsville is niet meer daar.
quote:Simsville zou de link tussen SimCity en The Sims zijn, waarbij je op kleine schaal een buurt regelde en zo. Maar het voldeed niet aan hoge kwaliteitseisen of zo.
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:54 schreef nikky het volgende:[..]
ik kan niks over simsville vinden op die link. maar simsville lijkt toch op the sims online? ( of andersom)
quote:die codes staan op jou naam geregd daar. dus als jij weer gaat reggen met een andere naam zegtie dat de games al zijn geregd. (immers op je andere naam)
Op donderdag 15 augustus 2002 14:04 schreef berney het volgende:
Ik heb the sims ook weer eens van stal gehaald.
Maar nu kan ik mn games niet reggen bij ea.com.
Terwijl dat ik legale games heb.
(jaja ik koop ze eerlijk) en never nooit niet mn code aan iemand gegeven heb.
Wel heb ik ze eerder geregt daarzo maar weet niet meer met welk account ik dat gedaan heb.![]()
Wie weet wat ik moet doen nu???
Ik kan nu geen lots downloaden bij exchange.
hoop dat je je oude toch nog herinnerd......
Mijn vriendin die speelt nog zon 5 uur per dag, als ze kan
nou maar hopen dat de leverancier zich daar aan houd
wil hem hebbe!!! nu
dus bij mensen bij wie the sims traag is........
quote:hoeveel geheugen heb je nu dan..?
Op zaterdag 07 september 2002 12:10 schreef nikky het volgende:
ik kan de the sims eindelijk weer normaal spelen. heb er een extra geheugen ingekwakt. nou hapertie niet zoveel meer maar ken weer soepel spelendus bij mensen bij wie the sims traag is........
quote:Zolang mensen het blijven kopen kunnen de winkeliers de prijs zo hooghouden.
Op zaterdag 14 september 2002 11:21 schreef Aaiding het volgende:
Ik zou er graag es aan beginnen, maar 'The Original' kost NOG STEEDS 45 euro! Dat vind ik een beetje teveel voor een spel dat al een paar jaar oud is!
quote:Ze doen nogal vreemd met die prijs, want vorig jaar kon je het origineel + eerste uitbreiding voor minder krijgen. Maar goed, het verkoopt.
Op zaterdag 14 september 2002 11:21 schreef Aaiding het volgende:
Ik zou er graag es aan beginnen, maar 'The Original' kost NOG STEEDS 45 euro! Dat vind ik een beetje teveel voor een spel dat al een paar jaar oud is!
Wel een kick-ass spel
quote:fluister modus/////
Op zaterdag 14 september 2002 13:42 schreef gieling.com het volgende:[..]
Zolang mensen het blijven kopen kunnen de winkeliers de prijs zo hooghouden.
en o ja voor de mensen die the sims (1e) te duur vinden er zijn nu ook special pacs met een uitbreiding erbij... als ik me niet vergis kosten die ¤54.95 dan kun je kiezen uit the sims+the sims vacation en the sims+the sims hot date....... misschien dat ze hem nu wel de aanschaf waard vinden
hij ligt nu al in de winkel ipv. 4 okt.
kan iemand voor mij de foto ff aanpassen..... ik krijg het witte niet weg
[Dit bericht is gewijzigd door nikky op 29-09-2002 14:31]
quote:
Op zondag 29 september 2002 01:41 schreef nikky het volgende:
hij is leuk..... het poesje vliegt door je huis heen... speelt de hele dag en zij heeft al vriendjes door de hele buurt...... en ze vind het nogal leuk om de vissen te pesten
[afbeelding]kan iemand voor mij de foto ff aanpassen..... ik krijg het witte niet weg
quote:dank je... ik wist niet hoe het moest
Op zondag 29 september 2002 11:00 schreef _wie het volgende:[..]
Ff met paint openen,ga naar afbeelding-kenmerken en maak het plaatje tot 6 cm breed en 5,5 cm
quote:Ik ook niet maar met, maar een beetje proberen helpt. Ziet er veel beter uit ..het plaatje
Op zondag 29 september 2002 14:32 schreef nikky het volgende:[..]
dank je... ik wist niet hoe het moest
quote:misschien helpt het om iets neer te zetten waar ze jun behoefte in kunnen doen...... ik heb nog geen honden alleen katten....
Op maandag 30 september 2002 08:40 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb em ook(Unleashed)
Hijs echt heel kewl!!
Khep al een hele hoop honden enzo..
Krijg ze alleen niet zo zindelijk
moet je honden niet door de sims uitgelaten te worden?
quote:Neej je moet ze een standje geven zodra ze je huiskamer onderstralen
Op maandag 30 september 2002 23:19 schreef nikky het volgende:[..]
misschien helpt het om iets neer te zetten waar ze jun behoefte in kunnen doen...... ik heb nog geen honden alleen katten....
moet je honden niet door de sims uitgelaten te worden?
kan je dingen downloaden
-----------------------------------------------------------------------------------------------
cool
quote:nee ik weet niet waarom... maar ik bestel hem wel in amerika ik wil hem wel graag hebben
Op woensdag 2 oktober 2002 12:17 schreef moussy het volgende:
Ik wacht wel op de online versie. Iemand enig idee waarom die in europa niet uitkomt?
Ben altijd benieuwd hoe de standaard huizen enzo eruit zien
Anyway.. Die deluxe.. daar heb je niets aan als je al de add-ons hebt..??
Owjah, een beetje vreemd.. maar als ik the sims op start.. dan sluit ie zichzelf gewoon af.. en als ik de cd autoplay doe en hem opstart, dan doet hij het plotseling wel.. weet iemand waar het aan ligt..
die beesten zoals katten en honde komen aanlopen ik heb ook al een was beer voor bij zien gaan maar die kan je alleen maar weg jagen .en het gaat net zo als met stadsie mensen die beesten moeten je aardig gaan vinden .
oja en hoe kom je in die dieren winkel het enigste waar ik kom is in de stad
quote:Eeh, maar die beesten die aan komen lopen zijn van buurtbewoners.. je moet een eigen huisdier kopen in de dierenwinkel.. maar als ik in de dierenwinkel ben dan kan ik alleen maar met de kat/hond die in het kooitje zit spelen, niet kopen..
die beesten zoals katten en honde komen aanlopen ik heb ook al een was beer voor bij zien gaan maar die kan je alleen maar weg jagen .en het gaat net zo als met stadsie mensen die beesten moeten je aardig gaan vinden .oja en hoe kom je in die dieren winkel het enigste waar ik kom is in de stad
Ik kan wel leguanen/vogels/enzo kopen.. en geld heb ik ook genoeg.
quote:Het is mij ook gelukt... ik vraag me af wanneer je wel en niet een poesje kan kopen.. is dat afhankelijk van je humeur ofzo?
Op zaterdag 5 oktober 2002 18:22 schreef glossy het volgende:
tis me gelukt ik heb een poesje een vis en een parkietje gekocht
quote:ik laat ze er eerst mee spelen en zeg dan dat ze een kat moeten kopen
Op zaterdag 5 oktober 2002 18:46 schreef Qarinx het volgende:[..]
Het is mij ook gelukt... ik vraag me af wanneer je wel en niet een poesje kan kopen.. is dat afhankelijk van je humeur ofzo?
maar als ze depressief zijn krijg je ze volgens mij niet eens uit hun huis
quote:maar wil ook weten natuurlijk of ze dat beest wel lief vinden
Op zaterdag 5 oktober 2002 18:50 schreef glossy het volgende:
ik heb ze er niet eerst mee laten spelen ik heb die poes gelijk kunnen kopen
ik heb nu 2 katten in 1 gezin en das soms haat en nijd tegen over elkaar ... bij jullie ook?
quote:Hoe kan je dat weten dan? Als die poes in zo'n kooi zit, dan staat hij niet bij je contacten...en ik zie ook nooit plusjes..
Op zaterdag 5 oktober 2002 18:51 schreef nikky het volgende:
maar wil ook weten natuurlijk of ze dat beest wel lief vinden
Ik denk dat als je depri bent, dat je dan helemaal niet eens de optie krijgt om een dier te kopen... Maar sinds ik een poes heb.. lopen er allemaal andere dieren bij mij in huis en is de meter sociaal bij m'n sims heel groen..
Krijgen jullie ook niet zo een last van jullie armen na zoveel uur spelen Ik moet echt ff afkicken!
quote:Alleen de huizen die je bij Beestenboel erbij hebt gekregen.. die je zelf bouwt zijn per buurt anders toch?
Op zondag 6 oktober 2002 17:17 schreef glossy het volgende:
geen idee ik weet wel dat de huizen uit sim buurt 1 het zelfde zijn als de huizen in sim buurt 2
Weet iemand trouwens wat de volg. add-on wordt?
quote:Geen flauw idee, maar ik ben wel berenieuwsgierig
Op zondag 6 oktober 2002 17:28 schreef Qarinx het volgende:
Weet iemand trouwens wat de volg. add-on wordt?
quote:Same here
Op zondag 6 oktober 2002 19:58 schreef Kuukske het volgende:[..]
Geen flauw idee, maar ik ben wel berenieuwsgierig
quote:Bron?
Op zondag 6 oktober 2002 20:06 schreef DigiJasper het volgende:
The Sims 2 komt volgend jaar heb ik begrepen
quote:Van een of andere vage MSN gebruiker die niet kan typen, zal wel een hoax zijn.
Op zondag 6 oktober 2002 20:19 schreef Qarinx het volgende:[..]
Bron?
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 08:02 schreef DigiJasper het volgende:[..]
Van een of andere vage MSN gebruiker die niet kan typen, zal wel een hoax zijn.
Nice try
quote:ik heb daar nog niks van gehoord.
Op maandag 7 oktober 2002 08:02 schreef DigiJasper het volgende:[..]
Van een of andere vage MSN gebruiker die niet kan typen, zal wel een hoax zijn.
en er komt ook een sims voor de ps2 ben benieuwd of dat wat is ik ga het zeker uitproberen
ps Ik heb 't dus nog nooit gespeeld..
quote:Het is gewoon onverklaarbaar leuk
Op dinsdag 8 oktober 2002 17:46 schreef American_Nightmare het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo gaaf is aan de Sims? Ik ben een jongen van 23, kan ik dit spel ooit leuk gaan vinden?ps Ik heb 't dus nog nooit gespeeld..
Seriemoordenaar. Levert best een hoop poen op
quote:ECHT??
Op woensdag 9 oktober 2002 10:54 schreef Atrimar het volgende:
Isabeau heeft een verborgen baan ontdektSeriemoordenaar. Levert best een hoop poen op
Sommige mensen online hebben beroepen 'ontdekt' als schilderen (armoe troef) of van die trollen maken met de houtbewerkingsbank. Ik heb het beroep van seriemoordenaar ontdekt. Hoe doe je dat nou?
Men make een slachtoffer aan die vooral snel bevriend met je raakt (dus erg aardig, speels etc). Dat slachtoffer zet je op een stukje grond met alleen een tafeltje en een telefoon, je wilt hem wel kunnen bereiken. Dan komt hij/zij bij je huis langs en je spreekt het slachtoffer aan. Vervolgens ga je het slachtoffer zo snel mogelijk verliefd op je maken. Je flirt wat, je knuffelt, je kust, je voert het slachtoffer want op een lege maag wil die niet trouwen. Dan vraag je het slachtoffer ten huwelijk (Dat wil meestal al binnen een paar uur: de SUKKEL!) Dit doe ik uiteraard allemaal als Atrimar op zijn werk is Dit slachtoffer neemt nu 20,000 mee!!! Keurige verdientse voor 1 dagje werk
Vervolgens verspil je geen tijd meer aan het slachtoffer en stuur je die naar een uithoek van je perceel en bouwt er een hoge heg omheen. Hij zal daar dus langzaam dood gaan; het gekerm en geweeklaag moet je even aan wennen.
Nadat het slachtoffer is overleden krijg je een leuk aandenken in de vorm van een grafsteen en kan je je eigen kerkhofje gaan bouwen met treurwilgjes en bloemen. Je kan de grafsteen ook verkopen voor nog meer winst
Herhalen indien nodig.
ps: 's nachts spookt het bij mij om 00:00 Leuke bonus!
quote:Hoe bedenk je het!!
Op woensdag 9 oktober 2002 14:54 schreef Isabeau het volgende:
Nou *kuch* ik heb altijd een hekel aan cheats gebruiken, maar mogelijkheden in het spel zijn wel errug leuk om te ontdekken.Sommige mensen online hebben beroepen 'ontdekt' als schilderen (armoe troef) of van die trollen maken met de houtbewerkingsbank. Ik heb het beroep van seriemoordenaar ontdekt. Hoe doe je dat nou?
Men make een slachtoffer aan die vooral snel bevriend met je raakt (dus erg aardig, speels etc). Dat slachtoffer zet je op een stukje grond met alleen een tafeltje en een telefoon, je wilt hem wel kunnen bereiken. Dan komt hij/zij bij je huis langs en je spreekt het slachtoffer aan. Vervolgens ga je het slachtoffer zo snel mogelijk verliefd op je maken. Je flirt wat, je knuffelt, je kust, je voert het slachtoffer want op een lege maag wil die niet trouwen. Dan vraag je het slachtoffer ten huwelijk (Dat wil meestal al binnen een paar uur: de SUKKEL!) Dit doe ik uiteraard allemaal als Atrimar op zijn werk is
Dit slachtoffer neemt nu 20,000 mee!!! Keurige verdientse voor 1 dagje werk
Vervolgens verspil je geen tijd meer aan het slachtoffer en stuur je die naar een uithoek van je perceel en bouwt er een hoge heg omheen. Hij zal daar dus langzaam dood gaan; het gekerm en geweeklaag moet je even aan wennen.
Nadat het slachtoffer is overleden krijg je een leuk aandenken in de vorm van een grafsteen en kan je je eigen kerkhofje gaan bouwen met treurwilgjes en bloemen. Je kan de grafsteen ook verkopen voor nog meer winst
![]()
Herhalen indien nodig.
ps: 's nachts spookt het bij mij om 00:00
Leuke bonus!
quote:
Nou *kuch* ik heb altijd een hekel aan cheats gebruiken, maar mogelijkheden in het spel zijn wel errug leuk om te ontdekken.Sommige mensen online hebben beroepen 'ontdekt' als schilderen (armoe troef) of van die trollen maken met de houtbewerkingsbank. Ik heb het beroep van seriemoordenaar ontdekt. Hoe doe je dat nou?
Men make een slachtoffer aan die vooral snel bevriend met je raakt (dus erg aardig, speels etc). Dat slachtoffer zet je op een stukje grond met alleen een tafeltje en een telefoon, je wilt hem wel kunnen bereiken. Dan komt hij/zij bij je huis langs en je spreekt het slachtoffer aan. Vervolgens ga je het slachtoffer zo snel mogelijk verliefd op je maken. Je flirt wat, je knuffelt, je kust, je voert het slachtoffer want op een lege maag wil die niet trouwen. Dan vraag je het slachtoffer ten huwelijk (Dat wil meestal al binnen een paar uur: de SUKKEL!) Dit doe ik uiteraard allemaal als Atrimar op zijn werk is
Dit slachtoffer neemt nu 20,000 mee!!! Keurige verdientse voor 1 dagje werk
![]()
Herhalen indien nodig.
ps: 's nachts spookt het bij mij om 00:00
Leuke bonus!
quote:
-isabeau verhaal van haar moorden-
quote:Het maakt het er ook niet beter op dat ik bij AD&D een assassin speel en irl zit te denken aan forensische geneeskunde/toxicologie
Op vrijdag 11 oktober 2002 00:06 schreef nikky het volgende:[..]
![]()
![]()
altijd al gedacht hehehehe
Naja, anyhow:
Wat is de makkelijkste manier om friends te maken in the sims unleased? In de ouwe sims ging ik gewoon kletsen, en na een tijdje waren het friends. Lukt me nu niet meer.
MAAR... ik heb een probleem.
Bij mij klapt het spel om de zoveel tijd eruit.
Hebben jullie dit ook weleens gehad?
Wat moet ik hieraan doen?
Wat kan ik hieraan doen?
quote:Het gaat nu een -stuk- moeizamer inderdaad
Op dinsdag 15 oktober 2002 16:08 schreef TumTum het volgende:
huh, waar is mn vorige post gebleven?Naja, anyhow:
Wat is de makkelijkste manier om friends te maken in the sims unleased? In de ouwe sims ging ik gewoon kletsen, en na een tijdje waren het friends. Lukt me nu niet meer.
quote:Dus toch.
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:08 schreef Isabeau het volgende:[..]
Het gaat nu een -stuk- moeizamer inderdaad
Jammer hoor, voor mij de reden waarom ik met deel 1 gestopt ben.
Niemand tips hoe je het beste vriendjes maken kan?
quote:tot 30 punten vnl. praten
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:12 schreef TumTum het volgende:[..]
Dus toch.
quote:en met de vakantie er bij nog moeizamer, dan moet je eerst met de vriend-in op vakantie wil het een geslaagde vakantie worden... net zoals dat je met hot date eerst iemand vol moet proppen met kadootjes. Ik heb die 2 dus weggelaten met het installeren.
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:12 schreef TumTum het volgende:[..]
Dus toch.
quote:Hmmm.
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:18 schreef Isabeau het volgende:[..]
tot 30 punten vnl. praten
tot 60 punten moppen vertellen en entertainen
daarna ook kietelen etc.
quote:Dan zal ik wel telkens de verkeerde opties kiezen ofzo.
Op dinsdag 15 oktober 2002 19:03 schreef glossy het volgende:
heel veel over intresse hebben , veel vriendschappelijk knuffelen , moppen vertellen enzo dan heb je zo een vriend er bij ik heb er weinig moeite mee
quote:Nee, dat ken ik niet. Misschien een legale versie (downloaden) kopen?
Op dinsdag 15 oktober 2002 19:36 schreef Kleintje het volgende:
Er wordt gewoon over mijn vraag heen gelezen.
Ik wil zo graag spelen maar verder dan 10 minuten kom ik niet, dan moet ik het spel weer opnieuw opstarten omdat het er in eens mee stopt.
quote:Dit is een legale versie.
Op dinsdag 15 oktober 2002 19:37 schreef Isabeau het volgende:[..]
Nee, dat ken ik niet. Misschien een legale versie (downloaden) kopen?
Ik snap er echt geen fluit van...
Vrienden maken is lastig, en hangt erg van de onderlinge karakters af.
Twee keer naar de stad gaan om te shoppen of een huisdier halen betekent dat comfort en energie bijna het nulpunt halen.
Tip om vrienden te maken:
Als je met twee Sims in een huis speelt leer dan de een piano of gitaar spelen, als hij/ zij dat eenmaal kan, dan gaan de bezoekers luisteren en dansen (ook met elkaar) en dat helpt ook,
ik heb er ook wel is last van dat mijn spel op eens stopt of vast loopt ik heb geen idee wat het is heb alles er al is afgehaald en op nieuw geinstaleerd , maar helaas het gebeurd nog geregeld dat mijn spel er zo maar mee stopt ,ik heb overigens alle orginele sims , dus het heeft niks te maken denk ik of je nou legale of gedownloade versie hebt
quote:om optimaal met spellen te kunnen spelen moet je alle draaiende programma's afsluiten virusscanner,firewall,icq,msn etc etc
Op woensdag 16 oktober 2002 18:49 schreef Kleintje het volgende:
Als ik mijn virusscanner uitzet... dan doet ie het wel!
Wel shit... moet niet vergeten dat ding weer aan te zetten voor ik ga internetten!
zoals een ikea keuken
[Dit bericht is gewijzigd door nikky op 21-10-2002 01:49]
die simtaal vind ik maar een beetje vreemd...
T klinkt nogal andersoms zegmaar...
Dus zat ik me af te vragen...
Wat als je dat gebrabbel van hun nu es zou opnemen en achterstevoren zou zetten..
Zou er dan normaal engels gesproken worden
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 01:49 schreef MOD het volgende:
Vraag:die simtaal vind ik maar een beetje vreemd...
T klinkt nogal andersoms zegmaar...Dus zat ik me af te vragen...
Wat als je dat gebrabbel van hun nu es zou opnemen en achterstevoren zou zetten..Zou er dan normaal engels gesproken worden
hehe khan man snallar is altijd wat ik kan verstaan en de rest absoluut niet
Iedere 3 dagen nieuwe gratis downloads (alleen heb ik er nu al een aantal die niet werken)
De wip-bedden zijn trouwens wel moeilijk te vinden, voor bijna alle wip-bedden moet je betalen
zoals een ikea keuken
[afbeelding]
===================================================
ziet er leuk uit alleen jammer dat je voor een beetje leuk hemelbed eerst moet doneren voordat je het mag hebben
quote:het komt vast vanzelf wel vrij als ze weer wat nieuws hebben.....
Op dinsdag 22 oktober 2002 09:26 schreef glossy het volgende:
[quote]Op maandag 21 oktober 2002 01:48 schreef nikky het volgende:
nog een leuke site waar je dingen kunt dowloadenzoals een ikea keuken
[afbeelding]
===================================================ziet er leuk uit alleen jammer dat je voor een beetje leuk hemelbed eerst moet doneren voordat je het mag hebben
ben nu nog druk bezig alles in mijn gamedata te gooien pffft wat een werk
quote:die dingen die je van de pagina's haalt die hierboven zijn beschreven moet je in je programfiles zetten
Op donderdag 26 december 2002 15:48 schreef Riann het volgende:
als ik dingen wil downloaden waar moet ik die dan saven op mijn computeren om ze in het spel te krijgen
quote:ok dus ik hoef dan niet in the sims te komen om het daar ergens neer te pleuren of is dat in the sims ook programfiles
Op donderdag 26 december 2002 15:50 schreef nikky het volgende:[..]
die dingen die je van de pagina's haalt die hierboven zijn beschreven moet je in je programfiles zetten
quote:ok thanks
Op donderdag 26 december 2002 15:53 schreef nikky het volgende:
verkenner -> c station -> program files -> maxis -> the sims -> game data -> en dan moet je je object, afhankelijk wat je hebt gedownload, in floor, walls, objects, userobjects zetten
quote:maar je hebt wel winrar nodig om ze te unzippen. dan vraagt hij waar je het wilt hebben staan. krijg je zo'n venster en dan moet je zoeken naar the sims gamedata
Op donderdag 26 december 2002 15:53 schreef nikky het volgende:
verkenner -> c station -> program files -> maxis -> the sims -> game data -> en dan moet je je object, afhankelijk wat je hebt gedownload, in floor, walls, objects, userobjects zetten
quote:ik zal eens kijken of het gelukt is
Op donderdag 26 december 2002 15:56 schreef nikky het volgende:[..]
maar je hebt wel winrar nodig om ze te unzippen. dan vraagt hij waar je het wilt hebben staan. krijg je zo'n venster en dan moet je zoeken naar the sims gamedata
als je het 1 keer hebt gedaan is het een makkie
quote:ik vind de bovenste mooi maar de onderste vind ik zo tja weet nie.. er mist iets
Op donderdag 26 december 2002 15:58 schreef ParanoidEv het volgende:
www.nighttimesims.no
en www.simsylvania.com met ouwe skins van mij en binnenkort misschien
Team Paranoid
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:heb je wel winrar geinstaleerd?
Op donderdag 26 december 2002 16:02 schreef Riann het volgende:
het is niet geluktnou ja ik vraag nog wel een keer aan mijn broer
maar toch bedankt
quote:nee
Op donderdag 26 december 2002 16:06 schreef nikky het volgende:[..]
heb je wel winrar geinstaleerd?
quote:
Op donderdag 26 december 2002 16:13 schreef Riann het volgende:
zal ik eens doen
quote:Waar heb je die glijbaan en kauwgomballen automaat vandaan? Of zaten die bij een uitbreiding?
Op vrijdag 27 december 2002 19:52 schreef Riann het volgende:
zo mijn nieuw sims huisje
quote:huur een huishoudster in dat scheelt tijd en zo kunnen jou sims allemaal leuk dingen doen.....
Op vrijdag 27 december 2002 23:37 schreef Marvin het volgende:
Allemaal heel mooi die plaatjes en die mega kastelen..
Alleen bij mij loopt dat spel niet helemaal logisch.. ik moet ze altijd bijsturen anders zijn ze ALTIJD te laat, geen tijd om op te ruimen, douchen en ze hebben dan al helemaal geen tijd om spelletjes etc. te doen waardoor ze standaard depri worden...Dus dan moet ik al helemaaaaaaal geen mega kasteel hebben met pool-party's e.d. want dan komen ze niet eens op tijd beneden voordat de auto alweer wegrijdt naar werk.. (normaal is mn bed beneden, maar zelfs dan is het haasten EN bijsturen..)
Ligt dit alleen aan mij of hebben meer mensen hier last van?
Volgens mij een bug ofzo..
Dus mensen de wijze les hieruit is:
NEEM EEN WEEKENDJE VRIJ ALS JE WAT GAAT DRINKEN!!
quote:je bedoeld koffie
Op woensdag 1 januari 2003 18:49 schreef Qarinx het volgende:
Trouwens als je in de stad bent, waar kan je dan dat energieverhogende drankje kopen???
quote:Neej
Op woensdag 1 januari 2003 20:14 schreef flappiewappie het volgende:[..]
je bedoeld koffie
Ik geloof dat je het bij de bar moet kopen ofzo... kreeg je altijd een pop-up dat je dat moest nemen als je langer in de stad wilde blijven.. alleen ik kreeg die optie nooit bij de bar..
quote:heb ik ook een keer gehad, dus ben ik maar gaan verhuizen
Op zaterdag 28 december 2002 02:02 schreef Qarinx het volgende:
Bij één huis worden ze nooit opgehaald om te gaan werken... grr...Volgens mij een bug ofzo..
quote:ik heb wel eens dat als ik aan het verbouwen ben op de tweede etage dat er een tegel blijft staan. ook al valtie in het trapgat of op een gegeven moment buiten het huis.
Op zaterdag 28 december 2002 02:02 schreef Qarinx het volgende:
Bij één huis worden ze nooit opgehaald om te gaan werken... grr...Volgens mij een bug ofzo..
ook een bug zeker?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------Het is ongelofelijk; The Sims komen ook nog naar Nintendo's GameCube!
Na de originele The Sims op de PC kwamen er, zoals inmiddels iedereen wel weet, tig add-ons en uitbreidingspakketen voor de levensimulator. Hoewel critici steeds minder enthousiast werden, bleek uit de verkoopcijfers dat EA (als het slim was en geld wil verdienen) maar beter nog een stuk of tien add-ons voor The Sims uit kan geven. Inmiddels is er een Playstation 2 versie af, die op het punt staat uit te komen in Amerika. Grote verschillen zijn een uitgebreidere optie om je sim te ontwerpen en het werkelijke drie dimensionale. Je kunt 360 graden rond je sims draaien om je huis vanuit alle mogelijke denkbare hoeken te bekijken. Op de PC was je gebonden aan 4 hoeken.
Nu heeft de ESRB (de kijkwijzer voor games in Amerika, in feite) op haar grote gameslijst deze Playstation 2 versie natuurlijk ook staan. Maar volgens ESRB blijft het niet bij een PS2 versie! Deze consoleversie van The Sims zou ook op de Cube en Xbox uit moeten komen, volgens ESRB. Al vaker heeft ESRB een dergelijk iets 'voorspeld', en bleek het waarheid. Denk hierbij aan Red Faction II, dat ook multiplatform gaat. ESRB was de eerste die dit wist. Wie weet nu dus weer! Het klinkt ons in ieder geval logisch in de oren. En als je Gamekings maandag of dinsdag gezien hebt, zul je waarschijnlijk nog blij zijn met deze aankondiging ook; het spel ziet er op de PS2 al fantastisch uit. Voor de mensen die Gamekings gemist hebben; zaterdag en zondag zie je The Sims op de PS2 in actie in dit programma.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Nou ik ben benieuwd
quote:ik ga kijken morgen
Op zaterdag 4 januari 2003 19:17 schreef Ajax_master het volgende:
Goed nieuws voor de X-box en Gamecbue en ps2 bezitters:
quote:Ik ben toen ook gaan verhuizen, maar als ik daar dan een nieuw gezin op start.. dan doet ie het ook niet
Op woensdag 1 januari 2003 21:02 schreef Sonho het volgende:[..]
heb ik ook een keer gehad, dus ben ik maar gaan verhuizen
This gewoon die plaats.. beetje jammer.. want tis aan het water en vond het wel een leuke..
btw- ik speel zonder cheats en heb al een aardige kast staan
quote:Er is geen einde. Als je Sims overlijden kun je altijd weer nieuwe Sims in je buurt zetten. Daarbij kun je net zo rijk worden als je zelf wilt (totdat het je gaat vervelen). Het is eigenlijk een soort electronisch spelen met poppen of Playmobil!
Op zaterdag 11 januari 2003 14:28 schreef Marvin het volgende:
Oke na flink zoeken ben ik zelf achter de antwoorden op mijn vragen gekomen..
Alleen de vraag of je The Sims kan uitspelen kon ik niet vinden... maar ik neem aan dat ze het zo realistisch mogelijk wilden maken.. En aangezien je je echte leven ook niet kan uitspelen, behalve als je dood bent dan, zal het in The Sims ook wel niet kunnen.. Of zit ik nu mis?btw- ik speel zonder cheats en heb al een aardige kast staan
De duurdere huizen kun je kopen als je genoeg geld hebt, dan kan je andere Sims naar dat huis laten "verhuizen" (uit hun huidige huis zetten en dan in het nieuwe).
Dat zakje chips is denk ik een bug, er zijn wel cheats waarmee je het kan verwijderen ("move_objects on" en dan deleten).
quote:late reactie maar die zaten bij de uitbreiding
Op zaterdag 28 december 2002 00:45 schreef koei het volgende:[..]
Waar heb je die glijbaan en kauwgomballen automaat vandaan? Of zaten die bij een uitbreiding?
weet iemand waar het aan ligt
quote:MIsschien zijn ze te depri... Zie je niks boven hun hoofd staan als ze weigeren erin te staan? Rood knipperend gevalletje
Op zaterdag 18 januari 2003 13:16 schreef Riann het volgende:
de laatste tijd gaan mijn popjes niet meer de taxi in als ik ze naar de stad gestuurd hebweet iemand waar het aan ligt
quote:nee dat is het allemaal niet
Op zaterdag 18 januari 2003 13:21 schreef Marvin het volgende:[..]
MIsschien zijn ze te depri... Zie je niks boven hun hoofd staan als ze weigeren erin te staan? Rood knipperend gevalletje
Of ze schudden nee en gaan staan springen
Dan zijn ze dus te depri om plezier te gaan maken in Down Town
je ziet dat ze naar de taxi lopen en dan ondertussen verliezen dat icoontje. En op de taxi klikken helpt ook niet want dat gaat dan niet. en dan rijd de taxi zonder een sims popje aan.
quote:komt me niet bekend voor
Op zaterdag 18 januari 2003 15:10 schreef Riann het volgende:[..]
nee dat is het allemaal niet
je ziet dat ze naar de taxi lopen en dan ondertussen verliezen dat icoontje. En op de taxi klikken helpt ook niet want dat gaat dan niet. en dan rijd de taxi zonder een sims popje aan.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
the sims voor de ps2 komt ook volgende week en die ga ik zeker uitproberen. het schijnt dan ook dat je meerdere dingen kunt doen en meerdere opties hebt:
heeft tem eerste mooiere graphics, je hebt de optie "get a life" je sims hebben dan een missie en als ze die missie dan hebben volbracht mogen ze naar een groter huis. en als je de missies goed hebt volbracht dan krijg je ook extra dingen in de reguliere speelstand.. je kunt ook nu geld gaan lenen van je moeder enzo
je kunt ook in splitscreen spelen, dus met z'n tweën.
zodra hij er is ga ik hem zeer zeker uitproberen
quote:ik heb het net uitgeprobeerd. en idd als ik ze naar de stad stuur met een taxi voor 50 simdollars gaan ze niet met de taxi mee. maar als ik dan bel om naar stadshart te verkennen te gaan doen ze het wel.....
Op zaterdag 18 januari 2003 13:16 schreef Riann het volgende:
de laatste tijd gaan mijn popjes niet meer de taxi in als ik ze naar de stad gestuurd hebweet iemand waar het aan ligt
ik hed net ook dat een persoon staand aan het slapen was.......
vlak erna liepie vast
quote:Dat is geen bug ofzo hoor, heb ik ook wel eens... gewoon eerder naar bed sturen
Op zondag 26 januari 2003 23:18 schreef nikky het volgende:[..]
ik heb het net uitgeprobeerd. en idd als ik ze naar de stad stuur met een taxi voor 50 simdollars gaan ze niet met de taxi mee. maar als ik dan bel om naar stadshart te verkennen te gaan doen ze het wel.....
ik hed net ook dat een persoon staand aan het slapen was.......
vlak erna liepie vast
ik ben ook helemaal gek van de sims, heb ook alles origeneel, liep altijd als een trein, maar nu krijg ik helaas |:) mijn sims niet meer gespeeld.
Als ik hem installeer gaat alles prima, daarna wil ik hem spelen lijkt het wel ofdat hij vastloopt...
Kent iemand dit, of zou iemand mij kunnen helpen want ik wil weer kunnen simmen. bij voorbaat dank
groetjes een zielige meid die graag wilt simmen.
quote:De verkoper van Dimensionplus?
Op woensdag 29 januari 2003 00:03 schreef ErikN het volgende:
de playstation versie die voor de 31ste gepland staat is al binnen bij dimensionplus lees ik net op hun site... drie keer raden wie morgen de hele dag vrij is.
quote:In welke directory moet ik die *.iff files plaatsen dan?
Op maandag 21 oktober 2002 01:48 schreef nikky het volgende:
nog een leuke site waar je dingen kunt dowloadenzoals een ikea keuken
quote:iemand??? please
Op zondag 26 januari 2003 17:47 schreef AirRaid het volgende:
weet iemand waar ik skins van DBZ voor the sims kan downloaden???
quote:ik weet niet of die wel te krijgen zijn..... ik heb ze in iedergeval nog nergens gezien
Op maandag 3 februari 2003 11:31 schreef AirRaid het volgende:[..]
iemand??? please
quote:waarom maak je ze niet zelf met paintshoppro
Op maandag 3 februari 2003 11:31 schreef AirRaid het volgende:[..]
iemand??? please
quote:bij mij werkt het ook allemaal en ik heb ze ook allemaal gebrand...
Op zondag 9 februari 2003 18:36 schreef Seal_force het volgende:
Is dat ook voor cd's die gebrand zijn?
Want ik heb hem niet legaal :|
quote:http://www.simfinder2000.com/all-links.html misschien handig
Op zondag 9 februari 2003 17:29 schreef Seal_force het volgende:
Waar kan je downloaden zonder aan te melden.
Voor de sims he
schaf hem toch ook maar aan
quote:Klinkt goed, ook wel wat Idols elementen zo te zien
Hou je vast! The Sims worden sterren!
SCHIPHOL-RIJK, 13 februari 2003 - Electronic Arts (Nasdaq: ERTS) heeft vandaag de plannen bekendgemaakt om in mei The Sims Superstar uit te brengen, een nieuw uitbreidingspakket voor The Sims, de bestverkopende PC-titel aller tijden. Spelers kunnen dan hun fantasieën over beroemd en rijk zijn werkelijkheid laten worden. Ze kruipen in de huid van een Popster, Filmster of Supermodel en leiden het leven van een beroemdheid. De vernieuwde gameplay, nieuwe sociale interacties en een compleet nieuw spelgebied biedt gamers alles wat ze maar nodig hebben in de wereld van supersterren. In The Sims Superstar zijn de Sims klaar voor een close-up.De Sims hebben extreme levens geleid, wilde party's gegeven en spannende dates gehad. Daarnaast zijn ze naar verre oorden op vakantie geweest en hebben ze huisdieren in huis gehaald. Nu is het tijd om hun dromen uit te laten komen en ze beroemd te laten worden, zei Jonathan Knight, producent van EA-ontwikkelaar Maxis. The Sims Superstar laat spelers ervaren hoe het is om waanzinnig beroemd te zijn, uiteraard in Sims-stijl.
Voor de eerste keer ooit kunnen gamers de Sims naar hun werk volgen en alle pogingen om beroemd en stinkend rijk te worden van dichtbij meemaken. Beginnende Sims starten door zich in te schrijven bij een agent en gaan met het openbaar vervoer naar Studio-Stad. Dit is een nieuw en volledig aanpasbaar spelgebied met televisie- en filmkavels, kuuroorden, opnamestudio's en bijzondere mode-faciliteiten. Als ze er eenmaal zijn, kunnen de Sims lekker beppen met iedereen, netwerken en zich op andere manieren profileren, met als doel zich omhoog te werken in de wereld van de film, muziek of mode. Zal jouw Sim een eendagsvlieg zijn of zich ontpoppen tot een levende legende? Hou het bij via de nieuwe beroemdheidsscore.
Er is ook een nieuwe keur aan komische personages aanwezig om de Sims bij te staan in hun streven naar de sterrenstatus. Een meesterlijke modeontwerper, een producent van megahits en een maniakale filmregisseur staan klaar voor het leveren van carrièrekritieken. Daarnaast kan de hulp van een bijdehante butler, snuggere sushi-chef en geruststellende masseuse ingeroepen worden om ervoor te zorgen dat wordt ingegaan op alle grillen van een beroemde Sim. Het leven in de spotlights zou natuurlijk niet compleet zijn zonder irritante paparazzi, smachtende groupies en hinderlijke, geobsedeerde fans. Ook zij horen erbij in The Sims Superstar.
Sims kunnen echt beroemd worden of het leven van een beroemdheid leiden. De geweldige nieuwe voorwerpen zoals de skydiving simulator, satellietschotel en de nieuwe kunstvoorwerpen plus meubelcollectie, kunnen het nederige stulpje van een Sim omtoveren tot een magnifieke en decadente villa. Sims die behoefte hebben aan een verzetje en verwennerij kunnen genieten van het nieuwe kuuroord, compleet met modderbehandelingen, stoombaden, Sim-massages en een zuurstofbar. Het personeel van het kuuroord kan ook ingehuurd worden om thuis de boel te bestieren, zodat perfect gemanicuurde Sims hun nagels niet hoeven te breken tijdens huishoudelijke werkzaamheden.
Word jouw Sim een levende legende of zal hij of zij niet verder komen dan de allerkleinste zaaltjes in de meest obscure theaters? Zal hij of zij een felbegeerde Simmy Award in de wacht slepen of alleen maar werk kunnen krijgen als figurant in wasmiddelenreclames? In The Sims Superstar bepaal jij wie een idool wordt.
The Sims-franchise vierde deze maand zijn derde verjaardag. Vanaf het moment dat de franchise startte, schoot de titel naar de toppositie van alle charts. Al snel werd het een universeel gaming- en cultureel fenomeen. Het origineel, The Sims, was de bestverkopende titel in 2000, 2001 en 2002. The Sims is vertaald in 17 verschillende talen en kent inmiddels vijf uitbreidingspakketten die allemaal kaskrakers zijn geweest. De uitbreidingspakketten zijn: The Sims: Het rijke leven, The Sims Party, The Sims Hot Date, The Sims Op Vakantie en The Sims Beestenboel. De gecombineerde verkopen voor de franchise hebben de 24 miljoen exemplaren inmiddels overstegen. Voor meer informatie over de titels in The Sims-franchise surf je naar thesims.eagames.nl.
quote:Volgens mij is dit het laatste uitbreidingspakket
Op donderdag 13 februari 2003 19:30 schreef Kuukske het volgende:
Heej das leukMaar ik had toch gehoopt dat ze die simkinderen wat meer aandacht zouden geven. Vooral qua opgroeien ofzo. Maar dat is misschien een idee voor de volgende.
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 19:35 schreef -eline- het volgende:[..]
Volgens mij is dit het laatste uitbreidingspakket
O en ik heb allemaal legale CD's van the sims.
Wie kan me verder helpen??
Ik ga een zwembad namaken in The Sims
quote:Voor de glijbanen heb je The Sims Vacation nodig voor zover ik weet. Of zat het al bij Hot Date? geen id eigenlijk. Volgens mij Vacation.
Op dinsdag 18 februari 2003 19:16 schreef DigiJasper het volgende:
Waar kan je glijbanen (dus voor in het zwembad) downloaden? Het liefst grote ...
Ik ga een zwembad namaken in The Sims
quote:Ik zou gewoon registreren op de Nederlandse Sims website, stuk gemakkelijker. (www.thesims.eagames.nl)
Op zaterdag 15 februari 2003 15:10 schreef berney het volgende:
Ja hoor ik heb weer eens problemen met mn registratie op ea.com.
Heb the sims weer eens geinstaleerd.
En nu weet ik dus niet meer mijn screenname/inlod name.
E-mail adres invullen heeft geen zin want ik had met oude e-mail geregd.
Als ik mn nieuwe invul in de password reminder krijg ik niks teruggestuurd..
.
Help!!!!!!!!!!!!!!!!!!O en ik heb allemaal legale CD's van the sims.
Sims superstar
Geweldig!
quote:I can't wait!
Brace Yourselves! The Sims are Famous!Electronic Arts has just announced The Sims Superstar, a new expansion pack** to the top-selling PC game of all time, The Sims. Players can now realize their fantasies of fame and fortune as they pursue the dream of being a Rock Star, Movie Star or a Supermodel and live the lifestyle of a celebrity. All new gameplay, new social interactions and a whole new in-game destination offer players an all access pass to the world of superstardom. In The Sims Superstar, The Sims are ready for their close up.
quote:Gewoon een mailtje sturen naar ea, vervolgens krijg je (als je een scan maakt van de bovenkant van je originele cd's en die opstuurt) een nieuwe registratiecode zodat je je sims (addons) kan registreren....
Op zaterdag 15 februari 2003 15:10 schreef berney het volgende:
Ja hoor ik heb weer eens problemen met mn registratie op ea.com.
Heb the sims weer eens geinstaleerd.
En nu weet ik dus niet meer mijn screenname/inlod name.
E-mail adres invullen heeft geen zin want ik had met oude e-mail geregd.
Als ik mn nieuwe invul in de password reminder krijg ik niks teruggestuurd..
.
Help!!!!!!!!!!!!!!!!!!O en ik heb allemaal legale CD's van the sims.
HELP!!!!
(ja... ik ben nog steeds een sims newbie! Heb ook nog geen gedownloade spullen!)
Probleem... na een vastloper is het hele huis weg en de familie.
Ik snap er niets van.
Dus maar verder met een andere familie. Daar kan ik wel de buffettafel + punchbowl vinden. Gaan ze naar de stad, komen ze de verdwenen familie tegen.
Snap er niets van.
Probleem bekend bij iemand???
quote:de spullen kun je vinden in het gedeelte "kopen" de tafels staan volgens mij bij "oppervlakten" en de punchbowl bij "decoratie" wat je ook kunt proberen is dat je dubbel klikt op het icoon "kopen" dan word alles per groep gesorteerd. misschien dat je de bowl en het eten enzo kunt vinden onder het icoon die je dan ziet van "keuken"
Op woensdag 9 april 2003 22:04 schreef Kleintje het volgende:
kan iemand me tips geven?
Mijn house party is nou niet echt een party.
Kan geen cateraar inhuren omdat ik nergens buffettafels kan vinden en omdat ik geen punchbowl kan vinden!HELP!!!!
(ja... ik ben nog steeds een sims newbie! Heb ook nog geen gedownloade spullen!)
en nu pas las ik wat hieronder stond
quote:
Op donderdag 10 april 2003 18:01 schreef Kleintje het volgende:
Simt er hier niemand meer???Probleem... na een vastloper is het hele huis weg en de familie.
Ik snap er niets van.
Dus maar verder met een andere familie. Daar kan ik wel de buffettafel + punchbowl vinden. Gaan ze naar de stad, komen ze de verdwenen familie tegen.
Snap er niets van.Probleem bekend bij iemand???
ik heb een keer gehad dat ik the sims had geinstalled en een paar dagen later wou ik weer spelen. nou niet dus. kreeg de melding dat ik nog niets had geinstalleerd.
prima dat word opnieuw doen dus
Het is wat dat betreft een pokkespel. Weer deïnstalleren, weer tig cd's opnieuw installeren. Er lijkt altijd wel iets aan de hand!
Het rare is dat die mensen van het huis wat verdwenen is nog wel rondwandelen!
Ik heb tot nu toe alle uitbreidingen en ben echt benieuwd naar Sims Superstar. Op dit moment heb ik een best groot gezin: mijn vrouw is kunstenaar ( krijgt 160 per schilderij
) en mijn man is kleermaker , maar die is net begonnen met werken want die moest eerst 4 baby's grootbrengen hahaha. Het is wel druk al die kids, maar wel gaaf. Weet iemand of die kinderen volwassen kunnen worden? Volgens mij niet ?
quote:Ik heb wel wat DBZ-sims gezien maar het zag er niet uit...
Op zondag 26 januari 2003 17:47 schreef AirRaid het volgende:
weet iemand waar ik skins van DBZ voor the sims kan downloaden???
Het was te downloaden op thesimsresource.com maar ik zie dat je nu moet dokken voor full access of registreren voor beperkte toegang.
quote:Let op he, het gaat om family friends, het hoeven geen persoonlijke vrienden te zijn.
Op dinsdag 15 april 2003 09:14 schreef Kleintje het volgende:
Het loopt nu erg lekker.
Heb alleen een vraagje.
Moet 9 vrienden hebben voor het werk.
Maar... kom gewoon niet verder dan 7. Dan valt er altijd weer iemand af omdat die te weinig aandacht heeft gehad.
Hoe los ik dat op???
Zijn daar cheats voor of leuke/handige tips/tricks???
quote:Daar zijn leuke computers voor Eef!! dan kan je chatten met anderen, je sims dan en heb je zo een lading vrienden erbij.
Op dinsdag 15 april 2003 09:14 schreef Kleintje het volgende:
Het loopt nu erg lekker.
Heb alleen een vraagje.
Moet 9 vrienden hebben voor het werk.
Maar... kom gewoon niet verder dan 7. Dan valt er altijd weer iemand af omdat die te weinig aandacht heeft gehad.
Hoe los ik dat op???
Zijn daar cheats voor of leuke/handige tips/tricks???
http://home.online.no/~t-gimr/
bij electronica kijken....er staan nog meer leuke hackobjects tussen.
quote:idd, en je kan er meestal niet veel extra mee. Een paar extra poppetjes, wat edxtra meubulair etc...
Op maandag 5 mei 2003 16:54 schreef Markster het volgende:
word wel een beetje erg uitgemolken, telkens 30 euro neerleggen voor een paar nieuwe dingen
Enige probleempje is dat het waarschijnlijk niet samen kan werken met de uitbreidingen die je nu hebt..
quote:Ja vind het idee op zich ook wel heel kicke, jammer alleen wel, dat je dr een vrij stevige videokaart voor nodig hebt en dat dus de expansies dr niet mee gaan werken. Na Superstar schijnen trouwens nog wel meer expansies te komen
Op dinsdag 6 mei 2003 17:31 schreef Elvi het volgende:
Oh het klinkt wél erg gaaf! Hebbuh! Maar aan de ene kant wil ik nu dus wachten tot The Sims 2, maar aan de andere kant is het ook wel heel gaaf om alles van The Sims 1 te hebben... Dilemma!
Wel gaaf dat de kinderen in deel 2 nu ook kunnen opgroeien!
quote:Dus we weten in ieder geval wat er is gebeurt als je een tijdje niet fokt
Op dinsdag 6 mei 2003 19:50 schreef Elvi het volgende:
Nóg meer?!Ze buiten het succes wel uit he... Wat kunnen ze nog meer doen met de uitbreidingssets? Meer met die kinderen doen? Want die vind ik behoorlijk saai... Ik laat ze altyd verdrinken of verbranden ofzo, en als ik in n lieve bui ben gaan ze naar het leger!
En ík werk dan in de kinderopvang...
quote:O, ik had eerst een pc met een kutvideokaart en het draaide prima
Op dinsdag 6 mei 2003 18:05 schreef Kuukske het volgende:
jammer alleen wel, dat je dr een vrij stevige videokaart voor nodig hebt
Geweldig!
En nog leuker; dat ik er gisteren achter kwam dat een collegaatje er ook zo weg van is!
Ik heb ze nooit allemaal tegelijk geinstalleerd, maar wil dit nu doen. Een collega van mij gaf aan dat het wel kon, mits je ze in volgorde van uitkomst installeerde. Klopt dit en hoe was de volgorde ook alweer? Zoiets als dit:
1) the sims
2) living large
3) vacation
4) house party
5) hot date
6) unleashed
??
quote:Volgens mij zijn 2 en 3 omgedraaid, want ik heb een set gekocht met de sims en living large samen.
Op woensdag 7 mei 2003 23:39 schreef 303 het volgende:
Weet iemand of je alle uitbreidingssetten kan installeren zonder problemen? Ik heb ze allemaal behalve The Sims Online.Ik heb ze nooit allemaal tegelijk geinstalleerd, maar wil dit nu doen. Een collega van mij gaf aan dat het wel kon, mits je ze in volgorde van uitkomst installeerde. Klopt dit en hoe was de volgorde ook alweer? Zoiets als dit:
1) the sims
2) living large
3) vacation
4) house party
5) hot date
6) unleashed??
The sims online is trouwens uitgesteld en schijnt ook een erg slecht spel te zijn (momenteel) volgens de Power Unlimited.
quote:ik had het ook gelezen dat het niet zo super is, maar meeste tests waren gedaan in de periode dat het spel nog maar net uit was. Misschien is het nu leuker?
Op donderdag 8 mei 2003 00:01 schreef koei het volgende:[..]
Volgens mij zijn 2 en 3 omgedraaid, want ik heb een set gekocht met de sims en living large samen.
The sims online is trouwens uitgesteld en schijnt ook een erg slecht spel te zijn (momenteel) volgens de Power Unlimited.
Maar ik ga voor star academy, het wordt ook allemaal wel een beetje veel. Mag zo wel een extra harde schrijf aanschaffen voor al die sim uitbreidingen, dit is al vele gigabytes!
quote:Volgens mij:
Op woensdag 7 mei 2003 23:39 schreef 303 het volgende:
Weet iemand of je alle uitbreidingssetten kan installeren zonder problemen? Ik heb ze allemaal behalve The Sims Online.Ik heb ze nooit allemaal tegelijk geinstalleerd, maar wil dit nu doen. Een collega van mij gaf aan dat het wel kon, mits je ze in volgorde van uitkomst installeerde. Klopt dit en hoe was de volgorde ook alweer? Zoiets als dit:
1) the sims
2) living large
3) vacation
4) house party
5) hot date
6) unleashed??
quote:Deze lijkt me echt helemaal geweldig!
Op dinsdag 6 mei 2003 13:11 schreef Kuukske het volgende:
Aangekondigd: The Sims 2.0Enige probleempje is dat het waarschijnlijk niet samen kan werken met de uitbreidingen die je nu hebt..
http://www.gamer.nl/nieuws/17654
Screenshots van The Sims 2 !!!
Mijn mond viel open van verbazing, wat mooi!
Aanvulling: damn, zie nu dat op bovenstaande link ook al foto's staan... nouja, voor de liefhebbers dan maar.
Ik heb alleen de originele Sims, en die ben ik nu aan het spelen. Is het mogelijk om mijn kleine huisje te verkopen en intrek te nemen in een van de grotere huizen???? Zal toch wel, anders is het onmogelijk om in die grote villa te komen. Ik kan nergens iets vinden over huis verkopen of iets dergelijks.
quote:je kan door de bulldozer volgens mij je gezin uit het huis zetten. Ze houden dan als het goed is wel het geld dat hun huis waard is. Met dit geld kunnen ze dan vervolgens het grotere huis kopen (en opnieuw inrichten want alle meubels zijn ook weg volgens mij)
Op vrijdag 9 mei 2003 14:06 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Even een kort vraagje:Ik heb alleen de originele Sims, en die ben ik nu aan het spelen. Is het mogelijk om mijn kleine huisje te verkopen en intrek te nemen in een van de grotere huizen???? Zal toch wel, anders is het onmogelijk om in die grote villa te komen. Ik kan nergens iets vinden over huis verkopen of iets dergelijks.
quote:Dat ga ik meteen proberen! Zat toevallig met dezelfde vraag, en ben benieuwd hoe die grotere huizen eruit zien!
Op vrijdag 9 mei 2003 17:13 schreef koei het volgende:[..]
je kan door de bulldozer volgens mij je gezin uit het huis zetten. Ze houden dan als het goed is wel het geld dat hun huis waard is. Met dit geld kunnen ze dan vervolgens het grotere huis kopen (en opnieuw inrichten want alle meubels zijn ook weg volgens mij)
Maar er moet toch wel een andere manier zijn? Die twee huizen die meer dan 20.000 waard zijn staan er toch niet alleen voor de sier, lijkt mij?
quote:Het werkt dus, ik heb een stelletje verplaatst naar het grote huis. Nadeel is alleen dat dit leeg opgeleverd wordt, je begint dus weer helemaal met niets. Maar ja, je hebt wel een groot huis.
Op vrijdag 9 mei 2003 17:52 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ja, kijk! Daar hebben we wat aan. Ik ga het ook meteen proberen.Maar er moet toch wel een andere manier zijn? Die twee huizen die meer dan 20.000 waard zijn staan er toch niet alleen voor de sier, lijkt mij?
Ik baal alleen dat één van mijn Sims net is overleden. Geen idee wat er gebeurd is, het was buiten beeld. Maar kreeg een melding dat ie gone was, en zit inderdaad met een weduwe opgescheept
Kan dit te maken hebben met het feit dat mijn computer laatst opnieuw geinstalleerd is? Dat er dingen met het geluid niet goed zijn ofzo?
Mijn vriend heeft het namelijk gedaan maar die is er niet
Overigens kan ik wel gewoon mp3tjes luisteren enzo. Ik zal eens kijken of het bij andere spellen ook zo is..
EN HET IS GEEN RIP
quote:Dan is het goed
Op maandag 12 mei 2003 13:46 schreef heaven7 het volgende:
EN HET IS GEEN RIP
quote:Eerst verwijzen naar een centraal topic, en vervolgens succes wensen. Rara, wat klopt er niet.
Op maandag 12 mei 2003 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dan is het goed
Succes met het oplossen van je probleem !
centrale topics zuigen vrijwel altijd qua reacties!
The Sims Superstar (C) EA
: Supplied by: FAIRLIGHT
: : Release Date: 5/13/2003
: Cracked by: FAIRLIGHT
³ ³ Game Type: Simulation
³ Packaged by: FAIRLIGHT
³ ³ Image Format: BIN/CUE
³ CDS: 2 ³ ³ Protection: C-Dilla 2.x ³
³ CD1 archives: 44 x 15 MB ³ ³ CD1: flt-sup1.001 -> .044 ³
³ CD2 archives: 52 x 15 MB ³ ³ CD2: flt-sup2.001 -> .052 ³
³ ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ³
³ System Requirements: PC, The Sims ³
ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 00:20 schreef Doopy-X- het volgende:
voor de liefhebbers:The Sims Superstar (C) EA
: Supplied by: FAIRLIGHT
: : Release Date: 5/13/2003
: Cracked by: FAIRLIGHT
³ ³ Game Type: Simulation
³ Packaged by: FAIRLIGHT
³ ³ Image Format: BIN/CUE³ CDS: 2 ³ ³ Protection: C-Dilla 2.x ³
³ CD1 archives: 44 x 15 MB ³ ³ CD1: flt-sup1.001 -> .044 ³
³ CD2 archives: 52 x 15 MB ³ ³ CD2: flt-sup2.001 -> .052 ³
³ ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ³
³ System Requirements: PC, The Sims ³
ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ
Wat is dat nu weer voor post?
quote:er is een nieuwe Sims uit: Superstar
Op woensdag 14 mei 2003 00:44 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik speel nu al een half jaar de Sims online. Het spel is lichtelijk geflopt, maar ik vind de online community wel leuk.
Zelf ontwerp ik huizen voor andere mensen in het spel en krijg daar flink geld voor. Scheelt weer een hoop saai geld verdienen (geen tijdversneller/cheats in TSO )
Op mijn site www.johnnylace.tk staan een hele hoop screenshots. Ben er best trots op dat ik de meest populaire ontwerper in TSO ben. De 'beste' is uiteraard persoonlijke smaak, maar toch krijg ik flink wat veertjes in mijn achterwerk
Wel mooie screens trouwens
quote:Ik deed mee aan de beta test. In Maart liep deze test af voor niet-Amerikanen (Amerikanen betaalden al sinds januari). Toen heb ik de game geregistreerd (dus alleen een game code gekocht). De officiele game is nog niet uit.
Op woensdag 14 mei 2003 12:53 schreef Kuukske het volgende:
TSO is toch nog niet uit? Is toch uitgesteld tot het najaar? Of volg ik het nou gewoon even niet meerOf is het niet uit in Nederland maar wel in de VS dan..
Wel mooie screens trouwens
Maar ik zou nog effe een jaartje wachten, want dat huisje bouwen is het enige waarom ik het eigenlijk spel. Heeft geen enkele gameplay value en is gewoon een grote grafische chatbox.
Ik zit te twijfelen tussen Unleashed en Vacation.
Iemand een idee?
quote:Unleashed zou ik nemen als ik jou was
Op donderdag 15 mei 2003 12:15 schreef boku het volgende:
Wil mezelf eens verwennen met een nieuw spel, maar weet niet echt welke.Ik zit te twijfelen tussen Unleashed en Vacation.
Iemand een idee?
quote:Dank je...dan ga ik die zo maar eens kopen
Op donderdag 15 mei 2003 12:27 schreef Kuukske het volgende:[..]
Unleashed zou ik nemen als ik jou was
Is stukken leuker om beetje te klooien met die huisdieren dan suf van de glijbaan glijden in de sneeuw
quote:Das een .nfo van The Sims Superstar
Op woensdag 14 mei 2003 00:44 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Moet je maar de originele deeltjes kopen zeggen ze dan.
Leuk, maar het loopt iedere keer vast na een tijdje spelen. Mijn scherm wordt dan zwart en er staat een melding dat ik het opnieuw op moet starten. Bij andere spellen heb ik hier geen last van. Ik vind het zelf nogal vreemd omdat het spel voor dat console is gemaakt, maar nu lijkt het erop dat de cube het spel niet aankan (loopt meestal vast na een hoop geratel - net als bij pc).
Nu is mijn vraag of meer mensen hier last van hebben, of dat het aan mijn spel/console ligt. Omdat ik het gewonnen heb kan ik niet terug naar de winkel.
quote:HUH??? 22 mei pas toch?
Op dinsdag 20 mei 2003 19:20 schreef nikky het volgende:
[afbeelding] kheb hem net gekocht en ga hem nu uitproberen
Maarre, hoe bevalt ie?
Of heeft iemand van jullie enig idee wat ik moet doen? Heb het al twee keer opnieuw geinstalleerd en tot overmaat van ramp gaat Livin' Large bij de installatie ook heel raar doen en moet ie de installatie afbreken .. zucht ..
gaat dat langzamer ofzo..
want ik wil het graag spelen.
quote:dat is tegenwoordig helemaaaaaaaaaal niet veel voor een spel.
Op woensdag 21 mei 2003 18:51 schreef Elvi het volgende:
Volgens mij word dat spel steeds trager en loopt het sneller vast door al die uitbreidingssets... Kep The Sims eraf gehaalt en het scheelde meer als 1 Gb!
en al helemaal niet als je al die uitbreidingen eroverheen hebt gegooit
quote:jahaaa 22 mei
Op dinsdag 20 mei 2003 20:58 schreef Qarinx het volgende:[..]
HUH??? 22 mei pas toch?
Maarre, hoe bevalt ie?
ik vind het allemaal heel leuk. had wel even de tijd nodig om te kijken hoe alles nou werkte maar ik heb mijn eerste ster te pakken
en het is hard werken en vooral veeeeel slijmen bij de sterren die in de top 10 staan...
ik vind het een leuke uitbreiding.
(en voor degene bij wie het spel niet lekker draait. heb je al eens geprobeerd om je driver voor je grafische kaart up te graden? misschien dat het helpt. )
heel erg tof
leuke nieuwe dingen er bij en zo
alleen me sims zingt me toch een potje vals was idols niks bij haha
quote:Enter the matrix is 3.3 GB
Op woensdag 21 mei 2003 18:51 schreef Elvi het volgende:
Volgens mij word dat spel steeds trager en loopt het sneller vast door al die uitbreidingssets... Kep The Sims eraf gehaalt en het scheelde meer als 1 Gb!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |