Ach, treinen is prima.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:56 schreef Pascaltjuh het volgende:
Zet mij maar als beginnend student bij de UvA neer, als dat zou kunnen. Hoop dat het gaat bevallen, want heb lang getwijfeld over deze keus. Ben alleen een beetje erg laat met het zoeken van woonruimte dus wordt treinen ben ik bang.
Wel veel verloren tijd. Ook met de intreeweek vind ik het al lastig.quote:
Genoeg te lezen. Hoever moet jequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:01 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Wel veel verloren tijd. Ook met de intreeweek vind ik het al lastig.
Ongeveer 65 kilometer. Het lijkt me wel dat je veel minder van het studentenleven meekrijgt.quote:
Woonruimte zoeken en Amsterdam, heel veel succes toegewenst met het vinden van iets op de korte termijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:05 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Ongeveer 65 kilometer. Het lijkt me wel dat je veel minder van het studentenleven meekrijgt.
Bedankt, klinkt als een onmogelijke opgave.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Woonruimte zoeken en Amsterdam, heel veel succes toegewenst met het vinden van iets op de korte termijn.
Ik heb je overigens zojuist toegevoegd.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:44 schreef Keyos het volgende:
Als er een mod is met een beetje creativiteit mag die van mij de openingstitel aanpassen.
Objection!quote:
DAT DUS!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:22 schreef H-D het volgende:
Watskeburt met de TTniet eens een arrest
Jij kent vast zelf ook wel een leuk arrestquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:41 schreef eriksd het volgende:
Doe een suggestie. Anders maak ik er een of andere kreet van die ik regelmatig langs hoor vliegen
Doe fiscaal hé. Daar hebben we niet van de ronkende namenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:42 schreef H-D het volgende:
[..]
Jij kent vast zelf ook wel een leuk arrest
Kloptquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doe fiscaal hé. Daar hebben we niet van de ronkende namen
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:35 schreef Ryon het volgende:
Misschien dat je niet meteen wat vindt. Maar dat komt vanzelf. De meeste hebben binnen een paar maanden wel een plek.
Dat ligt er natuurlijk ook aan wat voor studentenleven je kiest. (lees: of je lid wordt of niet)quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:35 schreef Ryon het volgende:
Misschien dat je niet meteen wat vindt. Maar dat komt vanzelf. De meeste hebben binnen een paar maanden wel een plek.
Inderdaad. Als je van dag 1 meteen al midden in het studentenleven staat dan heb je waarschijnlijk binnen een korte termijn een mooie kamer gevonden. Als je van huis uit via het internet gaat zoeken kan het vaak wel een paar maanden duren. Hangt er een beetje vanaf waar je zin in hebt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:59 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk ook aan wat voor studentenleven je kiest. (lees: of je lid wordt of niet)
wel waarquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doe fiscaal hé. Daar hebben we niet van de ronkende namen
In het werkende leven is er geen afgebakende vakantieperiodequote:
Ik ben het eens met de strekking van je verhaal. Ik ben het oneens met je assumptie dat lid zijn gelijk staat aan midden in het studentenleven staanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je van dag 1 meteen al midden in het studentenleven staat dan heb je waarschijnlijk binnen een korte termijn een mooie kamer gevonden. Als je van huis uit via het internet gaat zoeken kan het vaak wel een paar maanden duren. Hangt er een beetje vanaf waar je zin in hebt.
In het studentenleven is er wel een afgebakende vakantieperiodequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
In het werkende leven is er geen afgebakende vakantieperiode
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:05 schreef H-D het volgende:
[..]
In het studentenleven is er wel een afgebakende vakantieperiode
Bouwvak, docenten, leraren, werkenden met kinderen die alleen tijdens de schoolvakantie op vakantie kunnen. Er is meer dan alleen de fiscale wereld.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha , arbeiderquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[..
En nou ophouden Gary!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:27 schreef eriksd het volgende:
Toch opmerkelijk hoe ik het Badr topic heb laten ontsporen. Een talent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |